Промени от ЕС в онлайн търговията

От: Промени от ЕС в онлайн търговията

Ами ако не е продукт ами know how или някаква работа (която не е материална)?
 
Re: От: Промени от ЕС в онлайн търговията

Ами ако не е продукт ами know how или някаква работа (която не е материална)?
Да, много ми е интересно, ако това се важи за офлайн бизнеса, как по дяволите ще се върне една сви*ка, ако си недоволен. То има начин, ама става извратено. :)

Това естествено беше в кръга на шегата. Знам от опит, че има стандарти за това, като срока варира от 30 дни, до 67 дни. Така, че за мен лично не е никак ново. Даже се чудя защо е новина. Нарича се money back guarantee и това е част не само от рентабилния имидж на продукта, но и от неговата конверсия. Кофтито тук е, че клиенти и идиоти всякакви. И това може да изиграе лоша шега на самия сайт - търговец.
 
От: Промени от ЕС в онлайн търговията

Кофтито е че Кунева до такава степен се престарава с тая защита на потребителите, че им дава прекалено много власт да правят глупости. Пък няма кой да пази търговците от некоректните потребители. В баланса му е майката, както казва моето момче Буда.

Като връщат продукта доставката пак ли е за сметка на търговеца?
 

Горе