Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Дискусията в 'Разплащателни Системи' стартирана от wood, Дек 13, 2011.

  1. wood

    wood Well-Known Member

    Рег.:
    Апр 7, 2010
    Съобщения:
    1,264
    Харесвания:
    36
    Точки:
    48
    Някой пускал ли е диспут в PayPal...и как се процедира.
    Пуснах диспут към tinydeal преди четири дни, но до този момент никакъв отговор или реакция от tinydeal. Как да процедирам по натам.
     
  2. radoslav68

    radoslav68 Active Member

    Рег.:
    Дек 4, 2011
    Съобщения:
    417
    Харесвания:
    32
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    Място:
    Стара Загора
    От: Диспут в PayPal

    той е длъжен да отговори в рамките на няколко дни (не си спомням вече) - ако си започнал диспут за връщане на парите по дадена причина отсреща трябва да ти издаде пълен рефунд или да продължи диспута!
     
  3. wood

    wood Well-Known Member

    Рег.:
    Апр 7, 2010
    Съобщения:
    1,264
    Харесвания:
    36
    Точки:
    48
    От: Диспут в PayPal

    Ами той ми отговори, да му върна телефона и той щял да го преинсталира...но всичко да е за моя сметка / ще ми излезне колкото да си купя още един телефон /. Интересуваше ме след като неможем да решим проблема между нас, как да продължа напред с диспута. Какви са процедурите....
     
  4. devilx

    devilx Well-Known Member

    Рег.:
    Окт 14, 2008
    Съобщения:
    1,818
    Харесвания:
    127
    Точки:
    63
    От: Диспут в PayPal

    Ако си получил нещо друго ,което не си очаквал,а в сайта не го пише ще ти върнат парите. Телефона остава за тебе ;Д
     
  5. wood

    wood Well-Known Member

    Рег.:
    Апр 7, 2010
    Съобщения:
    1,264
    Харесвания:
    36
    Точки:
    48
    От: Диспут в PayPal

    Сега получих имейл от тях в който пишат че ако не съм доволен от телефона могат да ми въстановят част от сумата. Но не се посочва каква сума...
     
  6. radoslav68

    radoslav68 Active Member

    Рег.:
    Дек 4, 2011
    Съобщения:
    417
    Харесвания:
    32
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    Място:
    Стара Загора
    От: Диспут в PayPal

    продължи да водиш диспута в случай, че ни си съгласен на тоз вариант и настоявай за това което искаш - виж на продавача каква е политиката му за връщане и размяна (най-добре пусни един пост тук точно за какво става въпрос, че така не мога да преценя) - разбрах, че си си купил телефон, но той не работи или работи, но не отговаря на описанието в сайта им? Аз съм водил доста такива диспути, но като продавач и съм се нагледал на такива трикове от страна на купувачите.
     
  7. wood

    wood Well-Known Member

    Рег.:
    Апр 7, 2010
    Съобщения:
    1,264
    Харесвания:
    36
    Точки:
    48
    От: Диспут в PayPal

    Няма трикове...купих от tinydeal телефон за 7 годишната ми дъщеря / копие на iPhone /. В сайта им на описанието на телефона и снимките към описанието пише и се вижда че телефона има българско меню, има Opera, възможност за инсталиране на игри, и един куп други екстри в менюто. Когато получих телефона и половината нямаше от това което пише на техният сайт...няма бг меню, опера, гугъл мапс и менюто и функциите на телефона са орязани.
    Така че аз съм платил за нещо...което после се оказа че и половината няма от това за което съм платил.
     
  8. snux

    snux Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 22, 2009
    Съобщения:
    1,460
    Харесвания:
    100
    Точки:
    63
    От: Диспут в PayPal

    Води си диспута, тъй като за тях е по-добре да ти върнат всичките пари и да останеш доволен, иначе може да им замине акаунта
     
  9. radoslav68

    radoslav68 Active Member

    Рег.:
    Дек 4, 2011
    Съобщения:
    417
    Харесвания:
    32
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    Място:
    Стара Загора
    От: Диспут в PayPal

    @wood - нямам предвид теб, че се опитваш да прилагаш някакъв трик, в случая ти си потрапевш това го разбирам!

    ок, тогава напиши в диспута, че продукта, който си купил не отговаря на описаните техн. параметри и искаш да го върнеш - не да го размениш! Също, че искаш сумата да ти бъде възтановена на 100%. Аз им разгледах политиката за връщане и размяна - няма такава! Има някакво подобие в контекст "ако сте получили продукт, който не отговаря на описанието, изпратете снимки или видео на продукта". Мръсните китайци много яко се опитват да се измъкнат.

    Така ето моя съвет - опиши по горе ситуацията, като наблегнеш, че си получил продукт, който не отговаря на техн. параметри в описанието, а отговаря единствено на външен вид, затова искаш да ти върнат парите, а ти върнеш продукта (не упоменавай за чия сметка).
     
  10. mirov6

    mirov6 New Member

    Рег.:
    Ян 23, 2014
    Съобщения:
    10
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

    Здравейте и аз има подобен проблем. Преди 2 дена си получих телефона от TD , но не се зарежда. Пуснах диспут в пейпал като написах, че телефона не се зарежда и съм опитал с различни кабели също така и през компютъра, но продължава да не може да се зареди. От тук нататък какво следва ?
     
