Как да събмитваме в директории

HavVvoC

New Member
Както обещах - превод на български :)

Събмитването(включването) по директории е чудесен начин за линк билдинг (трупане на линкове водещи към вашия сайт) и подобрява ранкването (класирането) на сайта ви в търсещите машини. В полу-конкурентните индустрии може да постигне страхотни резултати. Ако прибавите създаване на статии и социален медиа маркетинг към линк билдинга - може да постигнете невероятни резултати за всяка индустрия.

Основно ръководство за събмитването по директории


Безплатни или платени директории?

Когато избирате директории се ориентирайте към платените, главно защото техните линкове ще траят доста по - дълго. Много от безплатните директории трият линковете след година. Въпреки това има няколко безплатни директории които винаги трябва да използвате - директории издържали теста на времето.

Нишови или главни директории

Събмитването и в двете - нишови и главни директории обикновенно е добра идея.

За повечето индустрии има разновидности от нишови директории - най - добрия начин да ги намерите е да ползвате търсачка. Направете търсене в Гугъл, МСН или Яхоо за директории във вашата ниша - тези които се покажат на първите страници обикновенно са най - добрите.

Когато използвате главни директории - потърсете вече утвърдилите се. Колкото по - стари са, толкова по - добре.

ПР (PageRank) - има ли все още значение?

Тъй като директориите са доста големи, те се нуждаят от добър ПР за да се индексират всички техни страници правилно. Въпреки това високият ПР не е най - важното. Има директории, които нямат ПР, но си струва да се включите в тях.

Ако директориите се ранкват добре в търсачките, тогава можете да сте сигурни, че имат достатъчно висок ПР. Ако не сте убедени, проверете колко линкове имат чрез Яхо Сайт Експлорър (Yahoo! Site Explorer).

Тежък текст (котва)

Винаги е най - добре да включите главните фрази с които ви търсят в линка към вашия сайт. Това обаче не винаги е възможно и много от най - добрите директории няма да ви позволят да го направите. Понякога можете да се справите с този проблем, като добавите фразата на края на името на фирмата ви.

Преди да събмитвате, огледайте се добре за директории и усетете добре с какво можете и с какво не можете да се справите. Някой директории ще ви позволят да ползвате фразите си, но други ще оставят само името на уебсайта. Вижте къде можете просто да добавите ключовата фраза.

Винаги се старайте да имате една от ключовите си фрази вътре и подсилете текста колкото е възможно - това се появява по - естествено по търсачките.


Описанието на сайта

Не слагайте навсякаде еднакво описание, защото то ще бъде зачетено от търсещите машини като дупликат и линковете няма да имат стойност.

За да предотвратите това, пишете уникално и смислено описание за всяка една директория (200+ думи работи най - добре). Убедете се, че описанието представя максимално добре вашите продукти и услуги.


Дълбоко линкване (deep linking)

Много директории ви позволяват да добавяте допълнителни линкове директно на вътрешните страници на сайта. Използвайте тази възможност и сложете различна фраза, в зависимост какво целите във всяка страница. Използвайки един и същ текст за да линквате същата страница пак и пак ще се стори неестествено на търсачките и може да ви изиграе лоша шега.

Колко директории трябва да събмитнете?

Няма точно определен брой директории, които трябва да обходите. Създайте си едногодишен бюджет за всеки сайт, след което направете колкото можете повече за седмицата или месеца през целия период.

Когато правите линк билдинг за сайта си чрез директории или друг метод, трябва да отделите време и постоянство. Събмитването на 100 директории за седмица и след това забравяне за всичко, няма да е толкова ефективно, колкото събмитването на 100-те директории за 3 месеца.


Топ 10 директориите

Най - накрая ето лист на най - добрите платени и безплатни главни директории, с които да започнете.


Петте най - добри безплатни директории са:

Open Directory Project
World Site Index
Domaining.in
Web World
Search Sight

Петте най - добри платени директории са:

Yahoo! Directory
Best of the Web
Business.com
Aviva
Ezilon


превод: HavVvoC
 
Re: The Ultimate Guide to Directory Submissions

Ако прибавите създаване на статии и социален медиа маркетинг към линк билдинга - може да постигнете невероятни резултати за всяка индустрия.
Да, особено в по-конкурентните ниши ще постигнем невероятната... пета страница :)

Поздравления на HavVvoC за отличния превод!
Който се занимава със SEO трябва да знае английски поне на средно ниво, но е хубаво, когато сме в български форум и статиите да са на български.
 
