Задържани плащания в Пейпал

mpower

New Member
Здравейте,започнаха да задържат плащанията докато клиента не получи стоката?
Голяма суматоха настана,продавачите от ибей "стачкуват"

При вас как е?Аз лично им се обадих по тел. и им казах,че няма да изпратя нито един пакет със задържано плащане :mad::p:mad::p:mad:
 
Нали се сещаш колко им пука за това? Задържането е 21 дни или до 3 дни СЛЕД като е със status „Delivered“. Или продължаваш и не продаваш рискови стоки в рискови категории, или спираш тотално продажбите в eB към 170M потенциални клиента, създаваш си сайт и почваш от 0 с реклами в търсачките, една торба кинти/месечно за SEO и др., навярно повече, отколкото eB/PP fees + Shop абонамент. Или в Amazon отиваш за продажби, там 10-15 metrics има за спазване и няколко internal.
 
Моля,някой да пише тук ако случайно ПП си промени политиката и плащанията не се задържат!
 
Не, не са, едва ли близките десетилетия ще я променят. Нещо повече, има 3 ВИДА „задържания“:
  • Funds Availability Hold
  • Account Reserve (Rolling % / Fixed Amount)
  • Release amount / Payment Release
Българските PP accs и тези от non-Top White countries (US/UK/DE/AU/etc.), се measure-ват по първите два. Но най-белите countries, имат impact и върху третия metric.

Отделно, всеки акаунт има internal performance metrics също, които 100% са там и действат, просто никой не ги виждам, освен PP reps & PP's system, но потребителите трябва да знаят, че са си ТАМ. И влияят на „acc's health“.
 

Горе