Как си изграждате - Лоялната програма?

zoomaniak

Well-Known Member
Чета - Чета тука постове и теореми и не виждам никой да има ЛОЯЛНА програма. Да инвестира в нея. Да я развива. Да я рекламира /не в интернет/ достатъчно е да кажете с хартиен носител на оборотните си клиенти:

- Ако за 2013 г имате над 1 000 лв оборот при нас - ние ви даваме още 7% допълнителна отстъпка към стандартната ви сребърна карта за 2014 г. Ако паднете под 1 000 лв към месец 10 ние ще ви уведомим.

И още математически формули може да се прилагат.

Офлайн лоялна програма

Онлайн лоялна програма + ниските цени в Интернет.

Специални промоции за 10 ВИП клиенти.

Разпродажба в кръг от 100 клиенти.

Хартиени папки с информация за КЛИЕНТА - така примерно ги опознавате.

Специален телефон 24/7/365.

И още благинки - ви дават правото да продавате без да се страхувате.

Всички са доволни. Всички искат сигурност. Всички обожават думата ДОВЕРИЕ.
 
От: Как си изграждате - Лоялната програма?

Егати :) никой ли няма лоялни клиенти, които да познава по име и да са над 500 с нарастване всеки месец и ротация на всеки 24 дни средно - оборот среден на ден над 800 лв :)
 
От: Как си изграждате - Лоялната програма?

Предстои ми да пусна онлайн магазин и да ти кажа честно, ако потръгнат нещата, ще се възползвам от идеятат ти. Наистина е много добра !!!
 
От: Как си изграждате - Лоялната програма?

Аз в всичките си магазини имам програма за лоялни клиенти, познавам и много колеги от форума с магазини които предлагат подобна система дали лоялни клиенти дали Vip.

При мен в различните ниши е различно, общото е че ако клиент достигне ниво на покупки получава до живот отстъпки от 5,8,10 %
За да ги насърча да се регистрират пускам отстъпка от 5% за първа покупка.

При мен всичко е автоматизирано след като сменя статуса на поръчката на "доставено" системата сама изчислява и праща емайли на клиента достигнал ли е и колко му остава до достигне следващото ниво
 
От: Как си изграждате - Лоялната програма?

Предстои ми да пусна онлайн магазин и да ти кажа честно, ако потръгнат нещата, ще се възползвам от идеятат ти. Наистина е много добра !!!

Я сподели какъв магазин - да разцъкаме Лоялни стратегии... защото масовата практика да държите клиентите си Лоялни чрез % - намаления и талони за отстъпки не е много правилна. Тоест не може да издържи адски дълго във времето и трябва да я прикриете - да я закърпите - да и влеете повече бетон с още по тънки услуги и предложения. Най-малко в един момент дъмпинговането на цените ви в нишата, ще направи най-високата отстъпка да е 3% :) и тогава клиента няма да я цени така както 15%, която се поддържа благодарение на по-висока надценка и в едовата цена и в цената на дребно.

Много малко бизнеси продават през 10 стотинки :) - аз имам една еволюционна стратегия, която налагам там където е възможно. 1 лв надценка при 1 000 продадени продукти за работен ден ми е 1 000 лв оборот :)
 
От: Как си изграждате - Лоялната програма?

Много малко бизнеси продават през 10 стотинки :) - аз имам една еволюционна стратегия, която налагам там където е възможно. 1 лв надценка при 1 000 продадени продукти за работен ден ми е 1 000 лв оборот :)

...и излиза, че продукта ти е 0лв, слагаш 1лв надценка и така правиш 1000лв оборот...Увлече се! 1000 продадени продукта на ден?! Ти гранулираните храни на бройка гранул ли ги завиваш?! Стига вече де!
 
От: Как си изграждате - Лоялната програма?

...и излиза, че продукта ти е 0лв, слагаш 1лв надценка и така правиш 1000лв оборот...Увлече се! 1000 продадени продукта на ден?! Ти гранулираните храни на бройка гранул ли ги завиваш?! Стига вече де!

Насипните храни са си точно в думите ти :) на 100 грама.
 
От: Как си изграждате - Лоялната програма?

Лоялните клиенти са много важни, човек трябва да прави отстъпки за да ги задържи. Аз нямам онлайн магазин, но на лоялните си клиенти предлагам редица отстъпки и бонуси.
 

Горе