Re: The Ultimate Guide to Directory Submissions

@HavVvoC благодаря за превода и имаш бира от мен.

@coolice благодаря за полезната информация!

Поздрави, Александър
 
От: Как да събмитваме в директории

Както обещах - превод на български :)

Събмитването(включването) по директории е чудесен начин за линк билдинг (трупане на линкове водещи към вашия сайт) и подобрява ранкването (класирането) на сайта ви в търсещите машини. В полу-конкурентните индустрии може да постигне страхотни резултати. Ако прибавите създаване на статии и социален медиа маркетинг към линк билдинга - може да постигнете невероятни резултати за всяка индустрия.

Основно ръководство за събмитването по директории


Безплатни или платени директории?

Когато избирате директории се ориентирайте към платените, главно защото техните линкове ще траят доста по - дълго. Много от безплатните директории трият линковете след година. Въпреки това има няколко безплатни директории които винаги трябва да използвате - директории издържали теста на времето.

Нишови или главни директории

Събмитването и в двете - нишови и главни директории обикновенно е добра идея.

За повечето индустрии има разновидности от нишови директории - най - добрия начин да ги намерите е да ползвате търсачка. Направете търсене в Гугъл, МСН или Яхоо за директории във вашата ниша - тези които се покажат на първите страници обикновенно са най - добрите.

Когато използвате главни директории - потърсете вече утвърдилите се. Колкото по - стари са, толкова по - добре.

ПР (PageRank) - има ли все още значение?

Тъй като директориите са доста големи, те се нуждаят от добър ПР за да се индексират всички техни страници правилно. Въпреки това високият ПР не е най - важното. Има директории, които нямат ПР, но си струва да се включите в тях.

Ако директориите се ранкват добре в търсачките, тогава можете да сте сигурни, че имат достатъчно висок ПР. Ако не сте убедени, проверете колко линкове имат чрез Яхо Сайт Експлорър (Yahoo! Site Explorer).

Тежък текст (котва)

Винаги е най - добре да включите главните фрази с които ви търсят в линка към вашия сайт. Това обаче не винаги е възможно и много от най - добрите директории няма да ви позволят да го направите. Понякога можете да се справите с този проблем, като добавите фразата на края на името на фирмата ви.

Преди да събмитвате, огледайте се добре за директории и усетете добре с какво можете и с какво не можете да се справите. Някой директории ще ви позволят да ползвате фразите си, но други ще оставят само името на уебсайта. Вижте къде можете просто да добавите ключовата фраза.

Винаги се старайте да имате една от ключовите си фрази вътре и подсилете текста колкото е възможно - това се появява по - естествено по търсачките.


Описанието на сайта

Не слагайте навсякаде еднакво описание, защото то ще бъде зачетено от търсещите машини като дупликат и линковете няма да имат стойност.

За да предотвратите това, пишете уникално и смислено описание за всяка една директория (200+ думи работи най - добре). Убедете се, че описанието представя максимално добре вашите продукти и услуги.


Дълбоко линкване (deep linking)

Много директории ви позволяват да добавяте допълнителни линкове директно на вътрешните страници на сайта. Използвайте тази възможност и сложете различна фраза, в зависимост какво целите във всяка страница. Използвайки един и същ текст за да линквате същата страница пак и пак ще се стори неестествено на търсачките и може да ви изиграе лоша шега.

Колко директории трябва да събмитнете?

Няма точно определен брой директории, които трябва да обходите. Създайте си едногодишен бюджет за всеки сайт, след което направете колкото можете повече за седмицата или месеца през целия период.

Когато правите линк билдинг за сайта си чрез директории или друг метод, трябва да отделите време и постоянство. Събмитването на 100 директории за седмица и след това забравяне за всичко, няма да е толкова ефективно, колкото събмитването на 100-те директории за 3 месеца.


Топ 10 директориите

Най - накрая ето лист на най - добрите платени и безплатни главни директории, с които да започнете.


