lqllqlq
Well-Known Member
Здравейте,
изчетох много полезни мнения и съвети по отношение на онлайн магазините, както и афилиейт програмите (за БГ магазини). Интересно ще ми бъде да прочета повече за идеи, и най-вече съвети при подготовка на банери за афилиейт програма на БГ магазин.
Въпросите се появиха по няколко причини:
1. До колко трябва и как би могъл да бъде съобразена изработката на банер за афилиейт? Да, той трябва да е по темата, но от друга страна ще бъде поставен на нечий сайт. Тогава идват питанките за цветове, типове и тн., защото колкото и атрактивна програма и условия да даваш, ако банерите са твърде семпли или твърде крещящи никой няма да ги вземе...
2. Ясно е, че с gif можеш да се възползваш и покажеш повече в сравнение с обикновен jpeg/png банер. Идва въпроса дали "шаващият" gif няма да отблъсне партньора?
3. Относно самият банер - как според вас е по-добре: от типа call-to-action или реклама на конкретен продукт/категория?
Сигурен съм, че могат да се поставят още много въпроси, но това са "на първо четене"
Ще се радвам на коментари, тъй като планирам и подготвям подобна програма, но според мен за да е успешна тя трябва да предложи атрактивни условия за партньорите, интересни и стилни банери, които да са максимално универсални за различен дизайн на сайтове, а в същото време атрактивни за клиента, така че да носят както на магазина, така и на партньора продажби каквато е целта.
изчетох много полезни мнения и съвети по отношение на онлайн магазините, както и афилиейт програмите (за БГ магазини). Интересно ще ми бъде да прочета повече за идеи, и най-вече съвети при подготовка на банери за афилиейт програма на БГ магазин.
Въпросите се появиха по няколко причини:
1. До колко трябва и как би могъл да бъде съобразена изработката на банер за афилиейт? Да, той трябва да е по темата, но от друга страна ще бъде поставен на нечий сайт. Тогава идват питанките за цветове, типове и тн., защото колкото и атрактивна програма и условия да даваш, ако банерите са твърде семпли или твърде крещящи никой няма да ги вземе...
2. Ясно е, че с gif можеш да се възползваш и покажеш повече в сравнение с обикновен jpeg/png банер. Идва въпроса дали "шаващият" gif няма да отблъсне партньора?
3. Относно самият банер - как според вас е по-добре: от типа call-to-action или реклама на конкретен продукт/категория?
Сигурен съм, че могат да се поставят още много въпроси, но това са "на първо четене"
Ще се радвам на коментари, тъй като планирам и подготвям подобна програма, но според мен за да е успешна тя трябва да предложи атрактивни условия за партньорите, интересни и стилни банери, които да са максимално универсални за различен дизайн на сайтове, а в същото време атрактивни за клиента, така че да носят както на магазина, така и на партньора продажби каквато е целта.