Бюджети за реклама във Facebook

Дискусията в 'Старт в Интернет Бизнеса' стартирана от Marta Martina, Септ 24, 2017.

  1. Marta Martina

    Marta Martina Member

    Рег.:
    Септ 20, 2017
    Съобщения:
    60
    Харесвания:
    10
    Точки:
    8
    Пол:
    Жена
    Отарям тази тема, защото е безкрайно интересна за мен. И по-точно ме интересува обмяна на информация относно месечните бюджети за реклама във Facebook.
    • Забелязвате ли,че напоследък разходите за реклама във Facebook се повишиха доста а резултатите се запазиха ?
    • Има ли други рекламодатели, който са забелязали същите промени ?
     
  2. biaaro

    biaaro Well-Known Member

    Рег.:
    Май 27, 2008
    Съобщения:
    2,646
    Харесвания:
    599
    Точки:
    113
    Място:
    в кюпа
    Напълно нормално и тенденцията ще се запази. Пазара се развива, рекламодателите се увеличават. Повече рекламодатели = по-скъпа реклама, няма как.

    Какво да правим тогава ще кажеш :) Еми, оптимизираш рекламите, аудиторията, подобряваш си маркетинга по страниците. Експериментираш с много реклами, като увеличаваш бюджета на успешните и спираш неуспешните. Има начини, ама си е голяма играчка и пари. Така или иначе ще оцелеят само най-добрите, който не се адаптира отпада.

    Мога да ти препоръчам да не гледаш колко ти е цената на клик, а колко ти е цената на продажбата. В повечето случаи, цената на клик ти е много ниска, а цената на продажба висока. Ако си направиш нещата правилно, цената на клик може да ти е много висока, а цената на продажба много ниска. Разбира се, има го варианта ниска цена на реклама и ниска цена на продажба, ама за съжаление рядко се случва :) Та искам да кажа да не се вглъбяваш толкова в цената на рекламата, а в резултатите.
     
  3. Marta Martina

    Marta Martina Member

    Рег.:
    Септ 20, 2017
    Съобщения:
    60
    Харесвания:
    10
    Точки:
    8
    Пол:
    Жена
    Именно за цената на продажба говоря, нямам база за сравнение и не мога да преценя дали моята е висока или ниска. Не знам клоко е нормалния % от стойността на продукта !
     
  4. biaaro

    biaaro Well-Known Member

    Рег.:
    Май 27, 2008
    Съобщения:
    2,646
    Харесвания:
    599
    Точки:
    113
    Място:
    в кюпа
    Значи с един и същ бюджет правиш по-малко продажби, това ли е? Никой не може да ти отговори защо така става, освен ти сам да си отговориш. Може конкурент с по ниски цени да се е появил, може сезонност да има продукта, може нагласите за пазаруване да са паднали в твоята ниша. Безброй са факторите оказващи влияние на продажбата. Като не ти знаем нито нишата, нито таргета, нито нищо, как да се даде конкретен отговор. Няма начин...

    Също за някой 3 лв. може да е висока цена за продажба, за някой ниска, зависи от маржа. Аз продавам телефони, ти продаваш калъфи за телефони, ако ти кажа, че имам много добра цена за продажба от 20 лв. теб какво те топли това ?:)

    За другото, вече ти написах, че тенденцията за повишаване на цената на реклама във фейсбук ще се запази. Борим се с това, като оптимизираме нещата и това ти го написах :)

     
  5. Marta Martina

    Marta Martina Member

    Рег.:
    Септ 20, 2017
    Съобщения:
    60
    Харесвания:
    10
    Точки:
    8
    Пол:
    Жена
    По-скоро,увеличаваме бюджетите а продажбите се запазват. Съответно се вдига цената на продажба.
     
    Последно редактирано: Септ 24, 2017
  6. biaaro

    biaaro Well-Known Member

    Рег.:
    Май 27, 2008
    Съобщения:
    2,646
    Харесвания:
    599
    Точки:
    113
    Място:
    в кюпа
    Това е друга особеност на рекламата във фейсбук. Всеки бюджет си има определена оптимална граница. Колкото и да го вдигаш, резултатите не се променят или се променят, но не по начина който искаме. Щеше да е чудесно да увеличиш бюджета 3 пъти и продажбите ти да се утроят, ама за съжаление нещата не работят по този начин. Вместо да увеличаваш бюджета на една реклама, пробвай с пускането на друга, като промениш картинка, таргетериране и тн. Ако няма ефект, пробваш с друга и така.

     
    callpchelp харесва това.
  7. callpchelp

    callpchelp Active Member

    Рег.:
    Юни 30, 2016
    Съобщения:
    185
    Харесвания:
    57
    Точки:
    28
    Тая стара тема ще я ъпна малко. Аз принципно винаги си давам минимален бюджет с ниска стойност, кликове със средно ниска цена и долу горе резултата е доволен за кратък период. Но пускането на две реклами с нисък дневен бюджет и ниска цена на клик е по-далавера :)
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice