Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

dertre

Well-Known Member
Не знам кой го е казал това, ама е в пълна грешка. Пращам в събота сутринта (много му било спешно) един ключ за София, на човек видял моя обява. В обявата с <h2> е написано "Това е заготовка за ключ. Към заготовката няма имобилайзер и платка за централното. Трябва да ги преместите от вашия стар ключ.". Звъни ми одеве същия и вика "Ама това е празен ключ. Няма го имобилайзера и централното....". На снимките ясно се вижда, че ключът е празен (отворен е и е сниман отвътре). Отделно в описанието както съм написал по горе е написано с големи букви, че тези неща ги няма. Казах му да ми го върне с наложен платеж и да си прибера парите от ЕКОНТ, ама къде гледат тия дебили като поръчват?
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Клиентът ВИНАГИ има право! Също така има право и да яде бой! :)
 
Хората не четат и това е факт. Не се опитвай да му връщаш по същия начин, по който явно се е отнесъл към теб. Компенсирай го с нещо и му намекни леко да чете и гледа какво купува. Не се опитвай за една такава поръчка да оспами нета с глупости за теб и сайта ти и където има нещо за него да даде негативен коментар. Тези клиенти трябва много внимателно да ги третирате, тъй като тяхната несъсредоточеност и внимание може да ви доведе до много грозни резултати за Вас. На него реално му пука, че ви цака.

Ще е грешно да почнеш да го убеждаваш в нещо, което реално е истина. Те са си затворили очите и виждат дамо това, че ти си ги излъгал. За това и всички телевизии така бурно правят репортажи и ако забележите в тях са хора, които реално не знаят даже какво пише на сайта, а да не говорим, че тези сайтове си имат правила и условия. Едно 70-80% в тези репортажи са точно такива хора. Колкото по-нервен и прост хванеш за интервю, толкова по-злобно и негативно става. Това е формулата там, ако някой се пита как така има такова животно.

Моля ви, само, не им давайте поводи на тези so called журналисти да имат материали за такива долни репортажи. ;) Постъпвайте професионално, коректно и добре с тях. Това ще ви се отплати многократно. Утре няма да разправя случката, в която някакъв сайт (обикновено го помнят и споменават) го е излъгал. Дайте му история - "абе не беше това, което исках, но ме компенсираха, за грешката си (нямат навика да призвате, че те са сбъркали).: Моментът тук е леко психологичен и е редно вие да сте по-добрия в тази ситуация.
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Дори да е дебил, пак има право.
Превод на поговорката - клиента винаги трявбва да си мисли, че е прав.
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

О-о-о трябва да се премериш с това. На мен всеки ден ми звънят и ми пишат за да ме питат неща който ги пише на няколко места. Даже има случай до даден бутон е написано подробно какво ще се случи след като го натиснеш, а след това ме питата защо се е случило еди какво си. А то е описано там, на 10 пиксела разстояние. Да не говорим, че общите условия и често задаваните въпроси да се прочетат е много страшно нещо.
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Повечето клиенти, ако им дадеш права, ще ти се качат на главата и ще те юркат до обущарски магазин, за да им купиш подковани обуща. Та да им е по-сгодно да скачат отгоре.
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Преди малко прочетах на една автоморга е тва "Закупена стока не може да се върне, само се заменя" и ми хареса да ви кажа :)
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

За общите условия и правилата на сайта се сещам преди време какво направи един приятел.
Беше намъкнал фраза в общите условия, че дава каса бира на първия който си я поиска.

За 2 години така и никой не беше прочел това и не си беше поискал касата бира :)
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Ами аз си му казах да ги върне. Даже и аз ще платя доставката (в обратна посока). Просто се ядосвам как може да не прочете нещо което е написано на 60% от текста в обявата с дебели черни букви. Как може да купиш нещо без да види на снимката, че това което ти трябва го няма. А бе живи и здрави. Ето още една причина да слагам по 200% надценка и отгоре на стоките. За да се научат да четат после.
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Клиентът е цар, който го научи той ще сполучи, може би...
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Клиентът е цар, който го научи той ще сполучи, може би...

И да и повече НЕ по скоро. Даже като ми се обади да ми се оплаква директно тръгва с заплашителен тон "А у що така ти искаш ме измамиш не знам си кво". Добре, че бях сънен и не ми се занимаваше и директно му казах "Прати ми го обратно за моя сметка и си вземи парите от ЕКОНТ". След това явно млъкна защото се учуди, че не почнах и аз да му викам и така приключи. Как може да продавам ключове на сумати народ и никой до сега не се е оплакал (даже благодарят, защото в представителството им искат х4 на моята цена), само тоя Перничанин (каращ Гоуф 3-ка) да се оплаква не знам.
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Днес точно говорих с един професор защо в България цените на всичко са по-високи от тези в САЩ. Не искаше да ме чуе, че пазара е малък, клиентите няма виждането на западняка и за тях всеки мисли, че ще ги измами. Има още един куп други работи, но не са по темата.
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Днес точно говорих с един професор защо в България цените на всичко са по-високи от тези в САЩ. Не искаше да ме чуе, че пазара е малък, клиентите няма виждането на западняка и за тях всеки мисли, че ще ги измами. Има още един куп други работи, но не са по темата.
Напълно съм съгласен с теб. Мислих да внеса малко таблети (по 3-4 бройки около 100 различни вида), ама все повече почвам да се отказвам. Ще почнат обаждания, как да си инсталирам това, как онова, как се пуска това, не ми тръгва еди кое си..... Просто няма угодия. И 200% надценка не си заслужава за разправията после.
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Днес точно говорих с един професор защо в България цените на всичко са по-високи от тези в САЩ. Не искаше да ме чуе, че пазара е малък, клиентите няма виждането на западняка и за тях всеки мисли, че ще ги измами. Има още един куп други работи, но не са по темата.