  11. Часовник Реплика

    Часовник Реплика New Member

    Рег.:
    Апр 16, 2013
    Съобщения:
    151
    Харесвания:
    5
    Точки:
    0
    От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

    Колеги, тайната е в това да блъфирате и плашите яко продавача. Нищо не губите, като преувеличавате нещата и го плашите. Започвате със заплахи, че ще ги съдите, ако не върнат желаната от Вас сума(претендирайте най-малко за 50% от стойността на покупката и никакво връщане на продукта!). Кажете, че подадете жалба за измама(продукта не отговаря на характеристиките или като цяло на описанието) в полицията и в европейската комисия за защита на потребителя. Освен това споменете за жалба към China International Commerese Asociation - много се плашат от тях, те са като българското КЗП, но при тях не се разминават само с глоби и има много по-сериозни санкции. Дръжте си на правата и не отстъпвайте. Клиента винаги е прав, особено ако китаеца се прави на шут! УСПЕХ!
     
  12. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    23,032
    Харесвания:
    1,778
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Да, действа се преди това на ниво ПРОДАВАЧ, защото те клекват бързо. Все пак този PayPal му е връзката между парите и него. Има и други, но нека не се лъжем, това е топ метода и най-ползвания от търговците.

    В САЩ е направо ужас. Когато клиента нещо не е доволен, дупе да ти е яко. Там си имат и един BBB, който дава ревюта на бизнеси и търговци. Имат си защита от банките, от PayPal и от къде ли не. Там, ако някой тръгне да прецаква (умишлено или неумишлено), майката му се разкатава. То и тук е започнало това гледам, но там е на едно доста брутално ниво. Смей да се гъбаркаш с клиентите си. :) Направо излиташ от пазара.

    За това, в заключение, не е нужно да се стига до PayPal. Просто свържете се с търговеца, кажете му какъв проблем имате и после почнете да му обяснявате какво следва, ако се направи на интересни.
     
  13. mirov6

    mirov6 New Member

    Рег.:
    Ян 23, 2014
    Съобщения:
    10
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: Re: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

    Мерси за инфото. Аз искам да си им върна телефона, а те на мен парите, защото никой майстор не се навива да ми го прави ...
     
  14. mirov6

    mirov6 New Member

    Рег.:
    Ян 23, 2014
    Съобщения:
    10
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

    Да съм си платял доставката до Китай... но тя ще е по скъпа от самия телефон .. тея нормални ли са ?
     
  15. Часовник Реплика

    Часовник Реплика New Member

    Рег.:
    Апр 16, 2013
    Съобщения:
    151
    Харесвания:
    5
    Точки:
    0
    От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

    Обясни им го, че доставката им струва колкото телефона и им кажи да ти върнат цялата платена сума за телефона. Особено ако телефона е реплика, наблягай на заплахите, че ще ги докладваш на официалната марка. Продължи спора докрай и няколко дена преди затварянето на диспута ескалирай. При ескалирането като коментар към Пейпал също накратко им обясни ситуацията и кажи, че и Пейпал ще ги докладваш, ако не ти помогнат със случая, защото те се явяват като арбитър и трябва да помогнат на потърпевшия. Това е като цяло, аз имам над 100 диспута досега и с тези трикове най-бързо се приключва спора. Поздрави!
     
  16. AMOUN

    AMOUN New Member

    Рег.:
    Юли 12, 2009
    Съобщения:
    4,617
    Харесвания:
    297
    Точки:
    0
    Място:
    София
    От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

    не мога да намеря контакти на тзи агенция, да им пусна сигнал за измама?
     
  17. mirov6

    mirov6 New Member

    Рег.:
    Ян 23, 2014
    Съобщения:
    10
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

    Благодаря. За момента ми отговарят само на имейл а не в пейпал. Но аз снощи пуснах диспута така че ще изчакам до понеделник да видя дали ще ми отговорят. Ако не пак ще пиша в пейпал ще изчакам още малко и ако пак няма отговор ще ескалирам.
     
  18. sstankov

    sstankov Active Member

    Рег.:
    Септ 29, 2013
    Съобщения:
    502
    Харесвания:
    66
    Точки:
    28
    От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

    Води комуникацията през PayPal зада има история. Иначе на мейли не можеш да използваш разговорите като доказателство и PayPal да ги вземе в предвид.
     
  19. mirov6

    mirov6 New Member

    Рег.:
    Ян 23, 2014
    Съобщения:
    10
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

    Благодаря за помоща :). Продължавам да водя спора , а и те продължават да искат да поема разходите за връщане като ми разправят че струвало 5 долара. Истината е че струва 40 кинта ама защо да ги давам... Казах им да ми върнат парите и ще им изпратя продукта.
     
  20. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    23,032
    Харесвания:
    1,778
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    То с PayPal, бързо ще го решат казуса. Обикновено в полза на клиента. А за тези търговци това е голям, ама много голям минус. Записва се в историята и ако има още такива, чао, довиждане, лека вечер.
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice