съдружие и поделяне на разходи за магазин или офис

Дискусията в 'Инвестиции / Офлайн Бизнес / Икономика' стартирана от sedmak, Апр 15, 2019.

  1. sedmak

    sedmak New Member

    Рег.:
    Дек 25, 2018
    Съобщения:
    15
    Харесвания:
    2
    Точки:
    3
    Пол:
    Мъж
    Търся хора с познание за посредническият бизне в сферата на Недвижимите имоти имам подходящ оборудван офис/магазин/ близо До паметника Левски идеята ми е да обединим усилия за да направим една успешна Агенция за Н.И. или пък поне да делим разходите за офиса ако е друг тип бизнес
     
  2. zoomaniak

    zoomaniak Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 4, 2011
    Съобщения:
    1,066
    Харесвания:
    272
    Точки:
    83
    Не е лошо да опишете БЮДЖЕТА на "Делим си разходите".... едно е да делите 500 лв друго е 5 000 лв.
     
  3. sedmak

    sedmak New Member

    Рег.:
    Дек 25, 2018
    Съобщения:
    15
    Харесвания:
    2
    Точки:
    3
    Пол:
    Мъж
    да принципно е така ако вие имате итерес бих ви дал подробности на лично съобщение.Разходите по офиса са 370 лв наем и около 50 ина лева консумативите.Ако се дели на 2 е по 210 лв.Офиса е на кота нула с лице към улицата и е самостоятелно обособено помещение със електромер и водомер.Било е последно Еврофутбол
     
  4. zoomaniak

    zoomaniak Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 4, 2011
    Съобщения:
    1,066
    Харесвания:
    272
    Точки:
    83
    Всеки нормален би се интересувал от ЧИСЛА. Благодаря за отговора...
     
  5. sedmak

    sedmak New Member

    Рег.:
    Дек 25, 2018
    Съобщения:
    15
    Харесвания:
    2
    Точки:
    3
    Пол:
    Мъж
    да моля
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice