Пейпал въпросче

minimalvoice

Active Member
Здравейте! Мисля си аз от няколко дни, какво би станало, ако някой реши да ми направи мръсно? Става дума за един клиент, който очевидно е твърдоглав и ако ми отвори диспут в пейпал, какво ще стане. Сумата е около $50, но доставката се забавя и само ми пише да пита какво става. Акаунта ми е Премиер, непотвърден и без добавена карта. Добавял съм я няколко пъти, но после съм я махал. Та ако той ми отвори проблем и си иска парите, аз ще пиша на доставчика, но сигурно ще трябва аз да му върна парата.

П.С.: Вкарах в магазина терминала за плащане с кредитна карта на Пейпал и не получавам известия за получени пари. Някаква идея?

Мерси много!
 
От: Пейпал въпросче

Най-много да станеш на минус кинти и да се задействат to collect debt компаниите.

Така или иначе след дни на 29 януари (явно са го променили от 25-ти) влизат новите промени и съгласно тях може да се отвори и за останалите 27 европейски държави, за които не важеше това за 180-те. За другите държави влязоха в сила на 18 октомври (за UK и US, дори през лятото още някъде, може би и по-рано, не съм гледал).

Прегледай колко дни си писал за максимално време за доставяне и дали си го спазваш. Ако той е DE да речем, все още до 45-тия ден може да отвори. Ако е от UK/US, може да отвори до края на 180-тия ден след транзакцията. Ама още пита отсега, предполага се, че едва ли е retard и ще чака края дори и на 20-тия ден…
 
От: Пейпал въпросче

Е ще чака. Все пак разполага с тракинг код и може да следи пратката си. Човекът е от Америка. Доста пипкава работа. Ще видим, има време до края на месеца. Тогава е крайния срок за доставка. Но това само да пита ме притеснява да не ми направи кофти ситуация и да съм вътре с парите...
 
От: Пейпал въпросче

Дай му връзка до сайт и как може да проследи пратката, да гледа къде се намира и т.н., обясни му, че това е логистичен въпрос и независим от seller-а (e.g. - me), т.е. не можеш да „push“-неш пратката да се движи по-бързо или по-бавно, а всичко зависи от съответните куриери, пощенски услуги и логистика. Отделно в самата PP транзакция надявам се, че си добавил също tracking code-а + избрана куриерската компания, по която да я очаква пратката. Ако е пратена по BGPost, предполагам по USPS или UPS ще му пристигне.
 
От: Пейпал въпросче

Ами да. Обяснил съм му го още когато изпратих уведомление по мейл, че е изпратена + сайт за проследяване. Свързал съм се с компанията, изпращач и ще видим какво ще стане. И все пак прочетох линкатата от теб тема. Аз не съм изпращал никакви документи на пейпал. Ако в краен случай не се оправим, просто адреса и телефона на акаунта и край.
 
От: Пейпал въпросче

Поръчката е пристигнала вчера. Свързах се с клиента и всичко е точно! :)
 

Горе