kaiba_corp
Member
Привет!
Ползвам Facebook ads за един онлайн магазин, който е изграден върху платформата wordpress и ползва темата bazar.
От известно време (една седмица - може би) има проблем - едва 1/3 от посетителите през FB рекламата достигат до сайта, на останалите 2/3 - вероятно не им се отваря поради някаква причина. Кликовете, импресиите и продажбите - спаднаха тройно за същия дневен бюджет спрямо миналата седмица...
Facebook показва (например) 500 клика, а само 150 клика се отразяват в сайта и съответно - поръчките също са тройно (даже и половина) по-малко, не е само разминаване/бъг в статистиката.
Преди време бях чел една статия в интернет за неща в landing page-а, които биха могли да създадат този проблем, но не мога да я открия чрез Google-то.
Така по-рано на една страница един pop up чат - беше причината за такъв проблем, да не зарежда страницата през Фейсбук реклама, но сега такова нещо няма... От миналата седмица настанаха следните промени, сред които надали ще е проблемът, но все пак:
1.) Активирах Wordpress Super Cache-то... И някои advanced настройки на Cache-то.:
- Cache hits to this website for quick access. (Recommended)
- Use PHP to serve cache files. (Recommended)
- Compress pages so they’re served more quickly to visitors. (Recommended)
- 304 Not Modified browser caching. Indicate when a page has not been modified since it was last requested. (Recommended)
- Don’t cache pages for known users. (Recommended)
- Don’t cache pages with GET parameters. (?x=y at the end of a url)
- Cache rebuild. Serve a supercache file to anonymous users while a new file is being generated. (Recommended)
- Mobile device support.
Има и отделно Sitelock content delivery network.
2.) Станаха някакви автоматични ъпдейти на Woocommerce, които уголемиха пикселите на иконките за намаление, които в последствие намалих с код.
3.) Сложих един plug in за произволно подреждане на артикулите в каталога на магазина, а не по азбучен ред или по цена...
Много моля за съдействие - помощ или поне предположения откъде може да идва тройното (че и повече) разминаване в посещенията спрямо периода до миналата седмица и фрапиращото разминаване между кликовете, които показва Фейсбук рекламата в статистиката си и кликовете, които реално достигат до сайта.
Ще съм адски благодарен за помощта и ще почерпя решилия проблема - било то с бутилка уиски или финанси, за да реши сам с какво да се почерпи.
Благодаря предварително!
Ползвам Facebook ads за един онлайн магазин, който е изграден върху платформата wordpress и ползва темата bazar.
От известно време (една седмица - може би) има проблем - едва 1/3 от посетителите през FB рекламата достигат до сайта, на останалите 2/3 - вероятно не им се отваря поради някаква причина. Кликовете, импресиите и продажбите - спаднаха тройно за същия дневен бюджет спрямо миналата седмица...
Facebook показва (например) 500 клика, а само 150 клика се отразяват в сайта и съответно - поръчките също са тройно (даже и половина) по-малко, не е само разминаване/бъг в статистиката.
Преди време бях чел една статия в интернет за неща в landing page-а, които биха могли да създадат този проблем, но не мога да я открия чрез Google-то.
Така по-рано на една страница един pop up чат - беше причината за такъв проблем, да не зарежда страницата през Фейсбук реклама, но сега такова нещо няма... От миналата седмица настанаха следните промени, сред които надали ще е проблемът, но все пак:
1.) Активирах Wordpress Super Cache-то... И някои advanced настройки на Cache-то.:
- Cache hits to this website for quick access. (Recommended)
- Use PHP to serve cache files. (Recommended)
- Compress pages so they’re served more quickly to visitors. (Recommended)
- 304 Not Modified browser caching. Indicate when a page has not been modified since it was last requested. (Recommended)
- Don’t cache pages for known users. (Recommended)
- Don’t cache pages with GET parameters. (?x=y at the end of a url)
- Cache rebuild. Serve a supercache file to anonymous users while a new file is being generated. (Recommended)
- Mobile device support.
Има и отделно Sitelock content delivery network.
2.) Станаха някакви автоматични ъпдейти на Woocommerce, които уголемиха пикселите на иконките за намаление, които в последствие намалих с код.
3.) Сложих един plug in за произволно подреждане на артикулите в каталога на магазина, а не по азбучен ред или по цена...
Много моля за съдействие - помощ или поне предположения откъде може да идва тройното (че и повече) разминаване в посещенията спрямо периода до миналата седмица и фрапиращото разминаване между кликовете, които показва Фейсбук рекламата в статистиката си и кликовете, които реално достигат до сайта.
Ще съм адски благодарен за помощта и ще почерпя решилия проблема - било то с бутилка уиски или финанси, за да реши сам с какво да се почерпи.
Благодаря предварително!