Льохман ли си?

Аз явно съм. Ти?

Знаят! Знаят американците защо е толкова важно да държат под контрол образованието. Е, така се създават изроди-безродници, които интерпретират историята по най-свинския начин.

Как да му обясниш на тоя урунгел, че "6-тото поколение турчин" е бил ХРИСТИЯНСКИ свещеник?
 
Знаят! Знаят американците защо е толкова важно да държат под контрол образованието. Е, така се създават изроди-безродници, които интерпретират историята по най-свинския начин.
Американците са македонци, както и сърби. Тия от Северна Америка са македонци
 
Американците са македонци, както и сърби. Тия от Северна Америка са македонци
Това в учебниците на Отворено общество ли го пише? Няма да се изненадам.
 
Или Сорос, или някоя много нишова дрога :D

600 години.
 
Чекайте да е по-коректно.


След 35тата минута, принципно наистина е изкарно от контекста, но пък и примера дето даде "що мразя държавата, но обичам родината" е тотал щета.
 
Да модернизираме малко темата... Tи индивид, който произвежда сперма ли си или който произвежда яйцеклетки?

On April 20, 2023 the principal of the Founders Memorial School in the Essex Westford School District sent a letter home to 5th grade families to explain language changes to the upcoming science/health unit focuses on puberty and the human reproduction systems.

The letter states that in an effort to align the curriculum with the school’s equity policy, teachers will use “gender inclusive language throughout this unit.” They also report that they are working to edit all handouts and worksheets to remove any language considered to be non-inclusive. Words like “boy,” “girl,” “male” and “female” are considered to be a violation of the equity policy and are not to be used in this class about puberty and human reproduction.

От писмото:
In an effort to align our curriculum with our equity policy, teachers will be using gender inclusive language throughout this unit. With any differences, we strive to use “person-first” language as best practice. You will see examples of this below. We will be using the following language with students:
● Person who produces sperm in place of boy, male, and assigned male at birth.
● Person who produces eggs in place of girl, female and assigned female at birth. We are working on editing worksheets and handouts to

 
Да модернизираме малко темата... Tи индивид, който произвежда сперма ли си или който произвежда яйцеклетки?



От писмото:



Зачудих се: как децата ще трябва да наричат възрастните хора, когато спермогенезата при дядовците е драстично понижена, а бабите вече изобщо не произвеждат яйцеклетки?
 
Зачудих се: как децата ще трябва да наричат възрастните хора, когато спермогенезата при дядовците е драстично понижена, а бабите вече изобщо не произвеждат яйцеклетки?
Е как, човешки отпадъци е най логично!

Истината, е че няма да ги наричат по никакъв начин, понеже възрастта на живот ще се понижи на около 50
 
Зачудих се: как децата ще трябва да наричат възрастните хора, когато спермогенезата при дядовците е драстично понижена, а бабите вече изобщо не произвеждат яйцеклетки?

A person who can no longer produce sperm
A person who can no longer produce eggs

По-интересното е дали спермояд ще се разглежда като обида или подвид на индивид, който произвежда яйцеклетки. И дали може да се ползва към индивид, който произвежда сперма, понеже трябва да има равнопоставеност.
 

Горе