Вашите въпроси и проблеми към PayPal

Maji92

Active Member
Здравейте,
Днес 17 февруари в университета ми ще има лектор от PayPal ( аз от 2 седмици знам ама сега се сетих за вас ) и след лекията може да му задаваме впроси стига да са по темата или към бизнеса им.

Та ако имате нещо в предвид или някакви предложения за тях как да си направят услугата по-хубава кажете и обещавам, че ще ги предам.

Лекцията е в 16:00 -> 16:45 Българско време та все още има кога да споделите ако имате нещо което ако е релативно мога да предам

Поздрави
М!
 
От: Вашите въпроси и проблеми към PayPal

Въпросите са десетки, може би стотици, които по един или др. начин съм си самоотговарял във времето, но все пак ето някои малко по-големи и обхващащи широк кръг от потребители, както и бизнес ползватели:


• Освен ~100-те компании, към които авт. споделят данни от акаунтите, влизат ли към тях и government tax agencies като Н@П, HMRC и релевантните за съответните държави? Към IRS е ясно, че авт. report-ват;

• Дават ли втори или трети шанс на „прегрешилите“ с вечни банани (perm forever limitations with multiple times appeals denied) повторен опит за ползване на PP, колко време трябва да измине (месеци/години) и каква е процедурата?;

• Кога ще въведат 2FA 2-Factor-Authentication-а като задължителна процедура веднага след регистрацията на PP acc, както и към текущите създадени акаунти? И да не бъде optional, а required form. С цел намаляване на злоупотребите, измамите и неоторизираните плащания от хакнати акаунти дълги години наред, и дълги години наред НЕвъзприето от ръководството за добавяне на 2FA като задължителен фактор за всички видове акаунти WW;

• Кога ще въведат Seller Protection for digital goods, services & content – т.е. условията, правилата и процедурите, които надлежно да събират като доказателства sellers при осъществяване на подобен вид продажби с цел solid proofs срещу евентуални бъдещи disputes/claims/chargebacks, имайки така солидна защита, а не солидни instant refunds? Или препоръчани 3rd party компании, които са възприети от тях като сигурни партньори, от които приложени от тях доказателства ще са валидни и легитимни за пред PP Chargeback Specialists, ревюиращи даденият Case;

• Кога ще имат BG Reps, отговарящи на запитванията по телефонът и по е-поща на български език и имат ли служители в CallPoint (TELUS), Sitel, Sutherland или еквивалентен multilingual outsourcing call center в BG? Ако не, смятат или да пуснат позиции в скоро време?

• Смятат ли да уеднаквят Merchant Fees Rate на държавите с регистрирани европейски акаунти в скоро време и ако не, защо е тази дискриминация, където най-добрите rates има държавата-двигател на Европа единствено?
 
От: От: Вашите въпроси и проблеми към PayPal

• Кога ще имат BG Reps, отговарящи на запитванията по телефонът и по е-поща на български език и имат ли служители в CallPoint (TELUS), Sitel, Sutherland или еквивалентен multilingual outsourcing call center в BG? Ако не, смятат или да пуснат позиции в скоро време?
Това и на мен ми дойде на акъла като идея и 100% ще питам

• Кога ще въведат Seller Protection for digital goods, services & content – т.е. условията, правилата и процедурите, които надлежно да събират като доказателства sellers при осъществяване на подобен вид продажби с цел solid proofs срещу евентуални бъдещи disputes/claims/chargebacks, имайки така солидна защита, а не солидни instant refunds? Или препоръчани 3rd party компании, които са възприети от тях като сигурни партньори, от които приложени от тях доказателства ще са валидни и легитимни за пред PP Chargeback Specialists, ревюиращи даденият Case;

Това също е интересно и се надявам да получа някакъв отговор

• Дават ли втори или трети шанс на „прегрешилите“ с вечни банани (perm forever limitations with multiple times appeals denied) повторен опит за ползване на PP, колко време трябва да измине (месеци/години) и каква е процедурата?;

Мисля, че им е ясен отговора но ще се постарая да попитам

• Смятат ли да уеднаквят Merchant Fees Rate на държавите с регистрирани европейски акаунти в скоро време и ако не, защо е тази дискриминация, където най-добрите rates има държавата-двигател на Европа единствено?

Може ли да ми обясниш повече за това защото не съм запознат
 
От: От: Вашите въпроси и проблеми към PayPal

• Кога ще въведат 2FA 2-Factor-Authentication-а като задължителна процедура веднага след регистрацията на PP acc, както и към текущите създадени акаунти? И да не бъде optional, а required form. С цел намаляване на злоупотребите, измамите и неоторизираните плащания от хакнати акаунти дълги години наред, и дълги години наред НЕвъзприето от ръководството за добавяне на 2FA като задължителен фактор за всички видове акаунти WW;

Мен силно ме вълнува този въпрос. И конкретно неоторизираните плащания. Защото има варианти (няма да ги коментирам тук какви са поради обективни причини) с който всеки може да направи плащане от собствения си акаунт и след това да предяви претенции за неоторизирано плащане и ПП да му върне парите.



• Смятат ли да уеднаквят Merchant Fees Rate на държавите с регистрирани европейски акаунти в скоро време и ако не, защо е тази дискриминация, където най-добрите rates има държавата-двигател на Европа единствено?

Може ли да ми обясниш повече за това защото не съм запознат

Еднакви такси за получаване/изпращане на пари за всички европейски акаунти регистрирани от европейци. Поне аз така го разбирам.
 
От: От: От: Вашите въпроси и проблеми към PayPal

Еднакви такси за получаване/изпращане на пари за всички европейски акаунти регистрирани от европейци. Поне аз така го разбирам.

И аз така го разбирам но не знам каква е разликатам, ако може да даде подробна информация ще е добре :)
 
От: Вашите въпроси и проблеми към PayPal

Те от PP reps много добре знаят за какво иде реч, принципно разликата е огромна:

.

За почти всички EU държави са различни, дадени двойки или тройки държави са им еднакви, но само на „двигателят“ са най-добри.
 
От: Вашите въпроси и проблеми към PayPal

Е да ама ние не се срещахме с PP rep а с CFO то на единият им отдел ;)
За съжаление нямах много време да говоря с него ( имаше 50 човека след мек ) но си даде е-мейла и говорихме, че ще се свържа с него но ми отговори за 1 нещо.
Най-вероятно има Българин в екипа им в Дъблин и може да помоли да разговаря с човек който говори Български но не е гарантирано, че ще има на смяна. Също каза, че може би след по-дълга кореспонденция и може да ме свърже с някой който да може да говорим точно за това.

Но ще му пиша за рейтовете на всяка държава и ще питам :)
 

Горе