Мамят ме системно с Пейпал

Paypalsux

New Member
Здравейте, вчера ме измамиха за 5 ти път с Пейпал.
Постоянно ми пускат диспути и ги печелят понеже не знам как да докажа, че съм им продал онлайн стоката, след поредния такъв започнах да продавам супер подозрително и карам да ми изпращат парите само чрез семейство и приятели, дори карах клиенти да чакат 2 дни преди да им дам стоката, но се оказа, че може да се пуска диспут и на семейство и вчера най-вероятно същите мошеници, които ме ограбиха предните пъти закупуват от мен стоки за 500 и 450 евро общо 950 евро и единия нещастник ми пише на английски, че ползвал впн и ако не му дам още ще направи диспут, че някой друг му е влизал в профила и ще си вземе парите и сега имам 2 диспута как да се защитя не мога да докажа че съм им продал стоката двата са "Unauthorized transaction" "The buyer reported that someone made the order without their permission. Until this case is closed, we've also placed a hold on the transaction amount."" ""
The buyer has filed a claim stating this transaction was made without the account holder’s knowledge or consent. Please click Resolve Claim Now to view your options to resolve this issue and how to provide relevant information that will help in PayPal’s investigation. We must receive your response by 7 calendar days from case creation in order to include your input in our investigation.""
Моля помагайте хора съсипват ми живота, ще почерпя
 
Поискай да ти върнат стоката и тогава да им върнеш парите. След като ти се случва често, не се ли сети да снимаш пакетите, които пращаш по пощата? При стоки за 500 евро е по-добре да прежалиш 3 евро и да пуснеш код за проследяване на поръчката. Покажеш ли него в диспута в Пейпал почти сигурно е, че ще спечелиш диспута.
 
А има ли нещо еднакво в тия ордери - местоположение, IP, мейл. Нещо, което да те насочи към идея дали е умишлено или просто лош късмет или кофти клиенти. Иначе как така връщаш пари преди да са ти върнали стоката, дори и за твоя сметка. По този начин може освен с парите да изгориш и с продукта.
 
Спокойно, това не е нищо, ти поне имаш продукт, който изпращаш. За виртуални продукти нещата са още по-зле :(
 
Той OP-а не е упоменал „закупуват от мен стоки“ за какъв вид стоки става въпрос, дали tangible или intangible, споко. Навярно става въпрос за intangible, след като е имало „2 дни“, за да му „даде“ стоката, а това надали ще става за дни/седмици (колкото пътува пратка), а по-скоро веднага, т.е. почти сигурно става въпрос за „intangible“.

Срещу тях се няма защита нито от Original PP owners (дали ще размислят и ще си върнат кинтите), нито от PP accs (но реално чорени/carded), нито от Original Owners, ползващи VPN/Proxy/etc. за ловгнае и после пускащи Unauthorized. 3 вида. Единствено tangible item. Скивай този пост относно това как дори и tangible items се ментят, АКО не правят действията, описани в картинката за ВСЯКА една физ. пратка.
 
Бях много ядосан не съм дал по-подробна информация , става въпрос за софтуер, акаунти и други онлайн услуги, които няма как да докажа, че съм предал. Точно за това исках да ми пращат, чрез семейство и приятели, но явно в пейпал ако си купувач можеш да цакаш както си искаш продавачи като мен
 
Спечелих единия диспут, като по чудо без да съм писал нищо, дано спечеля и втория явно впн номера не е минал. Но сега имам друг проблем ""Internal Server Error"" тази грешка ми излиза като се опитвам да логна от друг браузер или да тегля или пращам пари
 
Политиката на пейпъл е защита на куповачите. Някои некоректни куповачи се възползват от тези правила. Преди време продавах и постояно имах подобни проблеми. Опитайте да работите с друга компания, която предлага по-добри условия.
 
За такива суми предлагам да приемаш плащания само по банка/ с карта :) , който иска ще купи, със сигурност е по-добре от пейпал.
 
