Тъпо отношение от страна на epassporte ! :(

Tsanko

Member
Както знаете много хвалех epassporte защото найстина за мен са една от най-удобните и бързи разплащателни системи, но вижте какво получих днес.

Dear ePassporte Account Holder,

For security purposes, ePassporte has recently modified the functionality of your Account. Below is a list of changes which will take effect immediately:

1. You may only receive money from the Sponsor that you obtained your ePassporte Account from.
2. You will not be able to purchase ePassporte Gift Accounts.
3. Any requests to raise your ePassporte Limits must be communicated to ePassporte by your Sponsor.

We hope that the above information is helpful and informative. If you have any questions, please contact us by using the ePassporte Message Center or the contact information listed below.

ePassporte Account Holder Services
Email: [email protected]
Phone: 954-426-3566

Best Regards,

ePassporte Account Holder Services

Май май вече няма да се работи с тях.. Някой друг получил ли е такова писмо?
 
Извод Купи Си Картата САМ А не ГЕНБЪКС да ти я купува
 
Мен акаунта ми е направен от друг спонсор, с който не работя вече. Картата съм си я купил напълно сам и общо взето този спонсор е дал само $5 за да ми създаде акаунта. Тази година сам съм си платил таксите, които са $40. И на всичкото отгоре през този акаунт са минали не малко пари без никакви проблеми!
 
Еее това пък е още по-тъпо.. Дано и на вас не ви се случи.. Явно проблема е в спонсора, който ми е поръчал акаунта, но не разбирам какво общо трябва да имам аз с него след като аз съм си платил всички такси. Първо ще говоря с epassporte после ще търся други вариянти защото не ми тряят 2 акаунта и 2 карти при положение, че може само с една.

EDIT: Разбрах какво е станало и ги оправдавам, но не трябваше по този начин да действа. В момента отблокираха всички акаунти. Само да кажа, че дори и ваши за акаунтите ви отговаря спонсора, който ги е отворил.
 

Горе