Смяна на мейл сървър

Daten

Member
Здравейте,

Имам следния проблем. Ползвам споделен хостинг план от Суперхостинг.бг, но се оказа, че тези планове не поддържат Deliver report имейл, когато е получен от отсрещната страна. Това, разбира се, от работата пропуснаха да ми го кажат при избора на хостинг и сега търся някакво решение. Обмислям да закупя някакъв евтин допълнителен хостинг, на който да има само този имейл, но не съм сигурен, че ще е възможна цялата врътка.

Обяснявам: имам сайт profootball.bg, който работи и ползвам хостинг услугите на суперхостинг. Имам и имейл [email protected], на който искам да има опцията Deliver report. Възможно ли е да прехвърля САМО имейла да ползва услугите на друг хостинг провайдър, като същевременно сайта и домейна си останат на стария хостинг, а имейла също така да си запази името?
 
Не разбрах какво е „Delivery Report“. Второто, което не разбирам е защо се е изисквало „мнение от работата“, след като има ТОНОВЕ feedbacks и за тях, и за конкуренцията им (български) в същият този подфорум, където се е публикувана темата през годините, че НЕ трябва да се използват?

Иначе се досещам за:

https://sendy.co/ с достатъчно добри „reports“:

screenshot4.jpg


screenshot8.jpg


Или за един прост инсталиран Thunderbird mail client, където при изпращане на email да се слагат отметки:

upload_2017-1-23_16-4-16.png
 
Въпросните отметки ги тествах точно в тъндърбърд и при суперхостинг не се поддържат. Return Receipt всъщност си работи, но не ми върши работа. Идеята е да ми връща съобщение като това: https://billmullins.files.wordpress.com/2009/09/image21.png, но в обратния смисъл, че съобщението е достигнало дестинацията си. Дали е било отворено или не не ме интересува в случая.
 
Google Apps: https://gsuite.google.com/ , за да се ползва Non-SH Mail Server-а за е-поща на домейна, а този на Gmail. Съответно за да работи на Thunderbird това (2-те отметки).

Ако се ползва Gmail друга е-поща и се логнеш с него в тази статия ще скиваш, че „delivery report“ НЕ се поддържа за @gmail.com е-пощи, НО се поддържа, ако се има G-Suite (Apps) на own domain.
 
Въпросните отметки ги тествах точно в тъндърбърд и при суперхостинг не се поддържат. Return Receipt всъщност си работи, но не ми върши работа. Идеята е да ми връща съобщение като това: https://billmullins.files.wordpress.com/2009/09/image21.png, но в обратния смисъл, че съобщението е достигнало дестинацията си. Дали е било отворено или не не ме интересува в случая.
Принципно щом не получиш съобщение , че писмото не е доставено поради някаква причина(както на снимката) означава че е достигнало. Тоест репорт не ти трябва, получаваш само за тези които не са доставени.
 
Ползвам мейл сървъра на суперхостинг и няма как да прена
Принципно щом не получиш съобщение , че писмото не е доставено поради някаква причина(както на снимката) означава че е достигнало. Тоест репорт не ти трябва, получаваш само за тези които не са доставени.

Така е да, но в работата искат някакво "доказателство", че мейлът е получен от отсрещната страна. Най-лесният вариант бе да избера споделен хостинг, който позволява Delivery Report, но когато избирах хостинг не знаех, че на моите хора ще им трябва подобно нещо.
 
„и няма как да прена“? Пренасочва се през настройките на домейна, т.е. provider-а, откъдето е бил ЗАКУПЕН самият домейн. Ако това отново е SH, то ето откъде става това (MX records се наричат):

SH MX records > Вкарване на Google MX records съгласно следните инструкции, обозначени в Google Console (в която конзола Dashboard се влиза след закупуване на G Suite).

Крайният резултат е: ползване на hosting от SH, но с конфигуриран „отдалечен мейл сървър“ на Google (при абониране за G Suite). От там насетне вече лесно.
 
един единствен email акаунт към друг mail exchange сървър няма как да прехвърлиш. Или местиш всичко към друга mail услуга или се разделяш с този мокър сън "delivery report"
 
Българският маркетинг е уникален - винаги точно неполучен имейл носи два милиона $ кяр! :D
 
Българският маркетинг е уникален - винаги точно неполучен имейл носи два милиона $ кяр! :D
Много често се бъркат понятията "неполучен" с "непрочетен" ... да не говорим, че тези Delivery report-и са голям автогол, ако някой подаде оплакване в КЗП за "непоискано търговско съобщение"
 
Случаят не е такъв и примерите в първия пост са точно това - примери. Получателите на въпросните имейли биха искали да ги получат, друг е въпросът че когато не им отърва написаното вътре злоупотребяват и казват, че подобно писмо не е пристигало при тях. Търся решение да докажа, че даден имейл наистина е изпратен до някого на дадена дата.
 
Търся решение да докажа, че даден имейл наистина е изпратен до някого на дадена дата.
Скрийншот на папка "Изпратени".
 
Получателите на въпросните имейли биха искали да ги получат, друг е въпросът че когато не им отърва написаното вътре злоупотребяват и казват, че подобно писмо не е пристигало при тях. Търся решение да докажа, че даден имейл наистина е изпратен до някого на дадена дата.

Мисля, че това с никакъв софтуер не може да се направи, не можеш да докажеш - каквото и да се направи, винаги ще следва оправдание, че не е получено, проблеми в системата и каквото се сетиш. Пращайте писмата офлайн - с куриер или по пощата.
 
Аз пак не разпрах кой точно репорт е важен - Delivery Report или Read Receipt ? едното удостоверява успешна доставка, а другото че адресата е отворил писмото?
 
Delivery report ми е важен. Read Receipt не ме интересува. @NovaPS, не намирам подобна опция в ЦПанела и доколкото разбрах от съпорта на Суперхостинг delivery reporta го няма в споделените хостинг планове.
 

Горе