ЕООД

ase

New Member
Имам фирма ЕООД внесох осигуровки на управител и 1 работник през цялата година. Сега какво е нужно да правя? Трябва да изчислявам печалбата, данъчн деклар, и какво друго е нужно.
 
Имам фирма ЕООД внесох осигуровки на управител и 1 работник през цялата година. Сега какво е нужно да правя? Трябва да изчислявам печалбата, данъчн деклар, и какво друго е нужно.

Подадохте ли декларации за тези платени осигуровки? ДДФЛ платихте ли за работника?
Намерете си счетоводител - по-евтино ще излезе от глобата. В годишната декларация за 2016год. трябва да посочите и името на счетоводителя или счетоводната фирма.
 
Трябва ви годишен финансов отчет и декларация за 2016. Колегата е прав да пита за декларациите - без тях няма да се засекат плащанията и все едно не са внесени.
Наемете счетоводител!
 
Няма как да минете без счети, но все пак.

За работника:
1. Всеки месец до 25-число се подават декларации обр. 1 и 6 за предходния месец за дължимите осигурителнии вноски и дължимият данък(в същият срок се и внасят).
2. Освен това да не говориме, че трябва да имате РПВ-та, досие на работника, ватрешни правилници, трудова медицина и т.н...

За СОЛ-а (управителя):
1. Всеки месец до 25-то число се падава декларация обр. 1 и в същия срок се внасят осигуровките.
2. До 30 април се подава деклар. обр. 6 по ЕГН на сола за дължимите осигуровки за предходната год.

В случай, че декларациите на са подадени, все едно лицата не са осигурявани, а внесените суми оставят "висящи" в даначно-осигурителната сметка на фирмата.
Щом си нямате счетоводител не смея да питам и за уведомление по чл.62 :)

За предприятието:
1. До 31 март Данъчна декларация в НАП, като преди това се подава ГФО в НСИ (приложение №2), а вх. № се вписва в ГДД.
2. В Инспекцията по труда се подава една декларация по чл.15 щом има работници.
3. ГФО(Баланс, ОПР, ОСК, ОПП, Справка ДА) в Търговския регистър до края на юни.

Съгласно закона ГФО се съставя от лице с икономическо образование и определен стаж по специалността!
По закон ЕООД води двустранно счетоводно отчитане, освен това има и доста неща по трудовите правоотношения. За това задължително Ви трябва счетоводител.
 
Имам фирма ЕООД внесох осигуровки на управител и 1 работник през цялата година. Сега какво е нужно да правя? Трябва да изчислявам печалбата, данъчн деклар, и какво друго е нужно.
Движи си бизнеса, и остави тази работа на хората, които я разбират. ;) Иначе голяма драма ще ти е, повярвай. Няма лошо да разбил от материята, но да правиш и това, просто ще си направиш лоша услуга. От 50 до 90 лв. на месец, ако си малка фирма не са много. И това ако не си по ДДС разбира се. ;)
 
www.smetkitevi.com
Здравей аз съм доволна от тази фирма.Ако имаш интерес звънни и ги попитай за твоят случай.
Теди, вчера се регистрирахте за да публикувате мнението и да си направите реклама на фирмата :) Не е това начина!
 

Горе