ДСК Директ - модул за плащания

Да допълня информацията за модула.

След още 3 дни чакане бях валидиран, дадоха ми ИД и парола и вече приемам парички с много по-добър процент. И най-важното няма кросбордър добавка, която качва процента в пейпал и скрил на около 5%. Еднаква за всички чужди карти, независимо от къде, по-добър процент разбира се за българските.

С модула не може да се плаща директно от ДСК директ обаче, което не е болка за умиране, така или иначе.

Парите се виждат веднага след транзакцията и на следващия ден са по сметката, съответната такса се появява и тя тогава.

Общо взето съм доволен.

Имайте предвид, че при приемане на пари с карта по този начин СТЕ ЗАДЪЛЖЕНИ ДА ЧУКАТЕ КАСОВИ БОНОВЕ, дори за чуждестранните клиенти.
 
Имайте предвид, че при приемане на пари с карта по този начин СТЕ ЗАДЪЛЖЕНИ ДА ЧУКАТЕ КАСОВИ БОНОВЕ, дори за чуждестранните клиенти.

Това изречение не е вярно - мисля че се бъркаш
 
с много по-добър процент
Еднаква за всички чужди карти, независимо от къде, по-добър процент разбира се за българските
От тези думи не става ясно колко точно е %. Ако е:

От банката ми дават оферта 1,20% за БГ карти и 1,80% за чуждестранни. Без месечна такса и др.

Лошото е, че единствения модул за престашоп за тази банка е на стойност 300 лева... Но при положение, че таксите са двойни (поне) при всички други процесори, има такси за това и такси за онова смятам, че при 20-30 транзакции модула ще ми се изплати....

Нямало нужда от PCI сертифициране, плащането ставало на страницата на банката, магазинът не виждал данните на клиента. Което е добре.
Ако този пост се отнася за същата банка, то значи да, наистина има смисъл.

Нямам бг плащания по карта, 98% от плащанията от БГ са ми НП, нямам намерение да правя 100 регистрации
2% BG плащания CC и 100% int. плащания CCs? Това ли е? То и е логично, ако няма други gateways предлагани… локално базирани за съответните държави, т.е. техните „ePay“-ове.

Отделно не стана/ва ясно ДСК дали има EN версия при плащане и изобщо international interface при gateway-я за въвеждане на данните, поне 4-5 езика, различни от BG. Което също е възпиращ фактор на клиенти да си въвеждат картовите данни.

Не стана ясно дали ще се приемат ePay/EasyPay базирани преводи или за BG е тотално и само НП + CCs, а за чужбина: CCs only? „Български пощи“ преводи на ръка от селата (където няма банки)?

Не стана ясно и за intl. Wallets (PP, Skrill, Alipay, Dinero, WM, Yandex, etc.), Bank transfers (Sofort, Giropay, Comgate, Trustly, Itau, Santander, Euteller, eKonto, Przelewy24, safetypay, etc. SEPA & IBAN), Direct Debits (Lastschrift, SEPA-related), Cash & Kiosks (Boleto, Pago, Oxxo, различни терминали в съответните държави, както и Kiosks, НЕ банкомати!), Prepaid (PaySafeCard PSC, Swiff, uKash, разни други картончета с кодове, достъпни за закупуване и за хора под 18-годишни) и още, и още:

DJxAMfY.png


The Global E-Commerce Payments Guide (Hundreds of millions of your potential customers don’t use international credit cards), ако не си задълбочавал това ръководство по държави, време е.

Why local payments are crucial to success for global players
At the other end of the scale, offering local payment methods such as the above is absolutely crucial for big, established businesses to reach local shoppers. For example, businesses such as Facebook and Evernote offer local payment methods as diverse and geographically widespread as Boletos in Brazil, Alipay in China, and SOFORT in Germany to ensure they reach the critical mass of customers in these markets.

Ecommerce Payment Methods Report 2016

upload_2017-7-3_14-54-49.png


Ако наистина си сметнал и разчел по не знам какви критерии, алгоритми и сметки, че само първата колона е достатъчна (на първи ред), имайки и „на кеф“ доста ниски % rates (1.20% BG, 1.80% INT) за CCs (и без anti-fraud, Борика + на коя да е банка gateways са бози и си pass-ват carded CCs + fraudulent ones), то определено трябва да се помисли над това.

Да, наистина в днешно време няма как хем нисък %, хем предлагане на десетки и стотици разплащателни варианти (взаимоизключващи се фактори). Ето и няколко anti-fraud modules:

Най-зле откъм anti-fraud мерки Carts няма как да има, тъй като почти никоя от тях не изпълнява ролята на processor/gateway (ето над 500+ такива – някой да не каже, че нямало избор или варианти, а те ултра много), а винаги има 3rd party. Е, именно той се гледа. Обикновено всички са зле и винаги трябва отделен модул/функция/tool като следните.
 
Това изречение не е вярно - мисля че се бъркаш
Няма да го бистрим това мисля, пак?!

Има сто пъти написано, включително и в нета. Например - https://goo.gl/J6LfAV

Иначе, ¦•••SHERIFA•••¦ - има много начини, ама ми писна да ме щавят по 5% само за получаване и после най-нагло още 2% или 2 евро, за да си взема парите. Едни жалкари дори 15 дни ми бяха сложили ризърв.

Ае о лево!

В чужбина не ги е страх да плащат с карта, през едните смешници предлагах няколко локални пратежни инструмента - за 3 години точно 1 плащане от Германия май. Не мисля, че губя толкова много на база дропаута при чекаут, та да се замислям дали пак да въвеждам подобни глупости.

Иначе има опция да се показва лева, евро или др. валута, както също и настройка на езиците за страниците на ПОСа.
 
