10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

Дискусията в 'Web Analytics and Conversion Improvement' стартирана от Blinky, Март 5, 2007.

  1. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,979
    Харесвания:
    1,519
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    1. Използвайте ръчно написано писмо върху рекламната рпезентация на текста. Напишете рекламата парче хартия, сканирайте я и публикувайте рекламата върху твоя сайт. Прибавяйки личен елемент винаги повишава продажбите.

    2. Публикувайте лист на известни и уважавани клиенти, които са си купували от вас върху вашия рекламен текст.Хората ще помислият, че щот тези хора са купили от вас и са имали доверие в вашия бизнес и продукти/услуги. Преди Публикуването, вземете тяхното разрешение от тези хора.

    3. Добавете "Преди" и "След" снимки на вашите продукти/услуги - на сайта. Покажете "проблемната" снимка и тогава "решението на проблема" цнимката. И също така снимката на продукта решил проблема - вашият продукт.

    4. Включете статия или ревю, написаня/но за вас или вашия бизнес в пекламния текст. Това ще покаже на хората, че твоят бизнаес е уважаван и ще повиши правдоподобността към него.

    5. Когато предлагате безплатни бонуси в рекламният текст, също така поставете поставете и стойноста зад всеки бонус. Хората ще чустват, че правят добра сделка и ще повиши стойноста на вашия продукт/услуга.

    6. Наемете(или го направете Вие) човек да се подпише под вашият продукт или услуга. Ако наемате някой, бъдете сигурни че този човек е добре познато лице в този пранш в който е продукта/услугата. Прибавете негова снимка и изложение върху рекламния текст.

    7. Прибавете ваша собствена снимка в пекламния текст, това ще покаже на хората, че не се крието зад пекламния текст и ще повиши доверието във Вас. Също така добавете вашите детайли за връзка с вас и кратко изложение или цитат.

    8. Кажете на потенциалните си клиенти, че част от цената на вашия продукт/услуга се отделя за благотворителност. Това ще им покаже че наистина ви е грижа за хората. Те може и да купят само за да направят дарение.

    9. Питайте вашите потенциални клиенти за въпроси водещи до "Да".Като целта е да им напомните за техният проблем и какво би било ако не си поръчат вашият продукт/услуга (наистина Работи).

    10. Кажете на потенциалните си клиенти, че ще получат някаква награда ако намерат 5 думи в рекламният текст, които сгрешени или неправилно написани. Повечето време през което те четат текста, води до по-добър шанс те да поръчат от Вас.

    --------------------------------------------------------------------------------
    Pedpriemach.com
     
    3des, V.Andreev и coolice харесват това.
  2. coolice

    coolice Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    12,525
    Харесвания:
    639
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    8)8)8)8)8)
     
    Последно редактирано от модератор: Септ 2, 2010
  3. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,979
    Харесвания:
    1,519
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    В тази тема искам да добавя някой неща, които си мисля, че трвбвя да бъдат взети под внимание. Дотук стана дума за това как можете да си засилите Ad Copy / Sales-Copy, но е важно да се знаят и някой негови елементи помагащи на посетителя да предприеме действие. Дали ще е купуване, присъединяване към програма(форум и т.н.), записване за мейлинг лист и други. Сега ще обърна внимание на текста (всичко ще напиша от това което знам и прилагам):

    Еми първият важен елемент, който задължително трябва да присъсвта - това е заглавието, мислете за заглавието като за куршум с който удряте вашите посетители всеки път. И естествено за да засилите ефекта се слага и подзаглавие, което допълнително укоражава потребителя да се замисли върху това което чете.

    Заглавието е с масивни думи (и ако ви харесва с друг цвят - има специялни маркетингови цветове, които добре хващат окото), някои обикновенно го правят с <h1></h1>, и е худаво да е центрован (в повечето случаи е така). То може да бъде написано в няколко стила:

    1. Описване на продукта.
    2. Негови характеристики.
    3. Грабващо решение на проблема. Нещо като: Избери се ниша, създай си сайт, и ползвай нашият маркетинг софтуер за печелене онлайн!
    4. Задаване на отговор. - Нещо като: Искате ли да спечелите $ с онлайн маркертинг?
    И други такива, за каквито се сетите.

    В заглавието винаги можете да кажете и всичко с ключовите думи описващ продукта/услугата, както и да се споменат ползите от придобиването му и колко ще бъде ценен за него вбъдеще. Полезно е да се спомене за какво "вие" бихте го купили, по този начин ще обедите и останалите. То си е така - ако го повярвате, защо и останалите да не ви повярват. Хубаво докато пишете "силната" част от теста , да имате в предвид това че потенциалничт клиент може да се върне пак на заглавието и да го прочете отново, затова аз лично препоръчвам да мо дадете още едно по долу в текста (а и не е изключено и с още един "коршум" да го ударите), така ще ще си гарантирате, че потребителя не само ще го прочете (заради големитана, цвета и изреченията в него), но и ще го осмисли под друга форма.

    За подзаглавието се отнасят същите неща, то седи непосредсвено след заглавието, там обикновено се дава повече инфо тъй като тексат е с по-малък шрифт. Използват се <h2></h2>, а може и по-малки хедове. Присъствието му не е толкова необходимо, но е добре да се види че имате още какво да кажете за продукта/услугата в тези елементи. Това кара читателя да си мисли, че с тези подзаглавия не се изчерпвате още в заглавието - имате какво да им кажете.

