Структуриране на URL с двуезичност

mnedelchev

Active Member
Привет,
от доста време се чудя дали има значение за търсачки или за каквото и да е било как ще структурирам url-то си, когато използвам двуезичност? Ако има и някои полезен tutorial ще е супер. Пример:
http://test.com/news/bg
или
http://test.com/bg/news
Благодаря.
 
То всъщност проблема е че няма отговор. Всичките варианти работят и си имат плюсове и минуси.
 
Мисля, че .com/bg/... е правилната структура, ако разбира се не искаш да ги обособиш на събдомейни.

П.П: В тази връзка наскоро попаднах на сайт, на който всяка една страница (about, contacts, faq....) бяха на събдомейни. Видя ми се странно и определено е странно. Да, ако имаш съпорт система и е важна част от сайта ти, може да я отделиш на support.example.com или help.example.com, но всички страници, които са просто информационни и няма нищо зад тях - обща администрация ги управлява - не видях логика. Управдано е и за категории също - auto.example.com, investing.example.com, като подсекции на многообхратен сайт. Споменавам го, защото стана дума за структури на адреси. Има лека връзка с темата.
 
Мисля, че .com/bg/... е правилната структура, ако разбира се не искаш да ги обособиш на събдомейни.

Май-доброто нещо е на отделни ccTLDs. Ама идва ДЕБЕЛО откъм цена. Отделно и хостинги и т.н.
 
Няма събдомейн - прави се така google.com, google.co.uk, google.bg, google.ro и т.н.
 

Горе