Съобщенията в аукро

bodyrock89

Active Member
Някой знае ли къде се намират съобщенията в аукро.бг? На имейла получих писмо, че купуваш ми е писал, обаче като вляза в аукрото нищо не намирам. Как да му отговоря на въпросния купувач? От аукро не очаквам отговор в близките 5 дена, така че реших тук да питам.
 
От: Съобщенията в аукро

Няма такъв филм :)
Хващаш от това съобщение мейла на купувача и му пращаш директно мейл...
 
От: Съобщенията в аукро

Няма такъв филм :)
Хващаш от това съобщение мейла на купувача и му пращаш директно мейл...

Само че никъде в писмото не пише имейла на купувача, а само ника му в аукро.
 
От: Съобщенията в аукро

Само че никъде в писмото не пише имейла на купувача, а само ника му в аукро.

Прегледай пак, но ако със сигурност го няма, значи просто не го е сложил. Не тъгувай, най-вероятно щеше да ти остави поръчката да отелижи в някой офис на куриер и да си платиш транспорта в двете посоки.
 
От: Съобщенията в аукро

Прегледай пак, но ако със сигурност го няма, значи просто не го е сложил. Не тъгувай, най-вероятно щеше да ти остави поръчката да отелижи в някой офис на куриер и да си платиш транспорта в двете посоки.

Не го е включил, а процедурата е да отговоря на писмото в имейла и аукро ще предадат отговора. Общо взето много дървена система. В акаунта ми в аукро нямах никакъв ремайндър, че купувач ми е задал въпрос относно артикул. Какво правим ако не си проверявам имейла, а искам да продавам директно от аукро и да се свързвам по телефона?

А за тъгуването въобще не тъгувам, че и без това съобщението е на английски и може да се окаже някой фишър, или редовен купувач, но желаещ да пратя в чужбина, което не го предлагам като опция.
 

Горе