Тия в ОББ са много зле

Sky

Well-Known Member
Когато и да ми се наложи да отида до банката винаги ме пращат към сайтът им или кол центъра, интересно те защо са там.
Днес за пореден път отивам да попитам защо имам Виза електрон но не мога да я ползвам за нищо електронно и ме пратиха пак към сайта, викам ОК.
Влизам, пиша всичко коректно и бам - http://dragit.eu/up/83x94zFV.png
Системна грешка. Заявката не може да бъде изпълнена. Add Card Failed System Error!
Звъня по телефона, ааааа викат проблема е в браузъра! :lol:
Брей викам си тея се ебават със мен, питам ги да не би проблема да е от биквитките или кеша - хал-хабер си няма какво я питам :lol: следващия ми въпрос беше защо реши, че е от браузъра щом си нямаш и да идея от тия работи, отговор не получих.
И едно си знае - проблема е в теб, е как ще е в мен като пише Системна грешка ???
Следва 3 минути асансьорна музика.
И след включването ми казва, че съм първия оплакал се от такава грешка и няма как да е от тях ама за всеки случай щели да проверят.

Ай сега ми кажете към коя банка да се ориентирам, че тия си ибали майката. И 100% съм решил да си закрия сметката.
 
От: Тия в ОББ са много зле

Използвал съм няколко банки за онлайн разплащания и най-зле са от ОББ. Не съм доволен също от СИбанк, Маестро на УниКредит за нищо друго не става освен за покупки в България.
През последните 2-3 години съм доволен от ЦКБ - международни разплащания и ПП захранване, както и от ДСК - онлайн банкиране.
 
От: Тия в ОББ са много зле

За онлайн разплашания, визи, мизи и тн калабалъци - кооперативна и след това дск
 
От: Тия в ОББ са много зле

Точно между двете се колебая - ЦКБ и ДСК
Използвал съм няколко банки за онлайн разплащания и най-зле са от ОББ. Не съм доволен също от СИбанк, Маестро на УниКредит за нищо друго не става освен за покупки в България.
През последните 2-3 години съм доволен от ЦКБ - международни разплащания и ПП захранване, както и от ДСК - онлайн банкиране.
 
А защо не ПИБ? За 4 години не съм имал никакви проблеми. Електронното им банкиране е супер. Служителите им са компетентни. Просто няма от какво да се оплача.
 
От: Тия в ОББ са много зле

ЦКБ са железни, в банката рядко се налага да попълваш нещо, всичко сами правят. Отделно картите им са супер:)
 
От: Тия в ОББ са много зле

Аз, пък съм си доволен от ОББ, от няколко години съм си при тях и нямам грижи, само, че за онлайн разплащания през системата им ползвам тъпото ие, щото така и ме домързя да си настроя лисика. Преди съм ползвал и ЦКБ, и глупаците от пощенска (най-омразната за мен банка), и като обслужване и като цяло съм най-доволен до момента от ОББ.
 
От: Тия в ОББ са много зле

@uni-web, незнам какво намираш в тази банка, но има куп други, които предлагат по-голям набор от услуги, по-високо качество, по-голяма компетентност...за по-ниска цена!
Едно време бюджетната сметка на университета ми беше при тях...след 1 година я смениха и се преместиха в Societe Generale. Плащахме по 4 лева за превод към нея.
Банката, която ползвам в момента, ми вземаше само 0,6 за превода!
 
От: Тия в ОББ са много зле

За малоумното отношение в банката пуснах едно оплакване и ми звънна директорката силно разтревожена. Утре мисля да отида и да си полафим малко за кокошките и :D
 
Re: От: Тия в ОББ са много зле

Точно между двете се колебая - ЦКБ и ДСК
Аз съм много доволен от ЦКБ, ако трябва да бъда честен, нищо че последното ми посещение не мина добре. :)

Миналата неделя ми глътна картата техен банкомат, в клон доста далеч от нас. Но това не е проблема. Звънях на картовия отдела, за да попитам какво се случва. От там бяха мили, казаха ми, че началото на седмицата (в понеделник, който идва) картата ще ме чака там, в този клон, в който се е получил проблема и превантивно ще ми я блокират, за да не се получи нещо инцидентно. До тук добре. Отивам понеделник и мацката на гишето с усмивка ми съобщава, че ще ми вземе 3 лева, за да ми я отблокира. Тук вече малко ми страна странно - хем са ми причини неудобство неделя, за което няма как да имам вина, тъй като банкомата не даваше принципа на повреден, хем ще платя и пари, че ми се е случило това. Казах и, че ще ти похваля като стане дума за това, а тя ми обяснява, че щом било в техен банкомат, не е било нужно да се блокира. След като ми го изръси това, аз любезно я попитах, че ако не я бях блокирал и по една или друга причина банкомата я изплюе, тя ли ще ми върне парите от сметката, ако някой я намери? Не получих адекватен отговор, а само нещо от рода на "това са ни правилата". И какво излиза обслужваща такса от 10 лева на месец и в същото време ей такива тънки минавки. Аз и казах, че няма да е зле да помислят за някой бизнесче около тази схема. Гълтате картите на хората, от съпорта им обясняват, че е хубаво да я блокират за тяхна сигурност и като отиде да си я вземе - плес 3 лева.

