Одобряване в CPA/PPD network

go6o78

Member
След няколко неуспешни проби да ме удобрят в cpa/ppd мрежи се чудя какво пишете примерно в следните полета

Why are you joining this network?


What methods will you use to promote ?


Добавям и няколко сайта на английски(в блогспот) и бг на собствен хостинг. Пробвах и с поща в абв и yahoo, но заявките ми ги отхвърлят.
Адреса който добавям е в БГ (незнам дали има значение). Повечето искат предишен опит или участие в друга CPA мрежа и контакти на мениджъра, ако участвам в такава, но аз съм начинаещ в сферата и не участвам в друга мрежа.

Та ако някой може да сподели как да ги "омагьосам" с няколко изречения в посочените полета мисля, че ще е полезно и на други.
 
От: Одобряване в CPA/PPD network

Имам 2 сайта на английски на блогспот за софтуер но не са подържани от известно време. Трудно ли одобряват с блогспот сайт.
Да ги споменавам ли в списъка съсъ сайтове или по добре да пробвам само с този на собствен домейн, които обаче за мое съжаление е на БГ
 
хъм аз нямам опит с цпа мрежи ама нормалното е като им напишеш в къстъм полето кой са ти сайтовете и какъв трафик имат като медо СЕО (и че може да го подкрепиш с пдф от аналитикс) на база това да си предценят не да те размотават ако не стане така няма смисъл ти да се занимаваш с тях
 
От: Одобряване в CPA/PPD network

Подходяща при тези мрежи е методата на капитан Фипс (от барон Мюнхаузен):

В. Що се включваш?
О. Що питаш?

В. Как ще ни промотираш?
О. Вие малки ли сте да се сетите сами?
 
От: Одобряване в CPA/PPD network

:lol:
Подходяща при тези мрежи е методата на капитан Фипс (от барон Мюнхаузен):

В. Що се включваш?
О. Що питаш?

В. Как ще ни промотираш?
О. Вие малки ли сте да се сетите сами?

@go6078, добре е преди да кандидатстваш да прочетеш условията и/или FAQ страницата. Различните мрежи имат различни изисквания.
 
От: Одобряване в CPA/PPD network