Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

dino

New Member
Здравейте,

Интересува ме защо голяма част от менютата в сайта, както и имейл известията, които получавам, въобще не са преведени, въпреки че съм посочил български като език за ползване. Само при мен ли е така? Ако не, това ме учудва, защото сайтът изглежда добре функциониращ и не мога да разбера на какво би могло да се дължи този проблем? Забелязал съм подобна тенденция в много български сайтове. Бих искал да ползвам повода, за да повдигна по-сериозна дискусия, в случай че някой проявява интерес.

На какво смятате, че се дължи това?

- немърливост;
- липса на мотивация, защото "и без това всички разбират английски";
- бъг;
- липса на средства;
- липса на човешки ресурс;
- администраторът/администраторите просто не са обърнали внимание;
- нещо друго?

В случая също ме интересува следното: колко лева вие бихте платили за наемане на бета-тестер на сайта ви? Съответно би могло да има следните пакети:

- посочване на бъговете, корекция от страна на самия уебмастър;
- посочване на бъговете, съгласуване с уебмастъра, корекция от страна на предлагащия услугата;
- всичко по-горе + A/B тест на дизайн с реални хора и т.н.

Аз лично бих платил за таква услуга. Някой знае ли дали се предлага нещо подобно? В крайна сметка тези дребни детайли биха могли да убедят потенциален, но колебаещ се клиент, да ползва или пазарува от сайта.

Разсъждавам върху тези въпроси от известно време и ми се стори интересно да повдигна темата тук. Ще се радвам, ако повече хора споделят вижданията си.
 
За форума ли става дума? Или? Преводът на сайта е взиман от други, които са го превеждали, но определено явно до някъде. Иначе аз базам само на ЕН и за момента не ми е правило впечатление, а реално нови преводи не са излизали. Освен ако някой има за vBulletin 4-ката. Но честно казано, това ще се седна и ще се изчисти с другия админ. Честно казано последно време не стига времето за това. ;) Ще се радвам ако ни дадеш някакви скришшоти на може би най-дразнещите части, които си забелязал.Отговорът е нещо друго, време и от части не сме срещали за сега някакви много сериозни проблеми от страна на потребителите - за първи път се повдига този въпрос така сериозно.
 
От: Re: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

За форума ли става дума? Или? Преводът на сайта е взиман от други, които са го превеждали, но определено явно до някъде. Иначе аз базам само на ЕН и за момента не ми е правило впечатление, а реално нови преводи не са излизали. Освен ако някой има за vBulletin 4-ката. Но честно казано, това ще се седна и ще се изчисти с другия админ. Честно казано последно време не стига времето за това. ;) Ще се радвам ако ни дадеш някакви скришшоти на може би най-дразнещите части, които си забелязал.Отговорът е нещо друго, време и от части не сме срещали за сега някакви много сериозни проблеми от страна на потребителите - за първи път се повдига този въпрос така сериозно.
Голяма каша бе човек какви снимки :D
Инак ако е за тук се свиква, макар за някой не владееш изобще ингилийски ще е малко объркано
 
От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Здравейте,

Интересува ме защо голяма част от менютата в сайта, както и имейл известията, които получавам, въобще не са преведени, въпреки че съм посочил български като език за ползване. Само при мен ли е така? Ако не, това ме учудва, защото сайтът изглежда добре функциониращ и не мога да разбера на какво би могло да се дължи този проблем? Забелязал съм подобна тенденция в много български сайтове. Бих искал да ползвам повода, за да повдигна по-сериозна дискусия, в случай че някой проявява интерес.

На какво смятате, че се дължи това?

- немърливост;
- липса на мотивация, защото "и без това всички разбират английски";
- бъг;
- липса на средства;
- липса на човешки ресурс;
- администраторът/администраторите просто не са обърнали внимание;
- нещо друго?

В случая също ме интересува следното: колко лева вие бихте платили за наемане на бета-тестер на сайта ви? Съответно би могло да има следните пакети:

- посочване на бъговете, корекция от страна на самия уебмастър;
- посочване на бъговете, съгласуване с уебмастъра, корекция от страна на предлагащия услугата;
- всичко по-горе + A/B тест на дизайн с реални хора и т.н.

Аз лично бих платил за таква услуга. Някой знае ли дали се предлага нещо подобно? В крайна сметка тези дребни детайли биха могли да убедят потенциален, но колебаещ се клиент, да ползва или пазарува от сайта.

Разсъждавам върху тези въпроси от известно време и ми се стори интересно да повдигна темата тук. Ще се радвам, ако повече хора споделят вижданията си.


Пази боже спяща клетка даса активира,,, аве как можи си ригистриран преди три годин и полвина и сега да подигаш такав вапрос
 
От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Да, става дума за форума + известията, които получавам по имейл. Тези които до момента съм получвал са изцяло на английски. Отдавна бях обърнал внимание на това, но реално бях провокиран да повдигна темата днес, когато получих известие, че потребител се е опитал да ми прати съобщение (във връзка с това, че му бях писал за нещо, което той търсеше да купи), но получих имейл, че квотата ми е пълна, т.е. съобщението не ми е доставено. В кутията имах точно десет съобщения и се наложи да ги изтрия, след което пак да пиша на човека, който нещо ми е писал. Предполгам, че просто не съм достатъчно активен потребител и имам ограничение, но все пак десет съобщения е прекалено малък лимит. В горната част на сайта всичко е на английски:

New Posts - Private Messages и т.н.

Нямам нищо лошо предвид с темата, уважения за сайта, просто се опитвам да дам някакъв feedback, ако на някой му е нужен. В темата става дума и за това, че определен брой хора могат да бъдат демотивирани да ползват даден сайт или продукт, заради подобни бъгове, от което в крайна сметка губи самият създател на сайта.

