Какви права имат онлайн търговците!

AMOUN

Well-Known Member
ПИСНА МИ ДА ДАВАТ ПО ТЕЛЕВИЗИЯТА КАКВИ ПРАВА ИМАЛИ КУПУВАЧИ И ПОТРЕБИТЕЛИ - ДАЙТЕ ТУК ДА РАЗБЕРЕМ КАКВИ ПРАВА ИМАТ И ПРОДАВАЧИТЕ ДА ГО ЕВА!!!

промиват им мозъците дева, някакви изкудкудякали лелки ме тромозят отвреме на време.
купила си преди 6 месеца еди какво си ма не го била ползвала искала да ми го върне, че и за моя сметка да било
нямал съм право да и отказвам то не било ползвано,
щяла да звъни в нова телевизия, на господарити...
откачен народ
друга па купила с фактура на фирма
щяла да звъни на потребителските телефони...
някаква ми връща нещо те го счупили за ремонт ми го праща ама за моя сметка да било и ей такива!
дайте да уточним кратко и ясно какви права имат търговците?

Ако се върне нещо за ремонт кой плаща доставката?
Ако в седем дневен срок се откаже? кой плаща доставката?
За гаранция? кой плаща дева.
изобщо всякакви такива... че много нерви се хабят...
те селяните чули недочули права имали и те копелдаците!
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

Ами ти си ги уточни правилата сам и си ги напиши и представи на всеки клиент и така :)
 
Ако се върне нещо за ремонт кой плаща доставката?
Ако в седем дневен срок се откаже? кой плаща доставката?
За гаранция? кой плаща дева.
изобщо всякакви такива... че много нерви се хабят...
те селяните чули недочули права имали и те копелдаците!
1. Не е изяснено кой плаща доставката, но ако си написал, че е за тяхна сметка, мисля, че няма да е проблем, освен в случаите, в които клиента откаже да приеме продукта при самата доставка.
2. Ако се откаже в седем дневен срок, ако си си написал добре общите условия, можеш да си вземеш парите за куриер.
3. Гаранцията принципно се поема от производителя. Ако внасяш нещо нелегално/полулегално, твой проблем.

:)
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

е нали имало закони, ако се откажат в седем дни и кажат връщам стоката кой плаща?
а стока в гаранция примерно - по закона е за сметка на продавача в двете посоки...
че те могат да връщат 10 пъти една стока ей така за кеф...
 
До 7 дни можеш да върнеш каквото щеш, стига да е във вида, в който е продадено, включително опаковката. Подразбира се, че определени части от опаковката може да са с нарушена цялост (разбирай продукта да е разпечатан). Връщат ти стоката, връщаш парите. Парите за доставката ако си описал в общите условия може да останат за негова сметка.
Гаранцията се издава винаги от производителя (при нормални бизнес отношения). Тя зависи как си се разбрал с него. Повечето са ОК да носиш стоката в техен доверен сервиз. Ако не са ОК, замисли се какви са ти доставчиците.
Като цяло гаранция се поема от търговец само когато той е "неоторизиран вносител" или контрабанден такъв.
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

не ме разбра аз нямам нищо против да сменям гаранционна стока или ремонтирам
ю
имам проблем когато искат да ме набутат с доставката
аз съм вносител на едро нормално е да приемам гаранция и не им се сърдя
яд ме е на неоснователните искове
искат си парите за доставката примерно
аз за да им е по кеф да не плащат много ползвам оттстъпки от куриерите
и затова им включвам доставката и ми я плащат като наложен палтеж за да не ги скубят
не е това проблема
а като се опитват лудите да се правят на глупави
 
Напиши си в общите условия, че при връщане на стока, то става на място при теб или за тяхна сметка :)
Няма изискване в никой закон ти да поемаш доставката (доколкото ми е известно).
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

това супер :)
ако и за гаранционото обслужване има закон който да казва че при несъстоятелна гаранция доставката не е з амоя сметка?
случвало ми се е да ми връщат стока щото я включвали и не работи
и аз им я връщам обратно и им казвам след като включат в контакта да натискат голямото копче със знак вкл. изкл.
преди 4-5 дена последно се случи...
 
