Забрана за копиране

vamav

New Member
Здравейте! Аз съм начинаещ (почти) и си правя сайт с "dreamweaver". Забелязал съм, че има сайтове, на които е забранено използването на десния клавиш на мишката, и съответно някакво копиране на текст или картинки. Ще Ви бъда благодарен да разбера как става това :) Благодаря!
А също така да ми препоръчате подходящо място за качване на сайта. Платено или безплатно е по-добре? Благодаря.
 
От: Забрана за копиране

Виж в uroci.net за десен бутон какво ще излезе.
Може да намериш и друго решение за десният бутон.
Платеното според мен е по-добре :)
Моето начало беше ТУК .
 
Не се занимавай с глупости, винаги може да се копира. Най-многото някоя баба, седнала на компютъра на дъщеря си да затрудниш.
 
аз по принцип съм свикнал като си отварям даден сайт да си броузвам в нови табове саитовете с ограничение на десен бутон са ми дразнещи и си махам отметката за джава скрипт за да си броузвам нормално затова подкрепям не се занимавайте с глупости :) създаваш неудобство а полза никаква а копирането с контрол и ц маи си работеше винаги
 
От: Забрана за копиране

И според мен е безсмислено да ограничаваш десен бутон.Копирането на текстовете не е толкова лош показател.Щом се копират, значи си се справил добре с писането:).Остава да изровиш местата където са копирани и да попиташ дали няма да сложат връзка към източника:).Така, че дано да ти копират повече текстове :)
 
От: Забрана за копиране

Точно тук мисля, че е правилното място да задам един въпрос:


Искам в мой сайт потребителите да слагат картинки, взети от други сайтове, като файловете ще се хостват на моя сървър, т.е. няма да хабя bandwidth-а на източника. Обаче въпроса ми е как е по-добре да стане:

- Дали да направя парсер, в който потребителя въвежда адреса на страницата, от която иска да копира картинка и в последствие той копира избраните от потребителя картинки на моя сървър, а заедно с тях се показва линка към сайта, от който са взети? Тук целта е да има връзка към източника