Цените в онлайн магазините

emilman

New Member
Здравейте! Интересува ме в кои случаи е добре цените да не се виждат от нерегистрирани потребители. Има ли някой от вас, който да търгува активно онлайн и да не показва цените си на хора без регистрация? Предварително благодаря на отговорилите.
(И отново ви моля, с риск отново да си навлека отрицателна репутация, ако този въпрос е за някого незначителен и не си струва писането - просто да не пише.)
 
От: Цените в онлайн магазините

Въпросът ти този път не е незначителен. За мен най-логичния отговор е че цените трябва да се виждат от всички. Не е коректно да караш някой да се регистрира преди да е видял какво точно му предлагаш. Нещо повече - аз съм дал възможност на потребителите да пазаруват и без регистрация, защото знам колко досадно може да в това. Когато обаче съм коментирал с познати (най-вече жени) съм оставал изумен от факта, че те отдават голямо значение на сайтове от тип "клуб", за които трябва да получиш покана преди да видиш за какво става въпрос. И някои подобни сайтове са доста успешни. Дали ще са още по-успешни ако махнат задължителната регистрация - не съм толкова сигурен. Така че ако сайтът ти е ориентиран главно към мъжка аудитория - махай всякакви задължителни регистрации, но ако продаваш продукти основно за жени, нещата са на кантар. Ще ми е любопитно да прочета и други мнения.
 
От: Цените в онлайн магазините

Въпросът ти този път не е незначителен. За мен най-логичния отговор е че цените трябва да се виждат от всички. Не е коректно да караш някой да се регистрира преди да е видял какво точно му предлагаш. Нещо повече - аз съм дал възможност на потребителите да пазаруват и без регистрация, защото знам колко досадно може да в това. Когато обаче съм коментирал с познати (най-вече жени) съм оставал изумен от факта, че те отдават голямо значение на сайтове от тип "клуб", за които трябва да получиш покана преди да видиш за какво става въпрос. И някои подобни сайтове са доста успешни. Дали ще са още по-успешни ако махнат задължителната регистрация - не съм толкова сигурен. Така че ако сайтът ти е ориентиран главно към мъжка аудитория - махай всякакви задължителни регистрации, но ако продаваш продукти основно за жени, нещата са на кантар. Ще ми е любопитно да прочета и други мнения.

Много интересно и полезно мнение! Това с жените е нещо, което не знаех.
 
От: Цените в онлайн магазините

В сайта ми съм направил 20 секундна покупка и автоматична регистрация а аудиторията ще ми е главно от жени.
Дано да не съм постъпил грешно :)
 
От: Цените в онлайн магазините

Павлин е прав! Въпроса е до организацията на бизнеса. Ако си производител може да публикуваш каталог без цени. Ако си търговец един от най-силнитети маркетинг и мърчандайз компоненти е цената, разбирасе зависи и от целевата аудитория на магазина. Ако просаваш на едро може да скриеш цените само за регистрирани. Има и други форми обади се за цена, предлойи цена и етц, Всичко това си е лично решение и въпрос на стратегия. Клубовете с покани са много вървежни и направо ни хвурлят в ужас как може клиента да чака 21 дни за да си получи стоката :) Феномен !
 
От: Цените в онлайн магазините

За производителя е нормално да публикува само каталог без цените, като цените се публикуват от търговците.
Но тъй като темата е за онлайн магазин, мисля че ще е ненормално да не поставиш цени на продуктите си.
А си избий от ума идеята да се регистрират потребители, само за да видят цените на продуктите, които продаваш. Това може и да стане, ама ако продаваш някакви уникални продукти, дето другаде няма да се намерят.
Ако държиш да трупаш регистрирани потребители, просто сложи модул за логин през фейсбук, който също и да регистрира потребителя в сайта ти, ако се логва за първи път.
 
От: Цените в онлайн магазините

Чудесно е, че имате изградено от практиката мнение и най-важното - желаете да го споделите с нашего брата начинаещите и неспециалистите. Попрочетох и задграничната преса и общо взето се налага мнението, че щом ще е магазин - цените са за всички. Все пак регистрираните е добре да получават малко повече от останалите. Какво им давате вие?
 
От: Цените в онлайн магазините

Чудесно е, че имате изградено от практиката мнение и най-важното - желаете да го споделите с нашего брата начинаещите и неспециалистите. Попрочетох и задграничната преса и общо взето се налага мнението, че щом ще е магазин - цените са за всички. Все пак регистрираните е добре да получават малко повече от останалите. Какво им давате вие?

Това е за съвсем друга тема ...
 
От: Цените в онлайн магазините

Вляза ли в онлайн магазин със скрити цени директно бия Х
 
От: Цените в онлайн магазините

Скрити цени бих приел само при търговия на едро, при която има разделение и групи и нива потребители с различни отстъпки. Тогава ти е нужна регистрацията за да можеш да присъединиш потребителя към към конкретно ниво отстъпка.
За да избегна изцяло скрити цени (в случая с камерите) съм минал на по-проста схема: цените са видими за всички. Това са крайни цени за клиенти. Имам и редовни клиенти, които са разбити на няколко групи според оборотите, които реализират. Когато клиент достигне 1во ниво ако не се е регистрирал му се обаждам и му обяснявам за възможностите и отстъпките и той прави профил. Ако вече има, то при достигане му се обаждам и го уведомявам. Отстъпките са видими в профила на клиента, а се начисляват в количката при пускане на поръчка - така той вижда колко (в лева) му е отстъпката на артикул и колко на тотал поръчка. По този начин няма скрити цени, а клиентите са доволни от преференциите
 

Горе