Наистина ли му се дава съвет „от трън, та на глог“? Браво. US chargebacks са на един phone call разстояние, особено с техните магн. ленти. Те мразят и ненавиждат чиповете.

Всяка една система, в която са замесени Visa/MC/Discover/Maestro/други card-issuers, и може да се плати с карта, са chargebackable, съответно НЕсигурни (100% за intangible goods и 50:50% за tangible goods в зависимост дали има tracking, снимане на пратката и малко успех/шанс при отсъждането от страна на картовия издател в полза на Seller-а, не на buyer-а). Тези пиявици (в bold) правят правилата, те са над банките (практически), те си печелят от независимо кой спечели (seller ли, buyer ли, те ВИНАГИ си вземат комисионната от банката, поради това, че се ползва issued чрез тях карта, имаща тяхното logo/branding, а това е лицензи/кинти; а банката си взема chargeback fee-то от seller или buyer, или от payment gateway-я, ако ничия страна не е виновна в изключително редки случаи).
 
Последно редактирано:
Наистина ли му се дава съвет „от трън, та на глог“? Браво. US chargebacks са на един phone call разстояние, особено с техните магн. ленти. Те мразят и ненавиждат чиповете.

Всяка една система, в която са замесени Visa/MC/Discover/Maestro/други card-issuers, и може да се плати с карта, са chargebackable, съответно НЕсигурни (100% за intangible goods и 50:50% за tangible goods в зависимост дали има tracking, снимане на пратката и малко успех/шанс при отсъждането от страна на картовия издател в полза на Seller-а, не на buyer-а). Тези пиявици (в bold) правят правилата, те са над банките (практически), те си печелят от независимо кой спечели (seller ли, buyer ли, те ВИНАГИ си вземат комисионната от банката, поради това, че се ползва issued чрез тях карта, имаща тяхното logo/branding, а това е лицензи/кинти; а банката си взема chargeback fee-то от seller или buyer, или от payment gateway-я, ако ничия страна не е виновна в изключително редки случаи).

Доста си навътре, В такъв случай единственият надежден начин, е криптовалута да речем биткойни? Лично аз съм тествал, след няколко поредни измами при продаване нервите ми не издържаха, поръчах няколко неща от различни места, винаги ми възстановяваха парите, въпреки, че бяха няколко поредни случаи. Мислех си, че при 3-4 диспута накрая ще ме блокират или няма да ги печеля, но винаги ми възстаовяваха парите. Доста кофти ситуации, интересно ми е големите компании как се борят с този феномен?
 
Борят се с [Manual] Anti-Fraud Measures като:

upload_2017-9-9_17-28-32.png

upload_2017-9-9_17-29-53.png

Последно време и това „цакат“ (abuse-ват) fraudsters, съответно искат вече да се държи ID:

upload_2017-9-9_17-35-1.png

upload_2017-9-9_17-35-33.png

upload_2017-9-9_17-35-54.png

Оправданието е ясно: google.com/search?q=paypal+hacked.

Следващото трето ниво ще да е: в едната ръка да се държи вестник с видима днескашна дата, в другата ID doc и видимо лице/глава.

Това всичко така и не отговаря на въпроса обаче „К'во става, когато отсрещния Original Owner, верифицирал се с docs, плати чрез/през Proxy/VPN/etc. и после пусне „Unauthorized“, PP investigate-нат и наистина видят, че това е така, че някой му е чорил PP email/pass и платил, и връщат кинтите за сметка на merchant-а.“ Навярно по-скоро merchants се ПРЕЗАСТРАХОВАТ по този начин (с тези docs) откъм такива „Unauthorized“ claims, тъй като ще пуснат като доказателство „Ето, този мина нашата anti-fraud проверка, снимал се е, всичко точно, оторизирана транзакция е.“ и така да ги печелят. Но повечето верифицирали са се, едва ли ще им дойде наум изобщо да се „пробват“ поначало.
 
