Маркетинг и комуникация

apostol

New Member
МАРКЕТИНГ И КОМУНИКАЦИЯ
Джей Левинсън, бащата на „партизанската реклама”, ни съветва: независимо от това дали общуваш с клиента, гледайки го ви очите, или пък по телефона, факса или Интернет, ти трябва много добре да знаеш, с кого общуваш, с кого си имаш работа.
Един пример: изключително глупаво е да предлагаш каруци на автомобилни състезатели…

Същото важи и за комерсиалния сайт. Казано накратко, всеки бизнесмен трябва много, много добре да познава своята таргет група. Така той ще може по- успешно да комуникира с нея и много по- лесно ще разбере каква е първичната сила, която мотивира неговите потенциални клиенти.

Моят астрологичен сайт например е насочен изцяло към заможните слоеве на обществото. Това си проличава веднага- и от текста, и от социалните гаранти и от общия тон на посланието. Аз много, много добре знам към кого се обръщам с този мой сайт.

И още… Левинсън смята, че смислените въпроси и способността да изслушваш внимателно клиентите са основни методи за изграждане на доверие. Доверие, да доверие! Защото цената и качеството не продават стоката; ДОВЕРИЕТО продава стоката!

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
 

Горе