Защита ОТ потребители

Radost

Active Member
Здравейте, направо ми омръзна от некоректни потребители. Защо няма Комисия за защита ОТ потребители???
Аз ги препращам към КЗП, те пак си мрънкат и врънкат, не искат да подават сигнал, та поне някой външен да реши кой прав-крив. Накрая им връщаме парите, ние сме навътре(производство) и все едно и също. Предупреждаваме клиентите какво да очакват от продукта, да не гледат нюансите на цветовете на екран, от екран като излезе по-сиво, по-зелено, по-бледо или друго, те се сопват. Имаме договори, имаме мостри, говорим си, но от време на време(доста рядко да чукна на дърво) някой пропищява. Не знам какво повече да се защитаваме, всичко ни е черно на бяло по имейл, договор, мостра. Клиент пропищи ли, няма как да си рискуваме репутацията. И не е въпроса, че сме с 200-300-500 лв.назад, а че клиентът наистина не е прав! Та има ли защита за нас след всичката документация!

Ще дам пример: Кухня, цветът става не перлено сив, а перлено сиво със зелен оттенък. В договор това е описано, поради специфики на материалите.
Чудя се дали да не направя един сайт nekorektni-potrebiteli.com
И ще ви кажа защо - последно този клиент и други фирми са пропищяли от него. Той в началото разправя еди кои си са много некадърни, еди кои си не му монтирали какво си, а накрая и ние, цялата фирма се хванахме за главата от такъв човек - отмятащ се от писмените си неща.
 
Има се защита. Link.

Или продължавай напред и очаквай нови качвания на главата, нови загуби, нови по-претенциозни клиенти все повече и повече. В този слаб пазар (BG), където тонове търговци се конкурират за шепа потребители.
 
Няма как да направиш сайт за некоректните потребители, защото предполагам си Администратор на лични данни и нямаш право да публикуваш информация за тези потребители. :)
За съжаление е така, да- търговците/производителите по подразбиране са измамници! От там на сетне трябва да се докажеш, че не си.
И Sherifa е прав за пазара, но аз лично не съм убедена, че навън потребителите са по- различни. Вероятно там просто по- големите печалби ти обезпечават загубите от недоволните...
 
Винаги има накъде и по-кофти да става предвид БЪЛВАНЕТО на е-магазини под път и над път от всекиго.

upload_2017-10-10_13-0-17.png

Как пък никое сче, никой „бълвател на shops“, маркетолог, гуру 3rd party не посъветва „Добре, сравни ли пазарите, видя ли си конкуренцията, предпроектни проучвания направи ли? Защо обезателно искаш да действаш най-малкия, най-слабия, най-разкостения пазар: BG, само щото знаеш същия език ли? Защо искаш да си liable към различни институции? Знаеш ли, че след 300+ години с това темпо на ръст BG ще стигне West EU, т.е. изравнят? Наистина ли смяташ, че ще го надживееш, за да започнеш да продаваш на друг пазар ИЗНАЧАЛО още, но HQ стока, но не с EU фирма?“ …

Именно, щото всеки 5-ти или 10-ти станал merchant, за това всеки е „… по подразбиране“. За това и се появи услугата „НП“ и вирее по нашите ширини, и едва ли ще се отскубнем скоро от нея, където дори и аз трябва да я ползвам понякога, тъй като съм ПРИНУДЕН да не вярвам на никого, поради спецификите на (никаквия) „пазара“ и че „всеки е … по подразбиране“ (незавивисимо от стоката си, сертификати, регистрации, …).
 
  • Like
Реакции: bioz
Не, не сме администратори на лични данни и не ни е трябвало по закон. Договорите са по име на доверие. Ти като отидеш в Еником, да не си вадиш личната карта за поръчка? Или в Емаг?
Е, аз съм виждала как е в САЩ. Работех в Макдоналдс. Един дойде с наръфан/почти изяден/ някакъв боклук-сандвич и ми се оплака на касата, че месото не било достатъчно приготвено. На мен ми беше смешно и щях да го напсувам, но от някъде се изниза мениджъра и без гък и обяснения се извини на господина и му даде друг сандвич. Предполагам финансовата щета е много малка, но явно като искаш да имаш име е така :(
 
Не, не сме администратори на лични данни и не ни е трябвало по закон. Договорите са по име на доверие. Ти като отидеш в Еником, да не си вадиш личната карта за поръчка? Или в Емаг?
Е, аз съм виждала как е в САЩ. Работех в Макдоналдс. Един дойде с наръфан/почти изяден/ някакъв боклук-сандвич и ми се оплака на касата, че месото не било достатъчно приготвено. На мен ми беше смешно и щях да го напсувам, но от някъде се изниза мениджъра и без гък и обяснения се извини на господина и му даде друг сандвич. Предполагам финансовата щета е много малка, но явно като искаш да имаш име е така :(
По-добре го изтрий това и се регни като оператор на лични данни, че ще те погнат с глобите :)
 
Последно редактирано:
  • Like
Реакции: Sky
И какви глоби ще ни налетят? То ние плащаме толкова неща, без да има проверки. Като се започне от табели, а 90% от табелите на фасади на сгради в София са незаконни(това ни го каза инж.).
Направо сме умрели за глоби.
 
За съжаление няма как да се предпазиш от некоректни потребители, това го има в цял свят. Поръчват, не приемат или си измислят причини за да връщат, или са го видели някъде продукта с по-ниска цена и си искат парите за да купят евтиното. Лошото е че закона ги пази само тях, а нас търговците ни пращат в трета глуха. А жалкото е че с нашите данъци се изхранват всички тия органи и комисии. :(
 
Това си зависи от строго и директно предприемачите. Ако се регистрират извън страна/съюз, където не действат подобни органи/комисии, то няма са liable, логично. Т.е. топката е в ръцете (джоба/финансите, мозъка и самосъзнанието) на merchant-а, ако той или тя има „топки“, за да го направи. Да, скъпа инвестиция ще е отначало, която в годините ще се връща.
 

Горе