Съвет за увеличаването на лимите в PayPal

yasoo

Member
Здравейте,
тук има доста изписано за лимитите в ПейПал, но никъде не видях някой с подобен проблем като моя, та реших да се допитам до вас.
Имам мъничък проблем (може би) с акаунта ми в PayPal и ще съм благодарен ако ми дадете съвет как да постъпя.

Случая е следния...
От около 2-3 години вече ползвам ПейПал, до сега все съм боравил с малки суми и не съм имал проблем с лимитите. Наскоро започнах да работя с малко по големи суми и годишния лимит който е от $3,300 вече не ми е достатъчен.
Пратих сканирани документи за увеличаването му и след няколко седмично чакане получих следното писмо от тях:
"Dear Yasen,
We have completed our review of your PayPal account and your account
receiving limits have been removed.
Thank you for your understanding and cooperation."

С две думи след получаването на този мейл останах с впечатлението, че са премахнали лимитите от акаунта ми.....
Но... все още (месец и кусур по-късно) като вляза в ПейПал лимита си стои и не е махнат. Прилагам и 2 скрийншота на акаунта ми за да видите какво ми пише:

001.png

002.png

С две думи въпроса ми е на кое да вярвам.... на мейла с който ми казват, че вече нямам лимити или на самия ми профил в който ги има.
Ако все ще ги има то бихте ли ме посъветвали как да постъпя... не мога да пратя наново сканирани документи защото опцията за ъплоуд са я премахнали... с две думи изобщо нямам представа как да постъпя.

Благодаря предварително!
 
От: Съвет за увеличаването на лимите в PayPal

Имах подобен проблем с нов акаунт на фирма. Верифицирахме всичко преди да има каквито и да е плащания, но навсякъде в интерфейса на PP пишеше че има лимит. Няколко пъти си писахме със съпорта им и ме уверяваха че няма лимит. Когато стигнахме след няколко седмици първия праг от 2500 долара ни сложиха акаунта в restriction или нещо подобно - можем да получаваме пари, но неможем да теглим. Писах им че всичко трябва да е верифицирано и те ми отговориха с извинение, че е бъг, и бяха махнали вече лимитите окончателно.

Това мисля че е бъг в системата им, когато се верифицира акаунт преди да е реално наложително да се верифицира. Преди окончатолното развитие на нещата при мен дори ми изкарваше банери че нямам добавена карта, а всъщност имаше...
 

Горе