Диспут в paypal Като продавач!

Дискусията в 'Разплащателни Системи' стартирана от devilx, Ноем 13, 2011.

  1. devilx

    devilx Well-Known Member

    Рег.:
    Окт 14, 2008
    Съобщения:
    1,677
    Харесвания:
    96
    Точки:
    48
    дадох на пича един ваучер активира си го ,всичко точно,но рекламирал някакъв сайт който и преди е ползвал и са му блокирали акаунта ,сега ми пусна диспут в пейпала, и се чудя дали могат да ми блокират сметката,какво да направя ?
     
    Последно редактирано: Ноем 13, 2011
  2. dertre

    dertre Well-Known Member

    Рег.:
    Юни 16, 2010
    Съобщения:
    1,400
    Харесвания:
    85
    Точки:
    48
    Професия:
    Administrator
    Място:
    c:\
    От: Диспут в paypal

    Пишеш и даваш информацията която искат пейпал. След това те преценяват какво ще става (в най лошия случай ще му върнат парите от твоя акаунт и това е).
     
  3. xopacuo

    xopacuo New Member

    Рег.:
    Юни 15, 2009
    Съобщения:
    1,291
    Харесвания:
    85
    Точки:
    0
    Място:
    127.0.0.1
    От: Диспут в paypal

    Ако е от форума може да го споделиш, аз лично не бих искал да работя с подобен човек.
     
  4. dimitar_ak

    dimitar_ak Active Member

    Рег.:
    Юли 16, 2011
    Съобщения:
    984
    Харесвания:
    68
    Точки:
    28
    От: Диспут в paypal

    Е и аз ползвам ваучери и напълно осъзнавам, че могат да ми блокнат някой от акаунтите тъй като рекламирам един и същи сайт, ама никога няма да тръгна да пускам диспут, какво ми е виновем продавача, ако вече не си го предупредил, че може да стане така, е друго.
     
  5. devilx

    devilx Well-Known Member

    Рег.:
    Окт 14, 2008
    Съобщения:
    1,677
    Харесвания:
    96
    Точки:
    48
    От: Диспут в paypal

    въпросния човек е чужденец, не е от форума, но незнам дали пейпал отговаря за ваучери с гугъл,какъв е шанса ..
     
  6. dertre

    dertre Well-Known Member

    Рег.:
    Юни 16, 2010
    Съобщения:
    1,400
    Харесвания:
    85
    Точки:
    48
    Професия:
    Administrator
    Място:
    c:\
    От: Диспут в paypal

    Води се Non Tangable goods (виртуални предмети). Пишеш обяснение, че си му продал ваучер и, че всичко е наред с него и това е. Нищо друго не може да се направи за съжаление.
     
  7. VPenkov

    VPenkov New Member

    Рег.:
    Ноем 7, 2007
    Съобщения:
    1,092
    Харесвания:
    53
    Точки:
    0
    Място:
    Sofia, Bulgaria, Bulgaria
    От: Диспут в paypal

    Каквото @dertre каза.
    PayPal обикновено не взимат отношение при такъв тип стоки.

    Опиши какво се е случило, направи скрийншот, където ти казва, че всичко е наред, закачи го, спомени че е ваучър и си готов.
    Аз днес спечелих такъв диспут след 2 седмици, отново като продавач.
     
  8. danko6

    danko6 Well-Known Member

    Рег.:
    Юни 12, 2009
    Съобщения:
    2,145
    Харесвания:
    158
    Точки:
    63
    От: Диспут в paypal

    А като ти пуснат парите като gift пак ли могат да пускат диспути ?
     
  9. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,710
    Харесвания:
    1,515
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    От: Диспут в paypal

    Лошото е, че ако имаш много такива случай те водят за съспишес и има вероятност да ти го блокнат ако не за винаго, то за някакъв период от време. Често съм срещал блокнати акаунти на база бълк транзакции и ли транзаксии и висок % диспути. Така от системата преценяват, че правиш нещо нередно или използваш системата им за преводи на пари, като промотираш или предоставяш фейк услуги или продукти. А този е голям бастун, от мен да знаеш. Какво е мислел, че ще се случи, след като вече сайта му е попаднал в блек листата на Google?

    Най-добрия съвет е вече даден. Опиши ситуацията, и ако можеш дай повече факти и доказателства, за да видят максимално ясно и точно аргументите на всички страни - твоята и неговата в случая. И в бъдеще внимавай с кой правиш бизнес, както и спомени с малък, голям или нормален текст всичко, което трябва да е на лице, за да влезе дадения продукт / услуга в правилтата за целта употреба. Това е една много силна гаранция, че всеки знае какво получава за дадените пари.

    И най-важното - използвай здрав разум във всяка една такава ситуация. Не се влиая от емоциите, това никога не е било правилното решение на нещата. Успехи.
     
  10. devilx

    devilx Well-Known Member

    Рег.:
    Окт 14, 2008
    Съобщения:
    1,677
    Харесвания:
    96
    Точки:
    48
    От: Диспут в paypal

    къде да им пиша през контакти или гледам има Dispute a Transaction, Respond , tips of seller , кое от всичките да избера...
     
