Еконт

3des

Member
Имам онлайн магазин и ползвам Еконт за доставки и плащане с пощенски паричен превод. Отворих втора фирма и се почна едно чакане първо на договор, после на споразумение за изплащане на парите, накрая ще чакам и за добавяне в група с първата ми фирма за допълнителни отстъпки. Минава над месец вече...
Моля ви, помогнете ми как да ги помоля за повече скорост при подписването на договорите и с кого да говоря за по-голяма отстъпка. Правя самата аз оборота за горната отстъпка, в група съм (другите предполагам и те правят някакви), а не ми вдигат процента. Служителите са много любезни, но само вдигат рамене и ме насочват в централата. Ще бъда благодарна на всякакви трикове и съвети. Моля :)
 
Сменяй си офиса, проблема е при тях. Срокове от по един месец за нещо, което се прави за под седмица са невъзможни без основателна причина или пречка.
За отстъпка в група е достатъчно да правиш и 1/4 дори 1/6 от оборота изсикващ тази отстъпка. След като правиш този оборот сама и въпреки това не ти увеличават отстъпката, значи съзнателно те прецакват от лакомия. Сменяй си офиса без да им се обясняваш и нека се научат как да се държат с редовните си клиенти.
Освен лакомията тук явно има и лоша комуникация и незаинтересованост от страна на управителя на офиса.
Имай предвид, че с всяка една пратка, дори такава с минимално тегло и наложен платеж, ти правиш на този офис печалба от 1лв, т.е. ако пращаш по 30 пратки на ден, само ти изработваш заплатата на един техен служител.
Повечето бизнес клиенти носят готови пратки с поставени товарителници и единственото, което се иска от куриера е да ги маркира. Това са 5 минути работа от тяхна страна и ако не го оценят - смяна на офиса или куриера!
 
Нямам търговски представител
Офисът който ме обслужва е срещу дома и няма управител, служителите са нови. От централата ме препращат към различни други офиси и управители, те ми съдействат, но все пак не е редно така...
АКо сменя еконт със спиди, ще ям ли по-големи лайна?
 
Всеки офис на Еконт има управител, дори на вратата на офиса трябва да го има написан. Малка част от офисите все още се управляват директно от Еконт и ако офиса е нов, пречка може да бъде това, че служителите на са оторизирани да подписват договори. За всеки регион отговаря някой търговски представител, така че и за твоя трябва да има такъв и да можеш да се свържеш с него.
Опитай се да изгладиш нещата първо с Еконт и тогава сменяй куриера. Според мен и ти бъркаш някъде с комуникацията.
Струва ми се странно да си готова да смениш куриерската фирма а не офиса на Еконт, след като ти самата казваш, че от други техни офиси получаваш разбиране.
Със Спиди може да имаш и повече проблеми, там комуникацията е още по-трудна. При голям обем пратки и ако клиентите предпочитат достава до адрес, Спиди ще е по-добър вариант. Ако клиентите ти предпочитат доставка до офис на куриер, Еконт е за предпочитане не само заради навиците на клиентите но и заради цените на услугата. Цените на Спиди за пощенски пратки вече са безумни а там не може да си договориш отстъпки. В група на Еконт с над 20% отстъпка ще имаш по-добри условия от Спиди.
 

Горе