Откъде е най-добре да се вземе 300 лв. кредит?

BlackCoffee

New Member
Здравейте!
Аз съм студент на 20 години, нямам доходи от работа, а само от наследствена пенсия (около 400 лева).

Откъде е най-добре да се вземе 200-300 лева кредит? Не съм взимал кредит досега и не съм запознат с цялата процедура.
За мен е важно:
1. да мога да го върна от 3 до 6 месеца;
2. да е сравнително ниска лихвата, заедно с всички други такси;
3. да е с фиксирана лихва.

Важно ли е лихвата да е фиксирана? Ако в договора пише, че може да се променя, от какво зависи това? И по-важно - колко мога да очаквам да се вдигне?
Кое е за предпочитане - анюитетни или намаляващи вноски?
Има ли разлика дали ще се вземе от банка или от фирмa, занимаващa се с кредити? Интуитивно е ясно, че трябва да се избягват фирми, за които не се знае много, или такива, които лепят обяви за лесен кредит, написани набързо на notepad.

Честно казано не ме вълнува дали ще платя общо с 20 лева повече, а дали мога да очаквам изненади, въпреки че ще плащам редовно.

Кредитът ми е за нормални битови текущи нужди, нищо специално.
Благодаря предварително!
 
От: Откъде е най-добре да се вземе 300 лв. кредит?

изглеждаш ми подозрителен :)

Как така 200 лв. ще ги връщаш 6 месеца? :D
ниска лихва? няма такова животно..по няколко стотин процента са
 
От: Откъде е най-добре да се вземе 300 лв. кредит?

Избери си 3 банки , отиди на място и питай за условията. След това сравни условията и си избери най-добрата.
 
От: Откъде е най-добре да се вземе 300 лв. кредит?

Нека си направят малко безплатна реклама :twisted:
 
Здравей и добре дошъл. Ааа, никога не съм взимал кредит. Особено толкова малък и за такъв период от време.