Последно редактирано:
Е, това е на Skrill / PP / PaySera. Reserve в днешно време е станала „стандартна“ (мизерна) практика за съжаление, която масово я слагат маса gateways за щяло и нещяло, поради бозавите им Basic filters, непредпазващи от chargebacks.

Щом от DE си има 1 плащане, значи опр. нещо „куца“ (било нямане на немски превод, без Impressum, etc., ~100M клиента в ЕС си го чаткат тоя език) в дадения shop. То баш при него трябва ако не на първо, то поне на второ място брой плащания да се има в зависимост към кои countries е насочен. Ако е за ЕС, или първо, или второ. Ако е US/CA/UKANZ, за тях е достатъчно карти. Немските merchants напр. масово ползват PayOne, интегриращ всякаквите техни локални и някои глобални като CCs.

upload_2017-7-3_20-52-4.png

Първите три са директно интегрирани в техните е-банкирания, вкл. Paydirekt. Практически се обезсмисля (от buyer-side) използване на карти, след като си има SEPA/IBAN, Lastschrift, SOFORT/Giropay, Invoice (било с отложено плащане до 14-тия ден, но с получаване на продуктът). Където нациите са много по-напред откъм използване на дигитални услуги и wallets, а това е най-големият мотор, логично са „превъзмогнали“ уж улеснените картови методи.

18402604_10203125483614739_9108507422144215438_n.jpg


DE ends 2016 as world’s fastest growing advanced economy. За 2017г. reports (export & import) са не по-малко зле, очаква се да си остане на същото равнище, разбирай: №1. За това е някак… мега, мега странно за 3г. – 1 плащане от немец, кажи-речи ежедневно трябва да се имат плащания от тях, изпреварвайки всички останали. Но вече възпиращите други фактори (поради които НЕ купуват немци от теб) може (но не е задължително) да са: непреведен магазин, EV SSL, недостатъчно DE-local-based payment methods, non-DE support, Impressum и купища други perks (30-60-дневен return, отстъпки при high volumes, отстъпки при пазаруване между 00:00 и 06:00ч., нямане на … направо няма да се повтарям, давам стария си пост), вкл. .de domain + DE SEO.
 
Последно редактирано:
Абе в крайна сметка този модул на ДСК някой подкара ли го? :) :) :) Сега и с 3-ката вече тотално започват шансовете да не сана наша страна. ;)

3ката е логично продължение на 2ката. Според мен даже трябваше да е нещо тип 2.5. Има промени, но не са чааак толкова големи колкото от 1 към 2.
 
Абе в крайна сметка този модул на ДСК някой подкара ли го? :) :) :) Сега и с 3-ката вече тотално започват шансовете да не сана наша страна. ;)
Подкарах го, ама на Престата. Супер си е, за сега няма проблеми. Има 3 поленца за настройка.

Шерифе, аз поръчки имам от Германия, но не през локалнте им неща, които се показваха от Скрил щом си в ДЕ, а през пейпал или директно през карта и Скрил.
 
След проведена дискусия в група на счетоводители се отказвам от твърдението си че при продажба с виртуален ПОС терминал не трябва да се издава касова бележка.
Касова бележка трябва да бъде издавана при продажба от интернет магазин и плащане с карта винаги.
 
Да, прикача се към разписката. Но честно казано защо е нужен фискален бон при онлайн плащане? Иначе съм забелязал, че наистина прикачат касовата бележка към разписката (фактурата) дори и като е с доставка и платено онлайн.

@the.rampage.rado , а нещо за Opencart? Престата чиста инсталация, без други модули или?
 
Ето отговорът защо е необходима касова бележка - такива са законите
1. http://nap.bg/news?id=3322
2. Дефиницията за Търговски обект която е дадена в ЗДДС.
Допълнителни разпоредби
Цитирам конкретно:
41. "Търговски обект" е всяко място, ................................................................., от което се извършват продажби.

В този смисъл Интернет магазинът представлява "място". Т.е. Интернет магазинът представлява търговски обект макар и виртуален.
 
Банките шерват информация с НАП без да ви казват. НАП знаят, че имате пос терминали било то физически или не и когато сметнат за нужно ще дойдат.

Мен ми изпратиха и писмо дори да "ми напомнят" да си чукам касовите, така че недейте да не го правите.

Иначе престата е натоварена с всякакви модули и няма проблем за сега. За опън карт не мога да кажа, но го предлагат също. Какво те притеснява там?
 
Притеснява ме, че съпорта го няма никакъв, а тези, които са го внедрили казват, че не им е сработил. Вече не мога да ти кажа за коя версия, но случаи за 2.х.х знам. Това ме притеснява. Нищо друго.

Колкото до бележките, НАП още са я средновековието, с големите тефтери и списъци, така че не се учудвам, че банков трансфер с онлайн плащане ще го искат и документално и на хартия още един път. :)
 
Аз на престата го инсталирах, тествах и накрая пуснах в реална среда сам. Описанието на едно от полетата беше само не "парола", ами нещо друго ... но се сетих, че това е паролата която ми дават от ДСК и стана без проблем. Ето сега го тествахме с едно плащане - чук и гек. Май обаче задължително трябва да имат 3д парола картите с к оито да плащат.

Не вярвам да са написали изцяло друг модул за опън карта, просто са ги портнали...

250-300 лев е силно надценена цена де, бих платил 100-150 лева за такъв модул и бих им пратил клиенти, но в момента на тази цена е солено за опциите които предоставя - само плащане с карта и без др. опции за настройка на интерфейса т.н. Логото сам трябва да си оправиш, css-а също, текстовете са май хардкоднати, аз ги оправих тея неща, но некоя тетка....
 

Горе