Технополис - счупена стока в гаранция

Stefo92

New Member
Здравейте, преди 2 месеца си закупих караоке от Технополис за 400лв, след 2-3 ползвания се развали единия USB порт и започна да гасне със заредена батерия по време на работа. Закарах го за рекламация и ми го взеха, но минаха 30 календарни дни точно днес без да са ме уведомили за това. Как мога да процедирам от тук нататък? Благодаря предварително за отговорите !
 
Ако не е променен закона и са изминали 30 дни то имаш право да си получиш дадените за стоката пари.
 
Понякога се дънят със сроковете, а понякога дори нямат вина, и ние имаме подобни проблеми с определени маркови продукти, просто сервиза на производителя е супер бавен, най-вероятно и твоя случай е подобен. Не вярвам технополис да те излъжат!
 
След като за 30 дни не са успели да отремонтират стоката, то имаш право да искаш да ти върнат парите или да заменят продукта с нов от същия(друг) модел. Същото важи и след 3-тия гаранционен ремонт.
 
Здравейте, преди 2 месеца си закупих караоке от Технополис за 400лв, след 2-3 ползвания се развали единия USB порт и започна да гасне със заредена батерия по време на работа. Закарах го за рекламация и ми го взеха, но минаха 30 календарни дни точно днес без да са ме уведомили за това. Как мога да процедирам от тук нататък? Благодаря предварително за отговорите !
Аз преди да действам крайно, бих пробвал да се свържа с управата им. Бих пратил недоволен и леко ядосан (нарочно) имейл на мениджъра. Ако оттам няма отговор или отговорят нагло — КЗП. И ако си разочарован от Полиса, настояваш за връщане на парите.

Това аз бих направил.
 
При мен свърши работа точно това с мейла. Имаше преди време климатик на промоция с безплатен монтаж и всичко, но като отидохме да го купим, не можеха да ни го продадат, имаше някакви много странни причини. След мейл до управата, въпроса ни бе решен моментално и ни се извиниха. Вече за сервиза, не знам каква е хавата и реакциите. Но може да се опита. ;)
 

Горе