Наистина не искам да обиждам никого, просто ми беше интересно да повдигна темата.
 
От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Да, става дума за форума + известията, които получавам по имейл. Тези които до момента съм получвал са изцяло на английски. Отдавна бях обърнал внимание на това, но реално бях провокиран да повдигна темата днес, когато получих известие, че потребител се е опитал да ми прати съобщение (във връзка с това, че му бях писал за нещо, което той търсеше да купи), но получих имейл, че квотата ми е пълна, т.е. съобщението не ми е доставено. В кутията имах точно десет съобщения и се наложи да ги изтрия, след което пак да пиша на човека, който нещо ми е писал. Предполгам, че просто не съм достатъчно активен потребител и имам ограничение, но все пак десет съобщения е прекалено малък лимит. В горната част на сайта всичко е на английски:

New Posts - Private Messages и т.н.

Нямам нищо лошо предвид с темата, уважения за сайта, просто се опитвам да дам някакъв feedback, ако на някой му е нужен. В темата става дума и за това, че определен брой хора могат да бъдат демотивирани да ползват даден сайт или продукт, заради подобни бъгове, от което в крайна сметка губи самият създател на сайта.

Наистина не искам да обиждам никого, просто ми беше интересно да повдигна темата.

И са сети да подигнеш темата след три годин и полвина, малии каква флегма
 
От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Ако знаех, че ще получавам обиди, нямаше и да я повдигам.
 
Re: От: Re: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Голяма каша бе човек какви снимки :D
Инак ако е за тук се свиква, макар за някой не владееш изобще ингилийски ще е малко объркано

Не споря, че има, но както казах превода е предоставен и както се вижда не е довършен. ;) Ние сме успели от много малки части да дадем своя принос към превода, но не до края му.

@dino, колкото до личните, след 10 поста прескачаш това ограничение, така че давай смело. :) Това с превода ще се заемем с него, и силно се надявам някой скоро да излезе с пълен БГ превод на vBulletin 4, защото, което съм виждал аз за момента е пълно с частични. :) Никога, по никакъв начин не бихме го възприели като обида заяждане, дори подигравка. Критиката ти е повече то оместна и ние като админи ще вземем това под внимание, включвайки го в задачите, които ще са приоритетни. ;)
 
От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Е, че колко му е да се преведе?
 
Само ще помоля да не се обиждате или нападате. Критиката е много точна и това повече ми показва, че на хората им пука и искат да помогнат и дадат предложния, които да подобрят местенцето тук, отколкото някакво заяждане и т.н. А и вярвам, че всички сме малко над нещата когато става дума за изказване на мнение - имам предвид, че въобще не го разглеждаме като заяждане, а като съвет. Моля ви, спазвайте добрия тон. ;)
 
Re: От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Е, че колко му е да се преведе?

Еми не е лесно братле, защото първо е време и втори като човек, занимаващ се с програмиране знаеш, че това не е хард кор едит, а промяна на променливи функции. Все пак като го суичнеш на ЕН трябва да си плюе съответния език. :) Ако се натискаш да помагаш, няма да ти откажа. :)
 
От: Re: От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Еми не е лесно братле, защото първо е време и втори като човек, занимаващ се с програмиране знаеш, че това не е хард кор едит, а промяна на променливи функции. Все пак като го суичнеш на ЕН трябва да си плюе съответния език. :) Ако се натискаш да помагаш, няма да ти откажа. :)
Дай да видим с какво мога да помогна.
 
От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

То и язе сам преводач дажи междОгалактически, ама може дами трява превод на моя превод, шото ма пере съчмата като превеждам по смисъл, кома развирате :drama:
 
Re: От: Re: От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Дай да видим с какво мога да помогна.

ОО, определено ще те потърся. ;) Ще почерпим естествено. Мерси за помощта, която предлагаш. ;)
 
От: Re: От: Re: От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Ний с Бластеря ще се почерпим, прати на лично или в скайп какво се иска и при първа възможност се заемам
ОО, определено ще те потърся. ;) Ще почерпим естествено. Мерси за помощта, която предлагаш. ;)
 
От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Язе можем да помогнеме като с превода, така и с почерпката, па вие си избирате кога да ни викате за помощ
 
От: Re: От: Re: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

@dino, колкото до личните, след 10 поста прескачаш това ограничение, така че давай смело. :)

Ясно, мерси! Ще пиша по-често :)
 
От: Re: От: Re: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Ясно, мерси! Ще пиша по-често :)

Пиши ве човек, кво ти пречи да даваш съвети или да изразяваш мнение по всички въпроси. Всеки има мнение и е добре, когато може да го изказва без притеснение. А форумът е демократичен и няма от какво да се притесняваш, защото има найразлични мнения по найразлични въпроси. Света е шарен и затова е толкова интересен, ако всички бяхме на едно мнение, ебахти скуката,,, а трява да има има и попрости куто мени за разнообразие, шото сички се смятате за ного умни
 
Re: От: Re: От: Re: От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Ний с Бластеря ще се почерпим, прати на лично или в скайп какво се иска и при първа възможност се заемам

Задължително. ;) Ще ти пиша на скайп. Мерси, брат. :)
 
От: Защо голяма част от менютата в сайта са на английски?

Blinky що не блокирате или да делнете напрво функцията за качване на изображения като не работи толкова време вече, просто няма смисъл от нея и бърка потребителите или поне да хвърля едно съобщение при клик на бутона "потребителите да ползват други сайтове понеже е неактивна". Всеки ден по няколко пъти се пускат изображения и трябва да се пускат мнения че не ги виждаме и да се качват пак.
 

Горе