За по-добри Google Ads Реклами :)

web_i_reklama

Active Member
Търсите ли начин да подобрите вашите Google реклами? В тази статия с обем ~ 4000 думи споделям ключови тънкости. Ако приложите дори 10% от тях - ще усетите голяма разлика.
И така, искате ли по-ефикасни кампании в Google платформата? Научете още сега как да създавате такива.

Google Ads - резултатите са името на играта!
 

Yurnero99

Active Member
Готина статия. Нещата казани отгоре-отгоре :)

Обаче становището в Урок 14 не е вярно.

Remarketing и Retargeting са две различни неща.
Remarketing аудиториите са потребители, които са взаимодействали по някакъв начин с вас.
Retargeting аудиториите са потребители, които приличат на потребителите, които са взаимодействали с вас по някакъв начин.

За да може да ползвате дадена аудитория в Google Ads, тя трябва да има поне 1000 user-а.

Когато създадете custom аудитория в Google Ads, автоматично се създава и Similar Audience, подобна аудитория.
Също, например във фейсбук, можете да направите Look-Alike аудитория (ретаргетинг аудитория). Например :

Потребители, които приличат на потребители, които са извършили конверсия. Това е ретаргетинг аудитория.

Няма Google Forwarding за България. https://support.google.com/google-ads/answer/2454052#cfcountries
 

web_i_reklama

Active Member
Здравей, започвам отзад напред,
Google Forwarding - да, така е, няма за България, има и други инструменти, с които може да се въведе, ще пиша по-нататък за това.


Когато създадете custom аудитория в Google Ads, автоматично се създава и Similar Audience, подобна аудитория.
Да, така е.

За да може да ползвате дадена аудитория в Google Ads, тя трябва да има поне 1000 user-а.
Да, така е.

Remarketing и Retargeting са две различни неща.
Retargeting аудиториите са потребители, които приличат на потребителите, които са взаимодействали с вас по някакъв начин.

Това твърдение, че са различни неща - не съм сигурен, че е така. Ще пиша допълнително по темата.


Поздрави
 
Последно редактирано:

Yurnero99

Active Member
Не съм съгласен. И двете аудитории са взаимодействали, но едната с вашия бизнес, другата е сметната от алгоритъма на гугъл (прилича на хората, които са взаимодействали с вашия бизнес). Следователно са две различни аудитории.

Урок 23 е много кратко обяснен, за хората, които искат да разберат как работи bidding-а в Google Ads, ето го обяснен лесно, просто и ясно от Val Harian -
chief economist at googlе


П.С. Пропуснали сте много важно нещо, когато става въпрос за реклама от Google Ads.

Google Ads са 2 различни рекламни мрежи. Едната е Search, другата е Google Display Network, която е двустранна.
 

web_i_reklama

Active Member
Здравейте,
аз говоря за нещо съвсем друго, но за съжаление не съм го разяснил, сега виждам, в съдържанието - сравнявах, подсъзнателно, Гугъл и Фейсбук.

Колкото до Search & Display - в блога има поне още 10 статии и в поне 3 от тях съм разяснявал кое какво е.
Тази статия не е с претенцията да разясни, едва ли не, всичко за платформата, а по-скоро да посочи някои полезни практики.

Поздрави
 

web_i_reklama

Active Member
Впрочем, Вие с Гугъл Адс ли се занимавате преимуществено, или с други неща?
Можем да разменим и лични контакти, facebook.com/kiril.yovev
 

Горе