Сделка от разстоение!

dalasweb

Well-Known Member
До вчера не бях чувал за сделка от разстояние.Обаждат се на един колега и му предлагат безплатен телефон с промоционални условия за някаква си програма с безплатни минути и т.н.Той не се е съгласил помолил да му се обадят вечерта.Веднага звънахме в месетен офис на вивател ,за да сключиме въпросния договорА там в офиса ни казаха че е невъзможно, защото това е сделка от разстояние.Поразровихме се в нета и видохме ,колко народ е пропищял от едно казване "ДА" по телефона.Кажеш ли "Да" и ти влиза в .ъза - договора е сключен.Сега ще бъде въведена тази система и по банки, обредни домове.Кеф нали казваш Съгласен ли сте да се ожените за тази МОМА!- Да и вече е сключен брака!макър още ни момата си видял и листа дето шъ се подпишеш!Па може и няколко деца с нея да пратят !
Сори ако темата е била дискутирана ето малко инфо Сделка от разстоение!
 
Последно редактирано:
От: Сделка от разстоение!

Докато работих в банка , имаше няколко оплаквания от сключени застраховки по телефона. Кажеш ли "да" договора е сключен и почват да си дърпат пари от сметката ти според условията на застраховката.
 
И на мен ми се случи това. Обадиха ми се по телефона от виваком и аз им казах, че първо желая да се запозная с условията и пожелах да сключа договора в офис. Тая ми се пъна 15 минути и ми обяснява че не можело. Явно беше да си вземе процента от договора. Отидох до техен офис и така подписах. Пак ми се обажда, но и казах че вече имам договор ..
 
От: Сделка от разстоение!

Ами да , обикновенно тази задача се възлага на кол център и не ги устройва да отидеш в офиса да подпишеш понеже не се отчита на тях.
 
От: Сделка от разстоение!

НА моя колега му предложили безплатни към всички оператори и към 3 номера неограничени.Обикновено дават 1 номер неограничен ,затова им звъннахме да сключиме договора в офиса - но тоам нямало с 3 неограничени.Та уловката е следната казваш Да ,което естествено се записва - чул недочул не знаеш към кого колко безплатни имаш и договора ти идва след 15 дена, а срока за анулиране е минал вече!ех тези оператори/ жените и мъжете, който работят там/ за пари го правят - хем знаят че преебават клиентите си хем доволни ,че са си взели процента.А след някой друг ден ,когато банка им врътне на тях същия номер без да се усетят шъ са вайкат до небесата.Има правило - не прави това,което не искаш да ти направят!
 
От: Сделка от разстоение!

Понякога се ядосвам на обикновените хорица с тяхното огромното желание все да прецакат някой. Дразня се на дребните тарикатлъци, а като се огледаш то точно големите фирми са най-големите мошенници. Ту рекламата им е със ситен шрифт, който незнайно защо върви с бясна скорост по екрана и винаги е замазана (не проблема не е във вашия телевизор). Промоцията им винаги е някаква уловка и най-често после съжаляваш за сключения договор. Чета им брошурите на нашите мобилни оператори и почти винаги нещо което ми изглежда доста добре като оферта... след като се поровя се оказва, че има доста подвеждащи думички и условия.

"500 минути към мобилни оператори" - Никога не означава "500 минути към ВСИЧКИ мобилни оператори". Ама хората се лъжат, че могат да говорят с всички и после получават сериозни сметки. Някой веднага ще каже: "Ами да си чел договора". Но защо трябва да са толкова заблуждаващи, подвеждащи и "измамни" рекламите. То е ясно, че трябва да четеш договора. Това ли е начина да спечелиш клиенти в България? Явно да.
Не може ли просто да предложиш качествена услуга и обслужване? Не е ли това по-добрият вариант? Много често ми се е случвало хората работещи в офисите изобщо да не са наясно с планове, промоции и услуги.

Даже един път исках да си добавя ТВ като услуга към интернета и моб.телефон. Каква беше изненадата ми като получих тройна сметка следващия месец. Бяха ми сменили плана на телефона, за да стане пакетна услуга "трио". А аз не бях искал такова нещо... просто исках да добавя ТВ. Бях много прецакан, защото не им знам хилядите планове как се казват и какво означават. После големи разправии, ама си признаха с големи мъки грешката и ми възстановиха сумата. Е разбира се опитаха се да ме минат с номера: Ами да си чел договора.

Самите служители някога те подвеждат и с некомпетентността си, гледайки да си продадат услугата. И после разправии, недоволни клиенти, загубени клиенти...


И после се сърдим на хората с дребните тарикатлъци.
 
От: Сделка от разстоение!

Понякога се ядосвам на обикновените хорица с тяхното огромното желание все да прецакат някой. Дразня се на дребните тарикатлъци, а като се огледаш то точно големите фирми са най-големите мошенници. Ту рекламата им е със ситен шрифт, който незнайно защо върви с бясна скорост по екрана и винаги е замазана (не проблема не е във вашия телевизор). Промоцията им винаги е някаква уловка и най-често после съжаляваш за сключения договор. Чета им брошурите на нашите мобилни оператори и почти винаги нещо което ми изглежда доста добре като оферта... след като се поровя се оказва, че има доста подвеждащи думички и условия.

"500 минути към мобилни оператори" - Никога не означава "500 минути към ВСИЧКИ мобилни оператори". Ама хората се лъжат, че могат да говорят с всички и после получават сериозни сметки. Някой веднага ще каже: "Ами да си чел договора". Но защо трябва да са толкова заблуждаващи, подвеждащи и "измамни" рекламите. То е ясно, че трябва да четеш договора. Това ли е начина да спечелиш клиенти в България? Явно да.
Не може ли просто да предложиш качествена услуга и обслужване? Не е ли това по-добрият вариант? Много често ми се е случвало хората работещи в офисите изобщо да не са наясно с планове, промоции и услуги.

Даже един път исках да си добавя ТВ като услуга към интернета и моб.телефон. Каква беше изненадата ми като получих тройна сметка следващия месец. Бяха ми сменили плана на телефона, за да стане пакетна услуга "трио". А аз не бях искал такова нещо... просто исках да добавя ТВ. Бях много прецакан, защото не им знам хилядите планове как се казват и какво означават. После големи разправии, ама си признаха с големи мъки грешката и ми възстановиха сумата. Е разбира се опитаха се да ме минат с номера: Ами да си чел договора.

Самите служители някога те подвеждат и с некомпетентността си, гледайки да си продадат услугата. И после разправии, недоволни клиенти, загубени клиенти...


И после се сърдим на хората с дребните тарикатлъци.

Аз уж все питам , да не стане объркване и накрая пак се оказа ,че телефона който изплащам сумата която ми каза служителя на месец се оказа без ДДС. Разбирам ,че това им е работата , но поне като питаш трябва да ти обеснят.
 
От: Сделка от разстоение!

Каквито едните такива и другите, фирмите прецакват потребителите си, а потребителите само мислят начини, как да прецакат фирмите :)
 
От: Сделка от разстоение!

Az zatowa i minah na superbob!500 min към всички мобилни!500смс към всички !500 към стационарни.Мога да разбера ,колко минсъм изговорил в техния сайт!
 

Горе