Не можеш да закриеш акаунт, ако той е limited. Ако не е, можеш, но той ОСТАВА за ВЕЧНИ ВРЕМЕНА в системата на PP, както и в тяхната DB (и всички транзакции, и добавяни карти, и адреси, имена, всичко + даже повече, отколкото си мислиш). Ако някога си се верифицирал с
документи, и
те остават за вечни времена в DB.
Нов акаунт със същата е-поща не можеш да създадеш, камоли транзакциите да си „стоят“. Ако си затвориш акаунтът (условие: да не е limited), това не значи, че в продължение на
6г. (ако дължиш кинти на PP, т.е. станеш на минус Balance от chargebacks на клиенти твои, които могат да ги направят в рамкит на 1-3г. от плащането им в зависимост от държавата, банката и картата им) те не могат да си върнат кинтите чрез collectors, liable си.
Това за 3-те години навярно си прочел това:
Ако
3г. не си влизаш в PP акаунт и няма активност по него (т.е. няма chargebacks), то той авт. се затваря. Btw, ясно по-горе си пишат също:
„we may keep your Account information in our database for the purpose of fulfilling our legal obligations“
Замествай думата „may“ с „
will / must“, тъй като винаги е така. Не споменават за колко време нарочно, но знай, че е за вечни времена.
Поначало относно 3-тият ти въпрос – не става ясно каква е цялата „схема“ на всичко това, каква е идеята? Имаш задължения към PP? Ще имаш такива след дни, седмици, месеци? Ще мамиш нещо? Няма да ментиш, но искаш нещо друго да направиш? Искаш нов акаунт с изчистена история (която си седи в DB за вечни времена, а считано от
27.04.2017г. вече и споделя НА НИВО АКАУНТ още към tax agencies, вкл. НАП), незнайно защо. Не става ясно дали си бил Verified по docs някога или не.