Застраховка при Еконт и счупена стока

Radost

Active Member
Здравейте,
случвало ви се е да имате счупена/повредена стока, която е била застрахована с Еконт?
Казусът е, че пращаме чрез частно лице, служител на фирмата, а не директно чрез фирма и дали това може да е проблем?

Необходимо ли е доказване на застрахованата сума?
Издаваме фактура, но в нея пише "плащане с наложен платеж"....

Също така да кажа, че нашата стока е огромно стъкло, което няма как да се ремонтира :D
 
От: Застраховка при Еконт и счупена стока

Рекламация Еконт приемат само ако пратката е затрахована и опакована според изискванията им. Няма значение дали е изпратена от частно лице или фирма

Виж файлът 12617
 
От: Застраховка при Еконт и счупена стока

Но трябва да стане преди да е приета и платена от получателя. Ако той е разписал, че я приема забрави.
Може да отидеш и в офиса от който е пратена стоката лично и да ги питаш да ти я платят. Много от офисите предпочитат да заплатят стойността на счупена стока вместо да минават през рекламация, че тогава има и солена глоба за тях. В този случай ще си спестиш време и нерви и директно ще получиш паричките.
 
От: Застраховка при Еконт и счупена стока

Имах един случай при счупена стока, бяха се свързали с приемащия офис и питаха дали си подготвям добре пратките и какъв клиент съм, след около 30 дни ми възстановиха цялата сума + цената на доставка
 
От: Застраховка при Еконт и счупена стока

Но трябва да стане преди да е приета и платена от получателя. Ако той е разписал, че я приема забрави.
Може да отидеш и в офиса от който е пратена стоката лично и да ги питаш да ти я платят. Много от офисите предпочитат да заплатят стойността на счупена стока вместо да минават през рекламация, че тогава има и солена глоба за тях. В този случай ще си спестиш време и нерви и директно ще получиш паричките.

Рекламация в Еконт може да се подаде до 6 месеца от настъпване на събитието както от подателя, така и от получателя.

Рекламация Еконт
 

Горе