Приемане на плащания с дебитни карти като физическо лице - България.

user1

New Member
Здравейте,

Продавам специализиран софтуерен продукт, искам да направя плащането максимално достъпно и безпроблемно за потребителите.

Поръчките са два вида - на физически носител - доставка с наложен платеж чрез Еконт. Easy.

При втория вид - получаване на софтуера и лиценза онлайн - искам да мога да приемам и дебитни карти. Първата ми мисъл беше Paypal, тъй като имам Premier account от доста години, но се оказва, че не приемат плащания в левове, т.е. потребителя ще е натоварен и с такси за обмяна на валутата ако сметката му е в BGN. Освен това не знам дали все още приемат плащания с карта без създаване на акаунт, поне по това, което гледам в IPN Simulator-а, не виждам такава опция.

Ако някой има опит, може ли да предложи някакъв друг вариант?

Виждам, че с Epay предлагат т.нар. "Бутон за плащане", който се предлага на физически лица, но интерфейса е меко казано потресаващ, трябва да се създава временен код за идентификация, ако потребителя няма Epay акаунт, също и няма API, с което да си обработвам после данните.

ПП: Надявам се съм уцелил раздела за темата..

Поздрави,
user1
 
В смисъл, не разбрах имате ли изграден така наречен електронен магазин или нещо подобно, чрез който да продавате вашата услуга?
По какъв начин смятате да предлагате вашата услуга и на каква платформа е базирано предлагането?
Принципно за определени ecommerce системи има готови решения/модули и екстеншъни/ с които се внедрява, както Paypal, така и Epay, EasyPay, а Борика обеднява някой от тях.
Неудобството от Борика идва с не толкова приятна цена за модула и договора с банка за виртуален пос терминал. Административни бюрокращини до финализиране на проекта са следващата стъпка която трябва да се преодолее, освен таксите.
Може би един добър вариант е Paypal, защото там се таксува самата сделка като процент, но няма годишна такса за поддръжка и членство.
Що се отнася до това с подходящ модул+конвертор обявената цена в "лв" се калкулира по основен курс за деня и сумата постъпва пред Paypal като евро например и плащането е осъществимо. Пример; обявили сте цена 100 лв, пред Paypal ще постъпят, че клиента трябва да плати 51.12 EUR, а от тази сума ще бъде удържан от вас процент.
Ако клиента който поръчва няма Paypal сметка, има възможност да попълни данните на кредитна или дебитна карта на страницата на Paypal и да извърши плащането, като съответно пейпал ще те таксува, все едно си платил през тях.
Според мен Борика е може би най-доброто решение което няма да утежни клиента.
 
В смисъл, не разбрах имате ли изграден така наречен електронен магазин или нещо подобно, чрез който да продавате вашата услуга?
По какъв начин смятате да предлагате вашата услуга и на каква платформа е базирано предлагането?
Принципно за определени ecommerce системи има готови решения/модули и екстеншъни/ с които се внедрява, както Paypal, така и Epay, EasyPay, а Борика обеднява някой от тях.
Неудобството от Борика идва с не толкова приятна цена за модула и договора с банка за виртуален пос терминал. Административни бюрокращини до финализиране на проекта са следващата стъпка която трябва да се преодолее, освен таксите.
Може би един добър вариант е Paypal, защото там се таксува самата сделка като процент, но няма годишна такса за поддръжка и членство.
Що се отнася до това с подходящ модул+конвертор обявената цена в "лв" се калкулира по основен курс за деня и сумата постъпва пред Paypal като евро например и плащането е осъществимо. Пример; обявили сте цена 100 лв, пред Paypal ще постъпят, че клиента трябва да плати 51.12 EUR, а от тази сума ще бъде удържан от вас процент.
Ако клиента който поръчва няма Paypal сметка, има възможност да попълни данните на кредитна или дебитна карта на страницата на Paypal и да извърши плащането, като съответно пейпал ще те таксува, все едно си платил през тях.
Според мен Борика е може би най-доброто решение което няма да утежни клиента.

