Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

zoomaniak

Well-Known Member
Аз от тази година съм премахнал всички телефони :)

А след последните промени в Законодателството ни относно Онлайн търговията доказва нуждата от умъртвяване на телефонните поръчки.

Ще ви липсват ли - на мен не.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Никога не съм поръчвал по телефона, нямам и намерение да го правя. Не знам защо толкова много ги сложили, като начин на поръчване. По този начин се губи смисъла на онлайн пазаруването,като в магазина има телефон за поръчка, а не кошница да си го поръчаш онлайн.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

А след последните промени в Законодателството ни относно Онлайн търговията доказва нуждата от умъртвяване на телефонните поръчки.
Цитирай, ако обичаш :)
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Цитирай, ако обичаш :)

http://www.gombashop.bg/vyv-vryzka-s-izmeneniqta-v-zakona-za-zashtita-na-potrebitelite.html

Надявам се, че ще е полезно.

На 25.07 са обнародвани промени в ЗЗП, касаещи сключването на договори от разстояние и в частност онлайн търговците.

1. Въведени са допълнителни изисквания за предоставяне на информация от електронните магазини

2. Въведени са нови изисквания към правото за отказ от покупка, като срокът за връщане на закупен продукт е променен от 7 на 14 дни.

3. Въведено е изискване за предоставяне на подписано копие на хартиен носител на общите условия на всеки клиент, при изпращане на поръчката. След сигнал/запитване подаден от Българската Уеб Асоциация, КЗП се произнесе, че физическото подписване на хартиен носител на общите условия, не е задължително, когато става въпрос за сайтове занимаващи се с електронна търговия и в тази връзка електронното съгласие е напълно достатъчно.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

След сключването на договора, електронният магазин следва да го потвърди на потребителя на траен носител в рамките на разумен срок след сключване му или най-късно в момента на доставка на стоките. Потвърждението от страна на търговеца трябва да съдържа цялата информация изискуема от закона, освен ако е била предоставена на потребителя на траен носител преди сключването на договора.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Има хора които не могат да си пуснат поръчка през интернет, не че ги мързи да се регистрират, защото вече почти във всички магазини може и без регистрация, а в много случай просто не им се получава то кат си свикнал да джиткаш само във фейса не е лесна работа разбирам ги.
Та тези хора кво ше правят трябва да се направи един бутон "за идиоти"?
 
Последно редактирано:
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Аз не искам такива клиенти. Струват ми повече загуба във време - отколкото приход в пари. А времето ни е пари. На всички вас.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

И после да ти го върне на 13-ия ден. И ти да връщаш пари.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

И после да ти го върне на 13-ия ден. И ти да връщаш пари.

Това не зависи от клиента и психологическият профил който ти му направи ... всеки може да ти го върне на 13тият ден!

По твоята логика защо въобще продаваш като всеки може да ти върне покупката и да връщаш пари?
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Това, че не може да си пусне поръчка не увеличава шанса да ти го върне, аз поне не съм наблюдавал такава закономерност.
 
Ще ви липсват ли - на мен не.
Никак даже. Това е варварско. Звъниш като има проблем, а не да поръчаш. Или искаш да питаш нещо, което го няма в описанието. Но реално и да имаш въпроси, си гледаш там сайта, и след това като ги няма отговорите, които търсиш, пускаш запитване. Не е толкова сложно. ;) Определено не е. ;)
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Е то който иска да се обади се ще си се обажда дори и да не поръчва, примерно да задава въпроси от сорта на: "ама този модел имате ли го със сигурност", "трябва ми бембенолилав цвят за подарък спешно, ако може до 1 час", "ама някакви отстъпки няма ли".... така, че не мислете, че сте се отървали, телефонните обаждания за поръчки даже са рядкост, по-скоро надделяват глупавите въпроси:), аз лично нямам нищо напротив някой да си поръча по-телефона, но идиотски въпроси и желания ме изнервят понякога.

Проблема е в психологията, някой хора решават, че като се обадиш по-телефона ще стане по-бързо и по-сигурно.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Това не зависи от клиента и психологическият профил който ти му направи ... всеки може да ти го върне на 13тият ден!

По твоята логика защо въобще продаваш като всеки може да ти върне покупката и да връщаш пари?

