ПРОКЛЯТИЕТО НА КОНФОРМИЗМА

apostol

New Member
ПРОКЛЯТИЕТО НА КОНФОРМИЗМА


Накъдето и да се обърнеш, виждаш до болка познати неща: изтъркани, износени рекламни техники, които се мъчат да наложат някакъв продукт. В повечето случаи различните фирми прилагат една и съща тактика, една и съща стратегия. Телевизионни клипове, печатни реклами, билбордове и така нататък, и така нататък до припадък… Да му се доповръща на човек от банални, скудоумни повторения, копия, шаблони и схеми…

Когато нова фирма излезе на пазара и се опита да направи впечатление, да предизвика интерес, тя се включва в общия хор на подражателите и постига точно обратното- фирмата се слива с останалите и става НЕВИДИМА. Потребителите чисто и просто не я забелязват. Или не и обръщат внимание.

Какво да се прави? Има ли изход от тази ситуация? Има изход, разбира се! Само че… От малки ни учат да не се набиваме в очи. Родители, учители, войскови командири. Учат ни, че „преклонена главица сабя не я сече”.

Затова на повечето хора им е трудно да създадат една успешна рекламна стратегия, с която да се отличават от тълпата и по този начин да наложат своите стоки и услуги на пазара. За всички тях е създаден „герила маркетингът” и аз горещо препоръчвам не всеки, който е сериозно загрижен за бизнеса си, да се запознае с него.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
 
Продължавай в същия дух не обръщайте внимание на тези простаци които не мога да се докоснат до творческия гении на човек като Вас. Всяка сутрин препрочитам книгата ви за фокусите без нея денят ми няма смисъл. Благодаря ви , че споделяте мъдростта си с нас нишите същества. Алелуяя
 

Горе