Здравейте,
от няколко месеца аз и малък екип от хора разработваме платформа за търговия, която вече е на финалната права и скоро предстои пускане. Платформата позволява на търговци с физически магазини да се регистрират и да качват продуктите си в нея, като всяка направена поръчка генерира % комисионна за нас (администраторите на платформата).
Продажбите се осъществяват по следния начин:
Потребителят си харесва дадени продукти от каталога, добавя ги в количката, завършва поръчката и автоматично платформата изпраща имейл до съответния търговец, съдържащ списък с поръчаните продкти и данните за доставка на потребителя. От там нататък търговецът опакова пратката с продуктите и я изпраща чрез Еконт или Спиди.
Методите на доставка са както следва: Наложен платеж с Еконт/Спиди (чрез пощенски паричен превод) или "Запазване на поръчаните артикули" и закупуването им на място от физическия магазин.
В момента неяснотата е как стоят нещата със СУПТО в нашия конкретен случай. Онлайн платформата не принадлежи на фирмата на търговците (очевидно), но в същото време и ние нямаме никакъв достъп или участие в паричната транзакция чрез ППП между търговеца и клиента, както и самите ние не извъшваме реално търговската дейност на предлаганите продукти.
Въпросите са следните, на кратко:
1. Нужно ли е търговците да внедрят СУПТО, заради участието си в платформата?
2. Участието им в платформата променя ли по някакъв начин настоящия им модел на работа чрез физическия им магазин?
3. Това че, реално платформата не принадлежи на фирмата им, а един вид служи като "каталог" в който те участват с продуктите си освобождава ли ги от внедряването на СУПТО, при положение, че както казах заплащането се осъществява само чрез Еконт/Спиди с наложен платеж и ППП или директно от мястото на физическия им магазин?
4. Нужно ли е онлайн платформата да бъде регистрирана в НАП, при положение, че тя не обработва и не приема плащанията от клиентите по какъвто и да е начин?
Бих се радвал ако някой може да помогне по тези въпроси. Благодаря ви предварително.
от няколко месеца аз и малък екип от хора разработваме платформа за търговия, която вече е на финалната права и скоро предстои пускане. Платформата позволява на търговци с физически магазини да се регистрират и да качват продуктите си в нея, като всяка направена поръчка генерира % комисионна за нас (администраторите на платформата).
Продажбите се осъществяват по следния начин:
Потребителят си харесва дадени продукти от каталога, добавя ги в количката, завършва поръчката и автоматично платформата изпраща имейл до съответния търговец, съдържащ списък с поръчаните продкти и данните за доставка на потребителя. От там нататък търговецът опакова пратката с продуктите и я изпраща чрез Еконт или Спиди.
Методите на доставка са както следва: Наложен платеж с Еконт/Спиди (чрез пощенски паричен превод) или "Запазване на поръчаните артикули" и закупуването им на място от физическия магазин.
В момента неяснотата е как стоят нещата със СУПТО в нашия конкретен случай. Онлайн платформата не принадлежи на фирмата на търговците (очевидно), но в същото време и ние нямаме никакъв достъп или участие в паричната транзакция чрез ППП между търговеца и клиента, както и самите ние не извъшваме реално търговската дейност на предлаганите продукти.
Въпросите са следните, на кратко:
1. Нужно ли е търговците да внедрят СУПТО, заради участието си в платформата?
2. Участието им в платформата променя ли по някакъв начин настоящия им модел на работа чрез физическия им магазин?
3. Това че, реално платформата не принадлежи на фирмата им, а един вид служи като "каталог" в който те участват с продуктите си освобождава ли ги от внедряването на СУПТО, при положение, че както казах заплащането се осъществява само чрез Еконт/Спиди с наложен платеж и ППП или директно от мястото на физическия им магазин?
4. Нужно ли е онлайн платформата да бъде регистрирана в НАП, при положение, че тя не обработва и не приема плащанията от клиентите по какъвто и да е начин?
Бих се радвал ако някой може да помогне по тези въпроси. Благодаря ви предварително.