Петте най - добри безплатни директории са:

Open Directory Project
World Site Index
Domaining.in
Web World
Search Sight

Петте най - добри платени директории са:

Yahoo! Directory
Best of the Web
Business.com
Aviva
Ezilon


превод: HavVvoC
не ми е много ясно как точно се субмитва в директории ( въпреки че прочетох -определени много неща ) от написаното до тук се вижда идеална теория на това защо е добре да се прави .... обаче, как се прави не си обяснил ... и другото което ми направи впечатление : от постнатите линкове ( т.нар. безплатни ) само 2 са актуални , ще Ви помоля ако някой може и му се занимава , нека да пообясни малко по-подробно .... как точно се субмитва и каде да търсим ( аз, ния невежите ) директории ... онзи ден си субмитнах сайта .. не помя каде и беше атакнат буквално след 10 мин. от DDOS и се получи дълга и тягостна разправия с проваидера ....( типично за бг провайдер ) и накрая ми се наложи да го сменя ....
за това Ви моля ( за да не откривам топлата вода ) та постнете малко повече инфо (в смисал по-елементарно и подробно щото то инфо тук дал господ ама ) или ако някой има желание да помага нека да се свърже направо на скайпа nik : shadow-of-drak , ще съм безкрайно признателен на Човека .
Причината да пиша тук е защото четох,четох запалих се по идеята направих криво-ляво сайт платих реклами в гугъл и яху и започнах буквално да тъпча на едно място и нещо все не се получава .... ПЛС хелп
Благодаря предварително! :oops:
 
От: Как да събмитваме в директории

Подобна информация ще ми трябва съвсем скоро. Въпреки, че Интернет вече е залят със SEO информация оценявам усилията.

A great translation. Keep up the good work pal!
 
От: Как да събмитваме в директории

използвай semi-automatic software- ще ти спести хиляди часове работа
 
От: Как да събмитваме в директории

използвай semi-automatic software- ще ти спести хиляди часове работа
Епс то една част от съмбитванията с софтуер, а друга ръчно. Но ръчното винаги ще е предпочитано и търсенбо, другото е за отбиване на номера.

П.П: Пич до 4 сайта са позволени в подписа....имаш 5 там. Погрижи се ако обичаш. ;)
 
От: От: Как да събмитваме в директории

Епс то една част от съмбитванията с софтуер, а друга ръчно.

Направо може да се добави в статията за видове събмит: ръчен, автоматичен, полуавтоматичен.
 
От: Как да събмитваме в директории

Май никой не спомена, че всъщност колкото е полезно да те има в сайт с висок PR, толкова не е хубаво, сайта ти да присъства в такива с нисък PR, а за 0 направо не говоря.Което ми се струва странна глупост - как може да контролираш кой - къде е сложил линк към твоя сайт???!
 
Re: От: Как да събмитваме в директории

Май никой не спомена, че всъщност колкото е полезно да те има в сайт с висок PR, толкова не е хубаво, сайта ти да присъства в такива с нисък PR, а за 0 направо не говоря.Което ми се струва странна глупост - как може да контролираш кой - къде е сложил линк към твоя сайт???!

извинявай ама можеш ли да цитираш някакви доказателства относно "не е хубаво, сайта ти да присъства в такива с нисък PR, а за 0 направо не говоря"? Сефте чувам подобно нещо, та се чудех дали просто трупаш мнения или имаш нещо в подкрепа това твърдение. Не се заяждам - просто искам да се подготвя, в случай, че успееш да ме убедиш да наръгам няколко десетки хиляди линка от сайтове с PR нула към конкуренцията
 
От: Re: От: Как да събмитваме в директории

Съвсем не го казвам просто така!Постоянно чета какво говорят светилата в тая насока не само в България, ами и по света!
 
Re: От: Re: От: Как да събмитваме в директории

Съвсем не го казвам просто така!Постоянно чета какво говорят светилата в тая насока не само в България, ами и по света!

Добре де аз най-любезно помолих да цитираш някоя лампа ... пардон, светило за да се просветим и ние щото явно ручаме доматито с колците
 
От: Re: От: Как да събмитваме в директории

...Постоянно чета какво говорят светилата в тая насока не само в България...

Това означава ли, че и "български светила" са заявили тази теза?
 
От: Как да събмитваме в директории

Не се занимавайте с директории , най-много 5-6 и то най-добрите , колкото Г. да схване тематиката на сайта ви!
Да не говорим,че повечето имат супер бавен aprove, освен това и линка ти стои няколко месеца и го махат ако е безплатна регистрацията, или пък линка ти е nofollow. Абе избягвайте директории , насочете се към линкове с анхор от социалки и сайтове.
 
От: Как да събмитваме в директории

Кой ми е дал отрицателна репутация с текст " как успя да събереш толкова глупости в толкова малко изречение" . Ако обича да се обоснове защо мисли, че е глупост това , аз мога много да споря за субмит в дирове.
 
От: Как да събмитваме в директории

Къде е най-големият списък с български уеб директории?
 
От: Как да събмитваме в директории

Аз се чудя дали да пускам в платени директории...
 

Горе