Здравейте,

Няма CMS, всичко е писано от нулата.

Може би, поне в началото, ще се наложи да се спра на Paypal. Получаването на плащания през Epay с кредитна карта, без да си сключил договор като търговец, е доста неудобно като payment flow и се опасявам, че ще отблъсне потребители. И API има само за "търговци" и то само при изрична заявка.

Не искам да се занимавам с Борика, преди да знам, че предприятието ще пожъне успех.

Благодаря за включването.
 
Ще се продава софтуер (digital/intangible good) и същевременно се иска макс. безпроблемно и бързо? Няма такъв случай.

ePay, както и Борика's gateway НЕ предоставят anti-fraud защита. Pass-ват си.

PP също НЕ предоставят Seller Protection нито за плащания от PP Balance, нито за плащания с карти и банков акаунт през PP's gateway за digital/intangible goods. Има се чисто и просто НУЛЕВА защита за всякакви дигитални съдържания и прочие.

Моята препоръка е директно насочване към master gateway, предоставящ All-in-One решение И за multiple domestic gateways (който потребители да си избира, него да си ползва, а НЕ да му се „наставя“ някой си), И за защита при chargebacks и справяне с тях: Xsolla план „All-Inclusive“. Над 700+ разплащателни варианта и метода за целия свят.

Алтернативата е насочване към кой да е друг, и сами да си mitigate-вате рискът относно fraudulent orders. Payment gateways обикновено НЕ предоставят защита, често и master gateways (Gate2Shop/Xsolla/Boku, с редки изключения).

Запознайте се също така с лидерите що се отнася по fraud mitigate/chargebacks dealing:


Често имат разлики по между си, имат предимства, имат и недостатъци. Възможно е и да не обслужват digital goods, а само physical (и там има маса големи проблеми с измами, ползвания на чорени карти за получаване към dropship/mail forwarding адреси и т.н.), така че за това comparison на тях със запитвания (ако няма да се ползва Xsolla, а някой си друг payment gateway с интегриран anti-fraud measure някой от горните).
 
Ще се продава софтуер (digital/intangible good) и същевременно се иска макс. безпроблемно и бързо? Няма такъв случай.

ePay, както и Борика's gateway НЕ предоставят anti-fraud защита. Pass-ват си.

PP също НЕ предоставят Seller Protection нито за плащания от PP Balance, нито за плащания с карти и банков акаунт през PP's gateway за digital/intangible goods. Има се чисто и просто НУЛЕВА защита за всякакви дигитални съдържания и прочие.

Моята препоръка е директно насочване към master gateway, предоставящ All-in-One решение И за multiple domestic gateways (който потребители да си избира, него да си ползва, а НЕ да му се „наставя“ някой си), И за защита при chargebacks и справяне с тях: Xsolla план „All-Inclusive“. Над 700+ разплащателни варианта и метода за целия свят.

Алтернативата е насочване към кой да е друг, и сами да си mitigate-вате рискът относно fraudulent orders. Payment gateways обикновено НЕ предоставят защита, често и master gateways (Gate2Shop/Xsolla/Boku, с редки изключения).

Запознайте се също така с лидерите що се отнася по fraud mitigate/chargebacks dealing:


Често имат разлики по между си, имат предимства, имат и недостатъци. Възможно е и да не обслужват digital goods, а само physical (и там има маса големи проблеми с измами, ползвания на чорени карти за получаване към dropship/mail forwarding адреси и т.н.), така че за това comparison на тях със запитвания (ако няма да се ползва Xsolla, а някой си друг payment gateway с интегриран anti-fraud measure някой от горните).

Благодаря, списъкът определено ще е от полза за в бъдеще.

В конкретния случай при chargeback/refund просто деактивирам лиценза, не мисля, че съм мишена за кардъри.
 
Е, не е като да няма възможности срещу X сума да пратят софтуера за cr@ck-ване из тъмните форуми, и при успех да се заплатят няколко десетки $ за услугата, имайки самата програма инсталирана, reverse engin33ring.
 

Горе