    Друго нещо важно, което искам да споделя е това, че е добре докато представяте продукта в Ad Copy / Sales-Copy-то трябва от време на време да им напомняте за проблема и защо четат това. Някои статистики, мнения, последствия от бездействие за проблемя, колко ползи ще им донесе. Положението в който посетителя се намира в повечето случаи е следното: има проблем, намира някакво решение (вашият сайт) и се колебае дали да действа. Имайте го в предвид това. Вие дейтсвате от фаза 3 до фаза 4 - действие. Колебанието е просто стадии в който решението му е 50/50. Защо ли е толкова. Еми защото е седнал пред компютъра и е на сайта ви. Другото не ви интересува.

    Еми това е за сега, ще държа темата отворена. След определени експерименти и опити ще пиша тук за нови такива трикове и съвети за това заще е необходимо да се пише Ad Copy / Sales-Copy.

    P.S: Гледам, че тази тема ще стане много пълна. Защото е по-добре да конвертираш съществуващият си трафи, отколкото да набираш повече с цел вдигане на продажбите, в повечето случаи това не е правилно. По-лесно е да се вдигне конверсията отколкото да се набере още повече трафик, от който пак малук процен ще ви се изплъзват, което от своя страна води пак до набирането на още и още. :wink:
     
    Последно редактирано от модератор: Септ 2, 2010
    KALOS и coolice харесват това.
  4. Notorious

    Notorious New Member

    Рег.:
    Апр 6, 2010
    Съобщения:
    8
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Браво! Много добра тема!
     
  5. ziko

    ziko Member

    Рег.:
    Авг 25, 2010
    Съобщения:
    303
    Харесвания:
    14
    Точки:
    18
    Място:
    plovdiv
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    лол браво за труда
     
  6. ThinkFast

    ThinkFast New Member

    Рег.:
    Септ 10, 2008
    Съобщения:
    2,056
    Харесвания:
    128
    Точки:
    0
    Място:
    Езерото
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Не махнахте ли ограничението от 10те поста?
     
  7. alexer

    alexer Active Member

    Рег.:
    Ян 9, 2008
    Съобщения:
    741
    Харесвания:
    41
    Точки:
    28
    Място:
    Plovdiv
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    А хубаво, че сте е "изтупали от прахта" - темата е добра.
     
  8. bastunakis

    bastunakis New Member

    Рег.:
    Авг 30, 2010
    Съобщения:
    39
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Супер е темата,само че друго не мога да разбера.
    В почти всички теми срещам адски много правописни грешки.Не говорим за изпусната запетая или "Й", говорим за объркани цели изречения и фрази. Налага се понякога да чета едно изречение три пъти,за да го разбера. Много ще е хубаво хората, които постват да си четат текста преди да го постнат,защото..четеш хиляди компетентни мнения,все едно писани от първолак. Не се заяждам,просто съвет :)
     
  9. Uraken

    Uraken New Member

    Рег.:
    Юли 20, 2011
    Съобщения:
    7
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Темата ми харесва !
     
  10. V.Andreev

    V.Andreev Well-Known Member

    Рег.:
    Ноем 8, 2008
    Съобщения:
    2,246
    Харесвания:
    144
    Точки:
    63
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Добри съвети, съответно добра/полезна тема - РЕП от мен :)
     
  11. ArticlesBG

    ArticlesBG New Member

    Рег.:
    Март 7, 2011
    Съобщения:
    122
    Харесвания:
    4
    Точки:
    0
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Темата е старичка, но съветите са си актуални и златни! :) Колкото повече от тях прилагате, толкова по-добре!
     
  12. Marian Petrov

    Marian Petrov New Member

    Рег.:
    Март 15, 2011
    Съобщения:
    12
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Това е много добра информация
     
  13. takitodorov

    takitodorov Member

    Рег.:
    Септ 20, 2010
    Съобщения:
    200
    Харесвания:
    8
    Точки:
    18
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    А+ Тези съвети са базирани на отдавна известни принципи в социалната психология, които са адаптирани към търговската сфера от автори като Робърт Чандлър и Кевин Хоган. В техните книги има и доста други интересни неща в тази насока, които биха били полезни за всеки предприемач.
     
    ventus харесва това.
  14. nqlid

    nqlid New Member

    Рег.:
    Апр 15, 2010
    Съобщения:
    53
    Харесвания:
    1
    Точки:
    0
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Олеле човек можеш ли да ми дадеш скайп да те питам 1 - 2 неща е разбира се ще се отплатя!
     
  15. Radost

    Radost Active Member

    Рег.:
    Май 21, 2011
    Съобщения:
    814
    Харесвания:
    43
    Точки:
    28
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Много полезно, мерси и от мен!:)
     
  16. LiOnIs

    LiOnIs New Member

    Рег.:
    Ян 19, 2012
    Съобщения:
    71
    Харесвания:
    1
    Точки:
    0
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Много полезна информация за всеки който се занимава с онлайн бизнес.
     
  17. temite

    temite New Member

    Рег.:
    Ян 23, 2013
    Съобщения:
    14
    Харесвания:
    7
    Точки:
    0
    От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

    Полезно и благодаря за статията!
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice