Как да привлека потенциални купувачи?

Mihaella

New Member
Здравейте хора, :)

Преди няколко месеца стартирах една своя идея, а именно да предлагам различни темплейти на автобиографии и мотивационни писма, като таргет групата ми са предимно студенти и млади хора те първа завършили образованието си и още в началото на кариерния си път. Направих си уебсайт cvlaboratory.com и facebook страница www.facebook.com/cvlaboratory, можете да ги погледнете.

Аудиторията ми в facebook не е голяма – 163 души, като съм популяризирала страницата си предимно чрез споделяне в различни фейсбук групи за студенти, кариерно развитие, работа. Не съм използвала платена реклама.

Та, в момента стигнах до такъв етап, че не мога да приоритизирам каква трябва да бъде следващата ми стъпка. :confused:На този етап имам само 2 продажби, което е малко това което се опитвам да измисля е по какъв начин мога да въвлека хората в услугата, която предлагам и да повиша доверието им за да мога да увелича продажбите си.

Дали да заложа на платена реклама в facebook, и ако това ще помогне кое е по-удачно да подсиля определена публикация или да промотирам цялата страница? Как бихте постъпили на мое място?

Ще се радвам да споделите с мен вашето мнение, приемам всякакви съвети и критики. :)))
 
Така...изчисти си конверсията е моя първи съвет. Ако сега на всеки 100 посетителя (заинтересувани) правиш една продажба, опитай се на всеки 80 или на още по-ниска цифра да правиш тази една продажба. След оптимизацията на конверсията, започваш само едно и единствено - вдигане на трафика и подобряване на услугата, за да предложиш повече. Виж първо къде е оптималното съотношение посетител/продажба, след това гледай да увеличаваш трафика. Представи си, че сега примерно на 300 посетителя правиш 1 продажба, а имаш възможност да са 3,4....няма ли да е по-логично това да се оптимизира преди изливането на трафика. Има хора, които работят и с по 1000 посещения на ден, но това им е супер достатъчно, за да вържат добър брой продажби за деня. Представи си после какво се случва с увеличаването на трафика. Това е като мога да дам като пример е - сложи си балтон и голяма шапка, която закрива цялата ти глава и се разходи из улиците. Направи същото, но с впити дънки и прилепнала тениска. Виж къде събираш повече погледи. ;)
 
Проблемът, може би идва от следното: Безработните млади хора,които имат НУЖДА от подобен продукт с целта да си намерят желаната работа няма да дадат пари за това нещо (или защото нямат или защото не искат или защото не си го представят да е рентабилно или защото "могат сами" все пак са млади и амбициозни :) + това 100% нямаш moneyback guarantee при евентуален неуспешен опит) . Замисли се, таргетът такъв ли трябва да ти е ИЛИ по-скоро хора, работещи що-годе успешни, но нещо им липсва за да отидат на СЛЕДВАЩОТО НИВО ;) Тук, според мен би имала по-голям успех, ако го представиш по този начин.

Отделно, нямаш ландинг пейдж. Някак вяло са представени нещата на страницата. Сложи нещо от рода "Закупи пакет "Старт1", който включва темплейт, консултация, бла бла бла" Сложи цени срещу тези пакети и така. Да не говорим, че тази контакт форма на сайта я някой я забележи я не.


ЕДИТ:
За сайта:
http://cvlaboratory.com/gallery =
Oops! That page can’t be found.
It looks like nothing was found at this location. Maybe try one of the links below or a search?

И други подобни... или е на бг или не. Така хем на бг, хем англ. описания не грабва въобще, няма структура, няма appeal, няма call for action, няма конкретика.
 
Началната страница е 7.9MB, картинките въобще не са оптимизирани. В галерията имаш гигантски картинки, които дори въобще не се виждат в реалния им разме, примерно тази - http://cvlaboratory.com/wp-content/uploads/2016/07/branding-new.png (7.6MB). За да ти разглежда сайта на човек му трябва поне 50MB трафик, представи си някое бедно студентче с ограничен мобилен нет колко щастливо ще остане :) Остави трафика, ами понякога вместо да се зареди картинката си остава това въртящото колело.
 
Благодаря ви много за насоките :) RealMoney, накара ме да се замисля върху таргет групата си, наистина трябва да изместя акцента върху работещи вече хора, може би съм се подвела, че студентите са моята аудитория, защото аз самата съм студент и също така ще коригирам линка да води към галерията. $INeed$ благодаря ти за коментара ще се постарая да направя това за което ме съветваш. :) Прави сте за сайта, постно е от към информация и всякъш малко хаотично. AseasRoa ще намаля размера на изображенията, не се бях замисляла, че това може да е проблем, но ще го коригирам.

Като цяло самата идея не мисля, че предполага голям профит по простата причина, че не е нито продукт от първа необходимост не е (хляб, вода), същевременно не е и луксозна стока ( пури, алкохол и т.н) но пък би ми помогнала да брандирам себе си по-добре и да съм по-котируема в бъдеще и такаа, просто разсъждавам на глас :)) Благодаря ви още веднъж :)
 
Най-гадното на едно CV е точно това да го попълваш с информация. Точно от това хората се "плашат". Ако това го има и е подробно, тогава може би и за работодателя няма да е от значение оформлението.
Затова бих те посъветвал да се ориентираш НЕ към крайни клиенти, а примерно към така наречените софтуерни акаудемии. Ще им предлагаш някаква форма за годишен абонамент и ще генерираш CV-та на завършващите. При това част от инфрмацията ще се взима директно от самите академиии (ще трябва направата на някакво API), като например така ще се определя ниво на владеене на дадени продукти (според оценките по тези предмети).
Важното е да движиш и непрекъсна развиваш нещата (видовете формуляри, представянето на информацията и т. н.), за да не загубят интерес от подобна услуга.
 
Можеш да пробваш временно да предлагаш услугата безплатно - на промоция (все пак ти струва само собствения труд). Така ще натрупаш мнения, обратна връзка, препоръки.

Ако реално помогнеш на хората да си намерят работа (няма значение студенти или не, работещи или не), те сигурно ще се похвалят на приятели. И постепенно ще дойдат други. След това ще е по-лесно да започнеш да искаш и пари.

Ако пък никой не се похвали и никой не е хепи, ще знаеш, че това, което предлагаш, не се търси. Това също е ценно, защото по-бързо ще се преориентираш към нещо друго или ще промениш услугата.

Аз за себе си не мога да преценя дали това е полезна услуга. Може би навремето бих я ползвал.
 

Горе