Здравейте.
Притежаваме онлайн магазин и касов апарат. Изпращаме пратки офис - офис и офис - адрес. Съгласно новата наредба Н-18 обмисляме да премахнем касовия апарат и да минем изцяло на НП чрез ППП към банковата сметка на фирмата. В сключеното споразумение с ЕКОНТ сме маркирали отметка "Изплащане на наложен платеж чрез пощенски паричен превод". Но вече на няколко места чувам, че само пратките офис-офис се изплащат като ППП, а за пратките офис-адрес трябва да се издава касова бележка.
Дали това твърдение е резонно?
Притежаваме онлайн магазин и касов апарат. Изпращаме пратки офис - офис и офис - адрес. Съгласно новата наредба Н-18 обмисляме да премахнем касовия апарат и да минем изцяло на НП чрез ППП към банковата сметка на фирмата. В сключеното споразумение с ЕКОНТ сме маркирали отметка "Изплащане на наложен платеж чрез пощенски паричен превод". Но вече на няколко места чувам, че само пратките офис-офис се изплащат като ППП, а за пратките офис-адрес трябва да се издава касова бележка.
Дали това твърдение е резонно?