Проблем с Microsoft Outlook

Проблем с Microsoft Outlook

  • Проблем с Microsoft Outlook

    Votes: 0 0.0%
  • Проблем с Microsoft Outlook

    Votes: 1 100.0%

  • Общо гласове
    1

JimBo

Member
Здравейте, в офиса има проблем с Microsoft Outlook 2013. Сървърът на който е качен е в чужбина. Колегите в чужбина промениха паролата и ни пратиха новата. Вкарахме я и всички писма които са пращали и сме изпращали се появиха. Обаче днеска проблем. Изпраща писмата, но никой не ги получава. Направихме алтернативен имейл след като наши клиенти звъняха и казаха, че не получават писмата. Значи писмата нямат прикачени файлове. От изходящата и входящата трихме писма защото си помислихме, че е препълнена ама уви не стана. Антивирусната е Касперски и сме й разрешили достъпа на Outlook-a. На Test Acount Settings всичко си е Ок. Обаче нали трябва да получим потвърждаващ е-mail в пощата... ама не идва. Обаче! Другия компютър стария е със Windows 7 и вместо Outlook ползва Windows Live Mail. Taм получаваме автоматичното съобщение което по-рано изпратихме чрез Test Acount Settings ама със закъснение от около 30 минути. Ама и от него каквото пратим никой не го приема. Същевременно в офисите в Унгария, Румъния, Чехия и Полша го получават. Като мисля, че в Румъния или Унгария казаха, че и при тях е подобен случая ама клиентите писмата ги получавали на другия ден. А при нас от понеделник 5.6.2017 няма никой от тези които сме изпратили, а от 6.6.2017 вече и не получаваме. Имам единствено съмнения за Incoming Server (IMAP) и Оutgoing server (SMTP). И не знам къде да търсим проблема. Питахме ги за тях казаха, че не са ги променяли само паролата за достъп са сменили. Същевременно и ние я сменихме, като й дадохме да се запази. Use same settings as my incoming mail server си е чекнато. На тестовете няма грешки. Къде може да бъде проблема? Благодаря!
 
Привет,
Ако всичко е така както го описваш - то проблема трябва е някъде по сървъра, а не при вас. Ако сте на IMAP - защо не затриета аканта в OUTLOOK и не го добавите отново? Така ще елеминирате възможноста от грешка при вас и ще сте сигурни, че всичко е като хората.
Поздрави
 
Последно редактирано:
Здравейте, благодаря Ви за отговора. До края на седмицата ще направим всичко възможно проблема да бъде отстранен, ще направим също и това което ни посъветвахте! Благодаря Ви!
 

Горе