До тук добре. "Пито", платено. :) После, по някакви неясни причини, личната ми карта там прехвърлила лимита, като за да се изчисти трябва да внеса $6, тъй като сметката е в долари. И си оперира с тази валута. Стана ми чудно, защото там таксата е 25 евро цента на месец поддръжка, а реално някак съм минал с доста. А е дебитна все пак. И отделно е подновявана преди 6 месеца, с две думи - шах и мат. Не ми се обясни, но карай да върви. На следващия ден внесох, но шока от блокираната карта и таксата от 3 лева, морално не ми позволи да дам още 10 лева, за да си стъпя на 0. :)

НО като цяло, банката е супер. За ДСК, не мога да кажа, не съм работил с тях. Само знам, че преди няколко седмици един приятел, Иво, ги направи да си говорят сам, защото технически не са ОК (със спесименти и сертификати), както и обслужването в клона, в който ходи е на едно меко казано незадоволително ниво. :)
 
От: Тия в ОББ са много зле

Имам карта на ОББ от 3 години , досега не ми е правила никакви проблеми.
 
От: Тия в ОББ са много зле

Маестро на УниКредит за нищо друго не става освен за покупки в България…

✔ Регистрация в ePay: най-ниски такси;
99% от българските магазини;
✔ Ползване за трансфер (uploading funds) към Skrill.com сметката си, след което вече си открит към международния пазар за разплащания;
✔ Имайки Skrill (MB) акаунт с кинти вътре, то вече тях можеш по всяко време да обменяш с exchangers срещу пари в други разплащателни форми и методи (напр. PP/Payza/WM/etc.).

Единственото, което те е спряло, са границите на замъгленото съзнание. Възможности – бол.

---

Колкото до темата, спокойно може да се прекръсти на „Препоръчайте ми банка“ (поредната „N“-та тема с един и същ казус, където всеки си препоръчва собствената банка, на която е, и в която е доволен, без РЕАЛНО да се дават разлики, цени, такси, обслужване, работно време, задръствания, опашки, как е онлайн банкирането, дали всичко е n00b-friendly и прочие).

Само споменавам, че в доста от българските градове има по ЕДИН клон (една банка) от „X“ банка. Често това е ЦКБ, но не важи само за нея.
 
Имало си сайт за тази работа, и те не могат да ми помогнат. И така картата ми не е верифицирана вече 2 години.

Мислех, че си изгубил надежда тук още след първия месец. Аз успях и по-рано, но с друга банка. :)

Не знам дали още е така, но само в тази банка ми се налага да си попълвам на ръка това, което искам да внеса. един път аз го набивам на хартия, после тя го набира в компютъра и съм казал, че ако ми се наложи пак някой да ме прати от там да нареждам пари, ще има трупове. Не съм мързелив човек, напротив, но много с ценя времето. А да, май и Си Банк са така. :)
 
От: Тия в ОББ са много зле

Колега, да не си случил на такива служители? Аз и в други банки съм имал разправии, но не заради политиката на банката, а заради невежеството на някои служители.
 
Кажи си мъката, човек. Напоследък банките малко са се среснали, защото хората вече имат пари и не са много приумрели за кредитите им. Особено с неясните вдигания на лихвите. :)

Постът ти плачи за социална публика, ако ме разбираш.

И винаги ми е било чудно, хвърляш няколко десетки (може би и повече) хилядарки за реклама и после всичко потъва след като клиента отиде в някой офис....значи на телевизиите и големите медии може им пълниш гушата с тъпи реклами, а в същото време на може да научиш персонала ти да проявява нормално отношение към клиентите й. Не го разбирам този бизнес модел. Все едно да излееш 12-годишно уиски в канала. Така си го оприличавам това.

Последно време ме е страх да отида в някой клон, а каквото и да си говорим технически не може да се оправиш, защото са на светлинни години от чуждестранните им еквиваленти. Ни така, ни иначе. Последния път седях е една банка (няма да и кажа името, защото за сега съм доволен, с изключение на това, което ще опиша) 40 минути, защото им забивали компютрите. Ти луд ли си? Седя и гледам след турския сериал реклама от 1 минута, в прайнтайма, а работят на некви щайги, които не само, че забиват, но и скрибуцат.
 
От: Тия в ОББ са много зле

INeed, те на такива машини работят не само в банката, на която си клиент. Аз ползвам услугите на 2-3 банки и навсякъде е така, да ти кажа. Мъка..
 
От: Тия в ОББ са много зле

Не разбирам, защо слагаш всички клонове под общ знаменател. Да беше примерно както аз се оплаквах и други колеги от суперхостинг, да говориш така щото те са си само в СФ. , но да слагаш всички и всичко под общ знаменател си е леко казано крайно. Както казах, аз тук. съм доволен само от тази банка другите са пълни кужодери и мизерници мързи ги да драснат и един ред. В ОББ, никога ама никога не ми се е налагало да попълвам пиша или каквото и да е там, просто прочитам и слагам подписа. Не е хубаво да се хвърлят така обвинения като цяло към някой само защото в клона в твоят град са си сложили некадърници на работа.

Вдъхновен седнах и прописах, на който му че чете
За нищо на света не ползвайте ОББ!!!
 
Re: От: Тия в ОББ са много зле

INeed, те на такива машини работят не само в банката, на която си клиент. Аз ползвам услугите на 2-3 банки и навсякъде е така, да ти кажа. Мъка..

Да, така е. Но не е като да те държат заложник в банката 40 минути. :) Да им четеш невероятните условия за кредит докато чакаш да отбие компа. :)
 

Горе