Пиши си в условията на гаранцията, че трябва да са прочели упътване, ала-бала. Няма генерално решение. Пиши, че гаранция се признава само след телефонна консултация с теб.
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

Много ме кефи някой клиент като ме пита разходите по доставките при рекламация за чия сметка са, много ми е чудно, ако са купили същата стоката от Метро и се обадят на Оторизираният сервиз на съответната марка за рекламация питат ли ги за чия сметката ще е таксито дето ще ползват да ходят до сервиза. Не знам защо решават че онлайн магазините трябва да им поемат разходите по доставките на рекламациите които в общият случай са около 10лв в двете посоки, но и през ум не им минава да питат такива неща като чинно бият път два пъти до някой сервиз за стока купена от стационарен магазин.
 
От: Re: Какви права имат онлайн търговците!

До 7 дни можеш да върнеш каквото щеш, стига да е във вида, в който е продадено, включително опаковката.


Практически е невъзможно клиент,дори да установи дефект на закупената стока,да върне стоката.Все пак трябва да го разопакова(тоест да наруши вида на опаковката)за да установи дефекта.Въпросът ми е дали е законосъобразно да се включват подобни клаузи в общите условия
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

това вече е гадно а му кажеш няма ти приема щото е разопаковано или щото си го сглобил ... или щто си го включвал
дори и да е така не бих го направил. аз не искам да мамя клиентите, просто не искам те да се опитват да мамят мен
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

абсолютно няма закон дето те задължава да поемаш каквато и да била доставка.
Всички доставки са за сметка на клиента - това трябва да е ясно описано в условията за ползване на сайта. Те са длъжни да се съгласят с тях. Могат да си купуват колкото си искат неща и да ти ги връщат но всички доставки са за тяхна сметка. Винаги.
Така е редно и не съм чул до сега метро младост да е платило на някой от люлин пътните, като си е купил стока от там.
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

Всъщност има прецедент. Ако си купя пералня с безплатна доставка от Технополис, при дефект, трябва аз да си я закарам, за да ми я ремонтират.
Тоест няма причина при онлайн търговията, доставката да е за сметка на търговеца при "връщане", че дори при определени условия и при гаранция.
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

на мен от защита на потребителите ми казаха че
СОКА В ГАРАНЦИЯ ДОСТАВКАТА ЗА РЕМОНТ И ВРЪЩАНЕТО Е ЗА СМЕТКА НА ПРОДАВАЧА!
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

Това не може да е истина. Дай документ, нещо!....


Иначе вие какво правите като ви върнат стока, в 7 дневен срок, но опаковката е "отваряна" т.н. не може да мине за продажба пак.

Ще бракувам аз стока за тоя тупан дето я е отварял с чука? Не говоря за блистери, и вакуумирани неща. Говоря за нормална картонена опаковка примерно...


Иначе - всичките транспорти по посока на клиента са за негова сметка, освен случайте когато няма безплатна доставка заради цената на поръчката. Транспорта обратно към мен при моя грешка е мой. Транспорта при връщане в срок или при замяна с друг артикул е за тяхна сметка. Аз така ги виждам морално нещата...
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

на мен от защита на потребителите ми казаха че
СОКА В ГАРАНЦИЯ ДОСТАВКАТА ЗА РЕМОНТ И ВРЪЩАНЕТО Е ЗА СМЕТКА НА ПРОДАВАЧА!
Звънни им и ги питай за нормативния акт, който го определя това. Може и да го пише някъде, но на мен поне не ми е известно.
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

питах ги то беше преди няколко месеца
и ми показаха закона има
член там който го казва
че стоки в гаранция куриера е за сметка на продавача
 
От: Какви права имат онлайн търговците!

питах ги то беше преди няколко месеца
и ми показаха закона има
член там който го казва
че стоки в гаранция куриера е за сметка на продавача
кой закон това?
дай по точно, че и на мен ми е интересно. В ЗЕТ ли е?
 

Горе