  11. devilx

    devilx Well-Known Member

    Рег.:
    Окт 14, 2008
    Съобщения:
    1,677
    Харесвания:
    96
    Точки:
    48
    От: Диспут в paypal

    How would you like to respond?
    1.Issue the buyer a refund for the disputed amount of $11.00 USD.
    2.The buyer can keep the item(s).Issue the buyer a refund for the disputed amount of $11.00 USD.The buyer must return the item(s).
    3.Offer the buyer a partial refund in an attempt to close this claim.(The buyer indicated that a refund of $11.00 USD would be satisfactory.)
    4.Provide proof that the buyer has already been refunded.
    5.Disagree with claim. I would like to provide additional information.


    Някой ще ми помогне ли да избера точната опция ? Не искам да връщам нищо искам да спечеля диспука..
     
  12. devilx

    devilx Well-Known Member

    Рег.:
    Окт 14, 2008
    Съобщения:
    1,677
    Харесвания:
    96
    Точки:
    48
    От: Диспут в paypal

    избрах писах изпратих, сега чакам дано да спечеля..

    Баси мизерния пич, пуснал диспут като сделка от ebay , само мръсно ми прави.
     
  13. wood

    wood Well-Known Member

    Рег.:
    Апр 7, 2010
    Съобщения:
    1,263
    Харесвания:
    35
    Точки:
    48
    От: Диспут в paypal Като продавач!

    Да използвам темата и да попитам за подобен проблем...че взе да ми писва от тези арогантни типове от PayPal.

    На 19.02 тази година продадох през сайта 30 ваучера, човека си е платил автоматично чрез бутона на ПейПал в сайта. Днес получавам имейл че има отворен диспут от банката на продавача...ПейПал ми блокирал сумата и трябва да чакам/ пише че мога да чакам 75 дена докато банката провери и реши въпроса /. Изпратих им данни и снимки на имейла че съм пратил ваучерите на същият ПейПал имейл от който съм получил плащането.
    Как да процедирам...
    Преди два месеца пак такава продажба и същите условия и скапаните ПейПал ми взеха от моята сметка 88$ и ги върнаха на купувача. Така хем купувача си получи ваучерите, хем и си взе парите.
     
  14. thedjhodja

    thedjhodja Member

    Рег.:
    Февру 6, 2012
    Съобщения:
    47
    Харесвания:
    3
    Точки:
    8
    От: Диспут в paypal Като продавач!

    За това си теглиш парите веднага или следващият ден след превода.Като ги изтеглиш вече може да спориш с Пейпал за проблема.На мен ми бяха блокнали над 500 долара за 180 дни и най важното че ги получих след 180 дни без възстановен акаунт.За това цъкаш си на moneybookers да ти е мирна главата,от 3 години работя със тях никога не съм имал проблеми.
     
  15. trafikant

    trafikant New Member

    Рег.:
    Окт 22, 2014
    Съобщения:
    5
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: Диспут в paypal

    на мен така ми блокнаха акаунта - хем като гифт бяха. написаха ми да чакам 6 месеца и след 6 месеца ми написаха че няма да си видя парите :beer:
     
  16. ¦•••SHERIFA•••¦

    ¦•••SHERIFA•••¦ Well-Known Member

    Рег.:
    Окт 1, 2010
    Съобщения:
    1,707
    Харесвания:
    388
    Точки:
    83
    От: Диспут в paypal Като продавач!

    Имаш готов отговор относно Gift преизползването.

    Относно второто, сигурно не им им дал някакви данни, за до постъпят така без освобождаване на кинтите.
     
  17. crossera

    crossera New Member

    Рег.:
    Ноем 7, 2014
    Съобщения:
    11
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: Диспут в paypal

    Simply Paypal ..
     
  18. the.rampage.rado

    the.rampage.rado Well-Known Member

    Рег.:
    Окт 11, 2009
    Съобщения:
    1,326
    Харесвания:
    81
    Точки:
    48
    От: Диспут в paypal

    И при мен за съжаление вчера се случи това:

    Стоката все още не е изпратена, но е поръчана при доставчика.

    Имам опции:

    I have shipped the item and I can provide proof that the item was shipped through an approved shipper to the address on the Transaction Details page.

    I have not shipped the item and I will refund the payment.
    I have refunded the payment for this transaction.

    Ситуацията е следната - клиента си поръчва, всичко точно, кореспонденцията върви ОК, на втория ден нашия си отваря банковия акаунт и там му пише за 2 транзакции еднакви от пейпал, свързва се с мен и му обяснявам, че това е странно но да изчака 2-3 дни, може да е някакъв резърв. На третия ден нашия ми пуска диспут в пейпал и транзакцията, която аз съм приел ми е блокирана. Нямам опция да се обяснявам в диспута, мога само да натисна за връщане на парите.

    Не искам да му връщам парите на тоя мухал, а да му пратя стоката... Какво може да се прави.

    Писах странично на пейпал, звънях - отговор никакъв...
     
  19. the.rampage.rado

    the.rampage.rado Well-Known Member

    Рег.:
    Окт 11, 2009
    Съобщения:
    1,326
    Харесвания:
    81
    Точки:
    48
    От: Диспут в paypal Като продавач!

    Обадих се на Пейпал и след 10 минути слушане на музика успях да се свържа.

    Работата е такава, че тоя ми е дал диспут, но слушалкаджийката ме посъветва да не правя нищо, защото било нормално да се блокират по 2 суми в някои банки и това щяло да отпадне при ревюто на клейма от техните служители.

    Общо взето добре, свързах се с клиента, той вече си виждал парите и потвърди да продължим с поръчката му.
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice