ЦКБ

wbg

Active Member
Здравейте,
интересува ме има ли хора ползващи тази банка (за лични и фирмени сметки) и дали сте доволни? Как е онлайн банкирането им? Колко им е месечната такса за фирмени сметки? (Не намирам цени в официално обявените им тарифи).

Благодаря
 
Аз съм към тях, имах и фирмена сметка преди около година я закрих, та тогава плащах по 10 лв. за обслужване на месец - (сега точно, не знам колко е но не би трябвало да има значителна разлика). Относно онлайн банкирането, не са кой знае какво... обикновено банкиране. Лично съм доволен от тях.
 
Значи от обслужването съм доволен само от тази банка + пиб. Навсякъде другъде са кретени и половина и не знаят какво се случва. Имал съм само спестовни сметки в ЦКБ. Условията бяха изгодни. Сега не знам как е, защото съм се заел да правя друг тип инвестиции.
 
Имат някои куци точки по отношение на фирмената политика, но поне обслужването е на ниво. Компенсират с приятни служители, един вид. В клона им в Своге работят топ модели (така изглеждат), но пък са приветливи и компетентни. :)
 
Имат някои куци точки по отношение на фирмената политика, но поне обслужването е на ниво. Компенсират с приятни служители, един вид. В клона им в Своге работят топ модели (така изглеждат), но пък са приветливи и компетентни. :)
Вярно, хубаво си е служителКИТЕ да са привлекателни, ама нямам претенции и да не са, стига да си вършат работата и да са любезни, че има една банка(френска), в която от вратата почват да ми крещят и то във всеки клон, не само в София, ама и в други градове съм ходил, няма такива темерути. По стечение на обстоятелствата още съм им клиент с една сметка, защото имам много изгодни условия, ама мине се не мине и звънят да ми се карат, защо съм с такива условия. Обяснявам им, че имам договор и им минава. Зорлем искат да ме изгонят от умрялата си банка, защото всеки път им обяснявам, че и с 1 стотинка да ми вдигнат таксата си закривам сметката на същия ден. Добре, че вече ходя в клоновете им само веднъж годишно за извлечение, че иначе някой ден някой банкер ще ме набие там, щото нещо не му е угодно... Само един служител е бил любезен и то защото ми предлагаше кредити...


Иначе отново - ЦКБ смело ги препоръчвам. Подя в централата им в Хотел Плиска от време на време, супер точни винаги. За разлика от банката от другата страна на булеварда, където само викат и се карат на клиентите.
 
Сега си погледнах поста и открих, че звучи малко неясно. Имах предвид, че момичетата са много красиви, а в същото време са и супер приятни и компетентни. Авторът на темата направо да тръгва към свогенския клон на ЦКБ. :)
 
Вярно, хубаво си е служителКИТЕ да са привлекателни, ама нямам претенции и да не са, стига да си вършат работата и да са любезни, че има една банка(френска), в която от вратата почват да ми крещят и то във всеки клон, не само в София, ама и в други градове съм ходил, няма такива темерути. По стечение на обстоятелствата още съм им клиент с една сметка, защото имам много изгодни условия, ама мине се не мине и звънят да ми се карат, защо съм с такива условия. Обяснявам им, че имам договор и им минава. Зорлем искат да ме изгонят от умрялата си банка, защото всеки път им обяснявам, че и с 1 стотинка да ми вдигнат таксата си закривам сметката на същия ден. Добре, че вече ходя в клоновете им само веднъж годишно за извлечение, че иначе някой ден някой банкер ще ме набие там, щото нещо не му е угодно... Само един служител е бил любезен и то защото ми предлагаше кредити...


Иначе отново - ЦКБ смело ги препоръчвам. Подя в централата им в Хотел Плиска от време на време, супер точни винаги. За разлика от банката от другата страна на булеварда, където само викат и се карат на клиентите.

Коя е тази банка? До колкото знам Societe Generale май са единствената френска банка у нас. Аз съм им клиент и в моят офис няма проблеми. Е веднъж една служителка леко ми се скара, но не знаеше че съм специален клиент и не чакам на опашки. Пък аз не желая да го изтъквам всеки път и направо отивам към мениджърката на клона. Добре, че мениджърката излезе за да ме извика. Но иначе съм много доволен от тях.
 