АЗ Стамен Стаменов ти казвам, че Лоялната програма не ми връща нищо - тя не ми прави проблеми - тя е обучен клас - випуск - курс. Тя иска СИГУРНОСТ и ДОВЕРИЕ - проблеми ми правят клиенти на 1-ва поръчка. Така наречените НОВИ клиенти. Или наречените от мен ТАРИКАТИ.

Давам ти ги на теб. Да те ебават и да ти се правят на интересни и да ти връщат каквото искат. Аз такива не искам. Аз просто им казвам:

- Не желая да правите повече поръчки при нас. Отиват при теб..................... успех - защото те са убиец на време - времето ти е пари.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Това, че не може да си пусне поръчка не увеличава шанса да ти го върне, аз поне не съм наблюдавал такава закономерност.

Аз създавам филтри :) много хитър трик - давам ви го безплатно.

При регистрация или подпълване на формуляр - не давам нищо да е задължително.

Масово истинските хора разбиращи какво правят - си подпълват адрес - ако искат до адрес - или офис ако искат до офис доставка.

Масово всички, които искам да уловя във филтъра правят следното:

- Пишат име - Гошо
- Град - София
- Телефон няма
- Поща няма
- Нищо няма.................

Или

Пишат - Име и телефон и чакат някой от нас да им се обади :)

Не ги искам такива клиенти - давам ви ги на вас - вземете им парите - нека ви отровят нервите - да ви убият времето и да ви напарвят шашави за 5 или 5 000 лв - аз не им искам парите. Те не разбират думата ОНЛАЙН ТЪРГОВИЯ.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

АЗ махнах телефона от сайтовете :)
Аз казах индиректно на хората - клиенти, че не искам да контактувам с тях по ТЕЛЕФОН

Оборота не падна :)

Лоялните са в час - новите се обучават.

Аз съм стигнал до там, да се обадя на телефона за да кажа, че пощата на клиента е невярна - неактуална или фалшива и докато не си пусне поръчката от нормален пощенски акаунт - няма да работя по поръчката му.

10% казват, че отменят поръчката - свикнали били по телефона да става всичко - БЪРЗО и ЛЕСНО

1% ползват ФАЛШИВИ пощи - защото не искат да си дават личната поща :) - подарявам ви такива клиенти на вас...................

Та така
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

За съжаление това ще е дълъг и бавен процес. Просто сме по-назад от белите държави.

Една от причните за това са и някои пишман търговци. От големите и известни фирми си купувам без да се чувам с тях. Но при някои сайтове звъня по телефона, колкото да се убедя, че там отсреща има хора. Чакал съм отгвори на запитвания и поръчки по 3-4 дни- ми няма, никой не ми отговаря. Вероятно някой е направил онлайн магазин, докато работи някъде и като се сети го поглежда или направо го оставил. Ама някой решил и направил онлайн поръчка. Идва автоматичното съобщение, че до ден-два е при теб и ти чакай.

Та и това оказва влияние.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

АЗ махнах телефона от сайтовете :)
Аз казах индиректно на хората - клиенти, че не искам да контактувам с тях по ТЕЛЕФОН

Скрий телефона в общите условия вместо да го махаш.

Защото е нелегално да извършваш електронна търговия без да си публикуваш телефона.

В тази тема пише по проблема.

Може да напишеш, че поръчки не се приемат по телефона, но си длъжен да дадеш номера му.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Нещо си се филмирал. Примерно, искам да си купя някакъв скъп продукт, 300-500 лв. Нормално е да се обадя и да разпитам продавача за него, да му обясня за какво ми трябва и евентуално той да си каже мнението. Ако няма телефон, няма оффлайн магазин и няма как да разбера дали тоя продукт е това, което искам, знаеш ли кога ще си поръчам. Телефонът може да липсва, ако продаваш гащи, но продаваш ли нещо по-хайтек, забрави. Другият вариант е да си чупим пръстите по лайвчата.
 
Абе, някой от онлайн магазинерите да сподели колко често са му звъняли? Ей така, да питат, да поръчат, да се чуят с някой и да да уверят, че зад този сайт има реален човек. Ще се радвам и да чуя (ако имате записи) и да прочета (ако пазите спомени) какви реално са били тези редни случаи, да не кажа последните такива случаи с телефонна любов. :)
 

Горе