IP от което е направена поръчката на сайта ти, плюс всичко по личнитте данни които предоставя клиента, трябва да съвпадат с полученото по IPN от пейпал (за IP-то просто гледай дали е от същата държава като тази, от която е пейпал акаунта). При най-малкото съмнение връщай веднага плащането. Освен това приемай плащания само от верифицирани в пейпал акаунти. От там нататък, едно от нещата , които работят е да покажеш скрийншоти на всичко, което имаш за клиента. Ако не използва VPN и покажеш скрийншот с неговото IP, случая е почти спечелен. Тея заплахи, дето ти ги пращат, правиш им скрийншот и ги добавяш към случая. С пейпал никога няма да си защитен, но поне можеш някои от диспутите да ги спечелиш. Относоно съветите да спреш да приемаш плащания през пейпал - бъди готов бизнесът ти да умре, ако го направиш.
 
Надали го прави през сайт, че да активира IPN, че да има от там достъп до тамошните данни, които и без това са видими през transaction-а и ръчно да ги проврява. Надали изобщо знае какво е IPN. Verified PP accs са точно най-хакваемите, понеже е почти безсмислено да се хаква и чори Unverified PP acc, даващ „съмнения“ (concerns) на отсрещната страна (получател). Неща, които се имат за клиента, без сайта, са точно 0, особено при чат през Skype/fB/ICQ/etc., камоли набарване на отсрещното IP.

Иначе да, спирането на PP = d3ad business (в днешно време).
 
Шерифа съм го бъзикал, ама не се връзва, непоклатим:). Дай си му схемите с парите и това е то.
 
Шерифа съм го бъзикал, ама не се връзва, непоклатим:). Дай си му схемите с парите и това е то.
Добър е, признал съм го. Направо като му чета постовете и си мисля колко много още има да се знае в тази област. :)
 
Принципно зависи и от държавата, и от банката. В EU е парадоксално обратното (West е като в US, особено при директните дебитни плащания, но пак vary bank-to-bank + country, напр. Lastschrift; East EU е по-зле, както винаги). В BG е най-крайната степен на „обратност“, където клиентът трябва да предостави доказателства, за да може да отвори „Арбитражна процедура по оспорване на транзакция в интернет“. И вече който спечели, загубилия си плаща chargeback fee-то. В PP е $20/€16/£14, но при банката може да е по-малко или повече, никога не пишат фиксирано колко излиза като „такса“ (т. нар. „платените от банката такси“).

upload_2017-9-11_13-5-42.png

upload_2017-9-11_13-7-32.png

upload_2017-9-11_13-9-8.png

Различни са.

3-D кодът (Verified by Visa Code или MasterCard SecureCode) последно из някоя група четох, че merchant, който не се е интегрирал с 3-D да изисква за клиентите, а картата ПОДДЪРЖА такъв код и има активиран, при оспорване (chargeback) – губи. Който merchant има обаче и изисква от клиентите, тук са две положение (в зависимост от vPOS gateway-я) – или винаги да изисква 3-D код (съответно губи хиляди клиенти с карти, които НЯМАТ издаден тук, НИТО имат активиран такъв + всички карти от пластики също), или да изисква само тогава, когато евентуално засече, че транзакцията не може да бъде осъществена (само с front code + exp + name + cvv), а да излиза pop-up за въвеждане на 3-D кодът.

До колко е вярно това, не мога да се ангажирам. Факт е, че ph!shers обикновено като чорят, чорят на поразия всичко, барабар с SSN, ZIP, Phone, GeoIP и т.н., така че всеки случай, ако се ползва чорена карта и тя има 3-D код активиран, и собственикът ѝ все някога го е ползвал (и обикновено е статична парола, а не просто „dynamic pass“), то почти сигурно и той ще да е ph!shed. Практически защитата се безсмислена (иди оспорвай транзакция, извършена от картата си, платено с данните от нeя + коректно въведен 3-D с matching IP от твоя регион, ако не и твоето PC). Но това си е ИЗЦЯЛО друго тема на разговор, вече обсъждана из другите теми.


В US си е най-лесно и винаги е било така що се отнася до chargebacks.

upload_2017-9-11_13-24-0.png
 

Горе