Същата банка. Редовно повишават тон за нещо. Най-тъжното е, че ходя в 3-4 различни клона и навсякъде е едно и също. Имам чувството, че наемат само истерици. То не съм им виновен, че искам да ми напечатат извлечение, да ми дадат документ за Iban, да направя превод, все се карат. Сменяха ми картата, че старата изтече, питах мога ли да премахна опцията за безконтактно плащане, оная почна да крещи и да се кара, че такива били условията и да не съм се правел на много специален, ако съм искал нещо повече - да съм си доплатял(същевремено крещи и се кара, но не дава оферта). Последния път забравих да си подпиша платежното и служителката вместо да се усети го пусна, усетих се тъкмо като си тръгвах и тая започна да ми се кара, че не съм внимавал и съм и отварял работа да пуска нова заявка. На всичкото отгоре платежното го писах два пъти, защото бяха свършили платежните за превод към друга сметка и поисках да изкарат и тая същата завеяната ми даде платежни, тъкмо го написах и видях, че е за превод към бюджета, които в нормалните банки си личат от далеч. Във ПИБ давам само iban и титуляр и не ме занимават с глупости, написват ми документите, дават ми да ги проверя и прочета, подписвам ги и действат.

Не е като да съм кофти клиент, защото в ЦКБ и ПИБ никога не са били нелюбезни, а да ми повишат тон не се е случвало никога, без значение какво искам да свърша.

Преди време в гимназията ни издадоха карти във френската банка, за да ни превеждат някакви стипендии за резултати по състезания и отличен успех. От там още си я държа и вече като студент и имам някакви преференциални условия. Явно не ме считат за сериозен клиент, не знам. Може би работят с много ученици и студенти и са предубедени. Ама определено с това отношение няма да ме спечелят като клиент и като ми спрат изгодните условия ще ги напусна с най-голямо удоволствие. Най-много ме радва, като ми се обадят и ме питат дали все още съм студент, понеже съм имал "много разнообразни" операции по сметката. WTF, защо ми следят движенията по сметката? Ще рече човек, че въртя милиони левове и долари ....
 
Аз също имам лична сметка в ЦКБ и мога да кажа, че съм доволен. Добра клонова мрежа, таксите са добри (0 % за refund) което преди време ми беше критерий за избор на карта и на банка.
За фирмена сметка таксата е 10 лв, но активното банкиране е само с електронен подпис, както и ако има нужда да правите някакви операции на каса - теглене, плащане може да е САМО от клона в който сте си подали документите.
Задължително искат и печат. Това с клона ме отказа малко, но няколко пъти ми го казаха. Интернет банкирането е прилично. Най-хубавото при тях е,че след като платите с дебитна/кредитна карта преди самото плащане излиза още една проверка където да въведете парола създадена от Вас, което е супер. Дори да си загубите картата, откраднат картата без паролата ..
 
Същата банка. Редовно повишават тон за нещо. Най-тъжното е, че ходя в 3-4 различни клона и навсякъде е едно и също. Имам чувството, че наемат само истерици. То не съм им виновен, че искам да ми напечатат извлечение, да ми дадат документ за Iban, да направя превод, все се карат. Сменяха ми картата, че старата изтече, питах мога ли да премахна опцията за безконтактно плащане, оная почна да крещи и да се кара, че такива били условията и да не съм се правел на много специален, ако съм искал нещо повече - да съм си доплатял(същевремено крещи и се кара, но не дава оферта). Последния път забравих да си подпиша платежното и служителката вместо да се усети го пусна, усетих се тъкмо като си тръгвах и тая започна да ми се кара, че не съм внимавал и съм и отварял работа да пуска нова заявка. На всичкото отгоре платежното го писах два пъти, защото бяха свършили платежните за превод към друга сметка и поисках да изкарат и тая същата завеяната ми даде платежни, тъкмо го написах и видях, че е за превод към бюджета, които в нормалните банки си личат от далеч. Във ПИБ давам само iban и титуляр и не ме занимават с глупости, написват ми документите, дават ми да ги проверя и прочета, подписвам ги и действат.

Не е като да съм кофти клиент, защото в ЦКБ и ПИБ никога не са били нелюбезни, а да ми повишат тон не се е случвало никога, без значение какво искам да свърша.

Преди време в гимназията ни издадоха карти във френската банка, за да ни превеждат някакви стипендии за резултати по състезания и отличен успех. От там още си я държа и вече като студент и имам някакви преференциални условия. Явно не ме считат за сериозен клиент, не знам. Може би работят с много ученици и студенти и са предубедени. Ама определено с това отношение няма да ме спечелят като клиент и като ми спрат изгодните условия ще ги напусна с най-голямо удоволствие. Най-много ме радва, като ми се обадят и ме питат дали все още съм студент, понеже съм имал "много разнообразни" операции по сметката. WTF, защо ми следят движенията по сметката? Ще рече човек, че въртя милиони левове и долари ....