Хехехе щото пазара е малък ли е тезата ти че са високи цените :lol:

А че си прав прав, е не за друго а именно в тези по кофти моменти щом му се удолетовори потребността, може да стане лоялен - блинки е прав.

А и не на последно място чисто финансове, защото ти един клиент който прави повторни поръчки струва от 5-10 пъти по скъпо от колкото един нов клиент, та и затова назапад правят лудите кампании за запазване на клиентите и превръшайки ги в лояни. А че клиентите са деблите това е безпорно просто щото 90% от масата са дебели по света и у нас колкото по рано се приеме това токова по-добре :)
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Клиентът е цар, който го научи той ще сполучи, може би...
Къф цар, бре? На две магарета сено не може да раздели...
 
От: Който е казал "Клиента винаги е прав" е бил само от страната на клиентите ......

Мислитге си че това е прекалено?
Нека да ви разкажа какво ми се случи тази сутрин:

Вчера продадох комплект мивка със шкаф на възрастно семейство.
Мивката е в отделен кашон, обкован с дъски, за да я монтират, трябва да сложат мивката и да я закрепят с две гайки.

Давам им всичко опаковано, те вземат и си тръгват. вечерта идват и казват, мивката е счупена, така сте ни я дали.
Разбирам ги! Може да се е счупила при транспорт, може при пренасянето, защото аз не съм им дал счупена мивка / знам като е счупена какво се чува в кашона, все пак това е керамика /, но аз няма как да ги убедя че те са я счупили, не мога да го докажа и избирам по-малката злина.
Казвам им, няма проблем, ще я сменим.
Сменям им мивката и им давам нова.
Като разковавам дъските и я вадя за да я огледат дали има някакви дефекти и повреди, огледаха я като диамант и я взеха.
В пълното си право съм да не го правя, защото те купуват с фактура като фирма, а и стоката е изнесена от магазина и след това е заявено че има механично увреждане.
Все пак аз прецених че не си струва да споря с тях, а и купиха и други неща, поставям се на тяхно място, ако наистина като са отворили е счупена, а не е никак евтина.
Днес сутринта същите тези хора идват в магазина и започват да крещят от вратата, какви са тези мивки които продавате и тази се счупи.
Аз продължавам да се усмихвам и невярващ питам, как се е счупила?
-Ами не знаем как, сама се счупи!
/Предавам ви разговора почти дословно, така както аз го помня от тази сутрин, може да има изпуснати думи и леки неточности но смисълът и ситуацията не са преувеличени изобщо./
Пак питам вече учудено - как така сама се е счупила?
-Не знаем как, но снощи като я оставихме беше здрава, тази сутрин отиваме и тя счупена, какъв е тоя боклук, какво е това сигурно не е керамика, щом така сами се чупят.
Продължавам да се усмихвам, но вече малко по-така, скептично, тревожно и озадачен от наглоста и глупоста или от каквото там беше.
Обсъждаме ситуацията как така сама може да се счупи мивка, аз разбира се обяснявам че този модел се продава много минали са ни стотици през ръцете и те са първите клиенти които ми казват че не една, а две се чупят и че не са боклуци и няма кака да са боклуци и т.н.

Всичко това на фона на заплахи за КЗП, закони и всичко останало, както си му е редът.

Реших за да не ни слушат клиентите да отида с тях за да видя мивката и счупеното на място.

видях една стая в ремонт с разхвърляни инструменти и материали, лудница и сред тези неща мивката и другите купени от мен неща.

това преля чашата обясних им вече гневно и сериозно, че въпреки че първия път съм направил компромис, е абсурд да си мислят че отново ще им сменя мивката, която са огледали в магазина и са я изнесли здрава, а сега е строшена от удар.
Спорове и викове разбира се, заплахи и обиди предпочетох да им обърна гръб и да си тръгна.

И така, внимавайте с клиентите, понякога колкото и да сте дипломатични, клиента пак ще е недоволен.
Случвало се е да съм на загуба за да е доволен клиент, но всичко си има граница.
Не знам дали успях да ви предам точно ситуацията, за да разберете абсурдноста на цялата ситуация, дано да съм успял.
 

Горе