Сайт с дублирано съдържание

Имам въпрос как да избегна наказание от гугъл за дублирано съдържание в самият сайт.
За пример, имам сайт за software. За всяка текуща версия се прави нова публикация с линк за теглене на версията и обща информация за програмния продукт, както и информация за самия ъпдейт. Ако въведа 20 такива публикации, ще имам 20 едни и същи текста /общата информация за software-а/.

Мисля, че може да се получи с canonical връзки. Но не мога да си представя структурата на къде трябва да е насочена.
За нагледен пример е калдата, секция софтуер.

Предложете нещо, как мога да се справя?
Благодаря, предварително :beer:
 
няколко опции

1. Да имаш само една страница за даулоуд с 1 обяснение и всички и надалоу линкове към всяка

2. да се погрижиш сам сърч кулитито и да ги забраниш за индексиране (в роботса или с ноиндекс нофолоу)

3. да направиш текста като картинка - въпроса е че като остане само линк за даунлоуд без текс това става нискокачествена странциа която само ти хаби линкджуса

виж cpanel.net как са си направили техните страници с ъпдейтитие documentation.cpanel.net/display/ALD/Change+Logs
 
От: Сайт с дублирано съдържание

Мерси и аз обмислях първия вариант и най-вероятно на него ще се спра, по подобие на cpanel.
 
От: Сайт с дублирано съдържание

Потребителят иска всичко да е на една страница. Не обича да цъка на линкове.

Дилемата е - да направиш сайта си за търсачки или за хора.

Защо никой не споменава варианта просто да спреш да правиш SEO и да правиш сайтове за хора, не за търсачки?
 
Re: От: Сайт с дублирано съдържание

Защо никой не споменава варианта просто да спреш да правиш SEO и да правиш сайтове за хора, не за търсачки?

Горе-долу това е стратегията, която успява последно време. Да, може да се пипне малко технически нещата, но определено не се прави вече SEO, така, както преди. ;)

Относно страниците, разпределят се така, че да не се измори потребителя от скорлиране и четене. Големите пейджове губят вниманието посетителя. Умна стратегия тук е разделянето им на подпейджове, като главната страница нови най-важното и съществено, а другите са по-скоро съпортващи. Не е добре да се изнесе важната информация в страница №3. Следва се логиката - важно - по-малко важно - детайли - допълнителна информация. Това и искат потребителите. Това е добре и от към SEO гледна точка. Все пак този интерлинкинг не е само за WikiPedia, нали? :)
 

Горе