Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Имам нужда от препоръка как е най-добре да постъпя. Фирмата ни търгува в БГ изцяло онлайн, чрез сайта си и няма физически магазин. Виждам, че доста хора обръщат сериозно внимание на Google Local/Places/MyBussines или както му е последно име и се двоумя, дали и аз да не си направя регистрация. Това ще доведе ли до по-добро класиране на резултатите, ще се таргетираме ли по-добре в нашия регион?

Притесняваме и това, че обмисляме и пускането на още сайтове с услуги и проблем ли ще е да са регистрирани на същия адрес, тъй като фирмата си е същата.

Как най-добре да постъпя и какво ще ме посъветвате? В момента си имаме Google+ страничка на магазина, но май съм избрал като опция Company, Instititution, Organization.
 
С две ръце съм за локал инклуд. Не пречи, определено помага при търсене и реално изглежда по-добре, няма какво да си говорим. Има много бенефити около това да си локал оптимизиран, като един от тях е доброто позициониране при кл. дума + град. А дай боже и квартал, защо не. :)

Ще е една от топ тенденциите през следващата 2015 година и най-важното - смятам, че ще обогатят този тип сървис.

Виж тези две статии:

http://moz.com/blog/local-rankings-in-moz-analytics

http://moz.com/blog/ultimate-local-seo-audit

Какво те притеснява за адване на услугите към сайта. Те реално нали са част от бизнеса (магазина) ти, или са с различна концепция и искаш да ги отделиш на отделни сайтове / ниши.
 
От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Благодаря ти, Банко!

Точно 3 отделни ниши са с общо 5 различни сайта, тъй като всеки от нас съдружниците ще си развива фокусирано неговата ниша и ще помага на останалите където не е на ти, но всичко ще под шапката на една и съща фирма. И затова ме притеснява, възможно ли е така и 5-те сайта да бъдат регистрирани на един адрес или пък да се регистрира самата фирма на него и някак си да бъдат включени сайтовете? Не знам... :(
 
Ако имаше два или повече отделни сървиса, хубаво е да ги отделиш. Но нека последваме логиката. Фирмата реално е на един адрес, а брандовете са към фирмата. Да речем имаш салон за красота и е регнат на бул. Сливница, в него предлагаш и масажи с друг бранд (малко по буда стайл), това реално прави един и същ локал, като брандовете на дадената фирма са там. Но ако са вече две различни фирми, реално това е вече и логиката на Google според мен, тогава вече можеш, но 2 фирми на един адрес....не знам.

Ето какво може да направиш. Споделям от опит. Регистрацията на фирмата ти реално не те касае толкова, колкото офиса, в който тя е разположена. И така е логично. Все пак идват в офиса, а не да адреса, където е регната. Но е нужно отделен телефон, адрес.

Виж тук:

The example above shows some of Nordstrom’s Google+ Local listings in San Francisco, CA. Note how there are two separate listings for the two different branches in San Francisco Centre and in Stonestown Galleria, with two unique phone numbers. You’ll also see these locations pinned in Maps, which is displayed beside the Google+ Local search results.

http://www.smartinsights.com/search-engine-optimisation-seo/local-seo/branch-store-google-maps/
 
От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Да и аз прочетох същото от статията, което ми даде. Трябва да са с различни телефонни номера. И да и аз мисля, че трябва да набивам брандовете, а не фирмата. Мисля да ползвам адреса за регистрация, защото поне за сега всеки си работи от вкъщи и реално нямаме физически офис. Поне за сега. А пък ако има начин да се вкара фирмата на един адрес и да се изредят сайтовете, не знам. Дали тогава изобщо ще има смисъл. Направо се оплетох.
 
Няма да има смисъл. Това е голям проблем за фирмите, които регват офшорки, трудно може да се оптимизира локал, но и никой от тези фирми не иска да се ходи до адреса, на който е учредена фирмата, а реалния им офис. Това е и идеята на Google - за това се нарича локъл сърч, защото реално ориентира потребителя къде е локализиран офиса, а вече под какъв бранд и подбранове продава, е друго. :)
 
От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

:) Ами доколкото разбирам май вариантът ми е следния - пръскам 5-те сайта на 2-3 адреса, и за всеки давам различен телефон.
 
От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Мога ли да ползвам темата да попитам нещо: В Goole Maps класирането- бизнес А е няколко позиции пред бизнес Б, но въпреки това бизнес Б е с отбелязан с червена точка на картата, докато бизнес А си е практически невидим, докато не дадеш два пъти zoom и дори тогава бизнес А не се показва в червено, а в бяло...
 
Да, какъв е въпроса, защото само констатира как е. Реално самия буст в резултатите е привилегия само по себе си, а това, че не е отбелязано на картата от пръв поглед, си е и минус, но няма как, защото е редно да се "избалончат" и останалите играчи. :)
 
От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Стана ми ясно, че класирането в самия Maps не означава по-голяма видимост- червена точка или буква на картата. Та, интерсува ме кои са факторите да станеш по-видим на самата карта?
Тоест, има ли фактор, който да се отразява само на това да станеш по-видим на картата- примерно локал телефонен номер с код 02 или повече ревюта или нещо друго...
 
От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Благодаря! :) Именно за това питам, ако може да се определи нещо като тенденция, то аз стигам до извода, че все повече тежи Local-a, мобилното търсене и HTML5.
 
От: От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Аз последно така ли да правя или да не се занимавам Локал, като все още нямаме офис?

:) Ами доколкото разбирам май вариантът ми е следния - пръскам 5-те сайта на 2-3 адреса, и за всеки давам различен телефон.
 
Последно редактирано:
Re: От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Стана ми ясно, че класирането в самия Maps не означава по-голяма видимост- червена точка или буква на картата. Та, интерсува ме кои са факторите да станеш по-видим на самата карта?
Тоест, има ли фактор, който да се отразява само на това да станеш по-видим на картата- примерно локал телефонен номер с код 02 или повече ревюта или нещо друго...

Еми това са гугълски продукти и всичко, което търсачката толерира си го знаем и тук не прави никаква разлика. Контент и разпознаваемост. Какво ще рече. Виждал съм добре наликвани G+ страници, силно свързани с мапса. С хубави и добре обособени ревюта, пълнота на информация. Не само телефон, но адрес, часове, описание, услуги. а за разпознаваемост / фолдърс / сърч куерита - бранд. :)
 
От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Сега забелязах, че бизнеса, който дадох като пример- излиза на мапса, когато се търси на латиница, но не и на кирилица...
 
Re: От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Blinky беше пуснал тема тук с едни видео уроци много полезни за Г локал

Да, и май го обсъждахме, но не се сещам коя беше темата. Ако случайно имаш идея, пусни я. Мерси.

@GeorgiTodorov, да и кажа честно това е както казах Бранд. Едно е предприемач, друго predpriemach. :) Пробвай. В единия случай излизаме ние първи, в другия Wikipedia. Сам може да се досетиш, в кой случай излизаме ние. :)
 
От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Да, да, разбира се :) Имах в предвид, че търсих не по име на бизнеса, а името на нишата + София. И на български и на английски :)
 
От: Препоръка за Google Local на онлайн магазин

Другият ми въпрос е след като имам вече създадена G+ страница, но не като Local Bussines, a като Company, Instititution, Organization как мога да добавя Local към нея. Като започна да добавям локал данните иска да ми прави G+, мога ли да ползвам старата и как?
 

Горе