Много съм изненадан от твойте проблеми с тях. Това не ми се е случвало, явно имаш някакъв късмет. :D Аз лично посещавам само един клон и съм си избрал да е в квартал до центъра, за да няма много хора.
 
Аз също имам лична сметка в ЦКБ и мога да кажа, че съм доволен. Добра клонова мрежа, таксите са добри (0 % за refund) което преди време ми беше критерий за избор на карта и на банка.
За фирмена сметка таксата е 10 лв, но активното банкиране е само с електронен подпис, както и ако има нужда да правите някакви операции на каса - теглене, плащане може да е САМО от клона в който сте си подали документите.
Задължително искат и печат. Това с клона ме отказа малко, но няколко пъти ми го казаха. Интернет банкирането е прилично. Най-хубавото при тях е,че след като платите с дебитна/кредитна карта преди самото плащане излиза още една проверка където да въведете парола създадена от Вас, което е супер. Дори да си загубите картата, откраднат картата без паролата ..

Да разбирам, че има достъп до интернет банкирането без електронен подпис, той е нужен, само ако се правят операции онлайн. Как така обслужването е само в един офис, при такава конкуренция това нормално ли е?
 
Да разбирам, че има достъп до интернет банкирането без електронен подпис, той е нужен, само ако се правят операции онлайн. Как така обслужването е само в един офис, при такава конкуренция това нормално ли е?
Той ти каза, че банкирането т.е. за извършване на операции се иска ел. подпис ( кеп ). За обикновенно банкиране, демек преглед на сметка и салдо, няма нужда от подпис дори и за фирма. До колкото разбирам е имал в предвид, че може да си изберете офис, който да бъде единствен за извършване на дейности, може би е с цел по-голяма сигурност.
 
Можеш да си свалиш приложението на ЦКБ и след ходене до офиса и подписване на разни документи да имаш напълно работещо банкиране от телефона, без да се налага да имаш електронен подпис. Пращаш пари, проверяваш сметки, каквото искаш правиш :) Това е отскоро :)
 
Как така обслужването е само в един офис,
Това ми беше обяснено за касови фирмени операции. Предупредихаме ме няколко пъти, затова. Ако теглиш, внасяш пари в САМО в клона където си попълнил документи,. И мен ми се стори странно. В крайна сметка това, не е чак толкова голям проблем за мен лично. Иначе да имат и страхотно мобилно приложение от скоро. Може да се прави почти всичко с него.
 
Здравейте,
интересува ме има ли хора ползващи тази банка (за лични и фирмени сметки) и дали сте доволни? Как е онлайн банкирането им? Колко им е месечната такса за фирмени сметки? (Не намирам цени в официално обявените им тарифи).

Благодаря
Здравей, здравей. Клиент съм на ЦКБ може би от има няма 10 години и съм доволен, но сега по същество. :)

Имам и лична и фирмена сметка. Една тайна за личната, която разбрах по тъп начин - ако случайно си на нулева баланс или минус, заради течащи такси, а никакви средства в нея - блокирват партньорските карти като да речем тази на Лукойл. :) Тъпня, но факт.

Онлайн банкирането е заседнало в миналото с ел. подпис, но някак се превъзмогва. Една олигофрения, която още не успявам да вдена....можеш да управляваш фирмената си сметката от клона, в който си я открил. Само и единствено. С ел. подписа - навсякъде. Логиката им е, че там където ти е досието - само от там става управлението на парите по фирмена сметка, за личните няма проблем - отвсякъде. Все пак трябва да си продадат и ел. подписа, нали, който е на Сиснотъри.

10 лева взимат като такса, за поддръжка на фирмената сметка, а за личните - мисля, че беше 1,50 лв., но ще те излъжа, там нямам преки наблюдения. Иначе като обслужване са супер, за това и не съм ги сменил. Поне аз където и да отида - обслужването е на ниво. Не е тъпнята, която срещам в ДСК например - един път попълвам платежно, след това ми го взимат и го набиват в компа...при ЦКБ - диктуваш данните и направо вкарват, без излишни глупости.

Каквото те интересува питай...... ;)
 
Колко е по другите? Защото една снимка имам, която по 2 лева на месец ми идва малко отгоре. :)
Еми сигурно и при другите е височко, аз си спомням, как преди години беше 80 стотинки. Ами какво ще стане след 3-4 години. 5лв такса?10лв?

Сега гледам тея - https://transferwise.com/

Предлагат дебитна карта без никакви такси за подръжка. Безплатни такси за теглене до 200 паунда на месец. За тях казват, че е много изгодно да обменяш пари между валути или да пращаш в чужбина пари.
 

Горе