Въпрос относно онлайн магазин и гаранционни карти

Здравейте,

Предстои ми стартирането на онлайн магазин, който ще продава един продукт (категория - електроника). Въпроса ми е следният - Вътре в кутията на продукта има гаранционна карта, която за да е валидна трябва да се попълни с датата на продажба, подпис и печат на магазина + касова бележка. Как процедирам, ако изпратя продукта на купувач, а той се откаже от стоката при прегледа - гаранционната карта е вече попълнена и гаранцията е започнала да важи?

Благодаря ви предварително!
 
От: Въпрос относно онлайн магазин и гаранционни карти

Сложен казус, пращаш без попълнени дати, ако клиента си приеме поръчката важи датата на товарителницата, която клиента трябва без това да си пази като касова бележка ...
 
От: Въпрос относно онлайн магазин и гаранционни карти

Питай вносителя си за това да ти даде 10 допълнителни гаранционни карти и готово, ако някой ти върне продукт сменяш картата и готово. Как вече ще го продадеш като е електроника, най-вероятно му са свалени фолиата и т.н. вече е другия проблем.


И за пореден път - товарителницата е документ, който показва кога е доставена дадена пратка. Не е касова бележка и никога не е била. Айде отидете върнете нещо с товарителница в някой голям хипермаркет като сте го поръчали онлайн да видим как ще го върнете.
 
От: Въпрос относно онлайн магазин и гаранционни карти

И за пореден път - товарителницата е документ, който показва кога е доставена дадена пратка. Не е касова бележка и никога не е била. Айде отидете върнете нещо с товарителница в някой голям хипермаркет като сте го поръчали онлайн да видим как ще го върнете.

И е така и не е така. Товарителницата е официален документ, поне от НАП мислят така. Ако искаш ще ти пусна шот от ревизионен доклад, в който се говори само за товарителници. Това в случай, че се ползва услугата пощенски паричен превод. Ако си чукаш касова бележка и не ползваш пощенски паричен превод за плащанията, а обикновен НП вече товарителницата е само за информация. В тази връзка, ако магазина ти е изпратил нещо и си е получил парите чрез пощенски паричен превод, да можеш да докажеш покупката с товарителницата. Даже и да не ти я признаят ще изискаш разписка за пощенски паричен превод от куриера и пак ще стане.

Не знам с кого спорих преди време, може и с теб да е било, но за държавата важния документ е товарителницата. Това ти го казвам от първа ръка. Естествено когато става въпрос за ППП, в останалите случай си е само за информация.
 
От: Въпрос относно онлайн магазин и гаранционни карти

Товарителницата е касова бележка!

Когато имаш договор с куриерската фирма, която ти привежда наложения платеж по банков път.
Реално плащането става по банка а по банково плащане не се издава касова бележка.
 
От: Въпрос относно онлайн магазин и гаранционни карти

Правиш си копия на гаранционната карта и си готов, играчката ще е да сторнираш касовата бележка. Самите гаранционни карти са просто лист хартия, даже не са задължителни, защото самата фактура също служи като гаранционна карта, но е по прегледно да има такава с телефоните на оторизираните сервизи. Може да си направиш собствени гаранционни карти с твоето лого и телефоните и адресите на сервизите, никой няма да ти направи никакъв проблем за това. В сервиза гледат за документ за покупка и после проверяват дали този продукт подлежи на гаранционен сервиз в България (ако е за азиатския пазар няма да го приемат).
 

Горе