13 Стила в Писането на Статии (Articles), Които Носят Резултати!!!

Blinky

Owner
Случвало ли ви се почувствате като ударен, когато става дума за писане статия? Без значение какво правите, по-голямата част от вашия материал излиза в същия формат със същия тон и същи стил. Колко скучно е това?! Бих казал МНОГО!!!

Ето един чудесен начин да се прекъсне монотонността, която правите. Тези 13 стила писане са само за да покажат, че Вашата писмена работа може да бъде както разнообразна така и интересна за Вас и Вашата аудитория. А това от своя страна ще ги накара да се връщат и да четат постояно Вашите писания.

1. Новини - Мислете като репортер. Ще трябва да появите иновативен подход към човек или събитие за което пишете. Като журналист, единствената цел да разследвате фактите и да предоставяте информацията чрез написана история. Безпристрастна информация.

2. Новини Roundup - Като "най-големите хитове" - CD от любимия си художник, новини съставящи няколко новини (обикновено от определен период от време или от определени събития, с общи теми) в една статия. Например, може да напишете "Важните Стопански Новини от Цялата ​​Държавата за 2011-а Година", която включва откъси от няколко истории, отнасящи се за селското стопанство във вашия район. Можете също така да направи "Най-високотехнологичните Новини за Януари 2011" (или за даден месец, тримесечие и т.н.).

3. Интервю - Въвеждането на Вашата аудиторията в интересни води може да бъде наистина възможно, ако се задават правилните и точните въпроси. "Какво е любимият ти цвят" и други подобни тийнейджърски глупости трябва да бъдат оставени за частен разговор. Но ако сте в състояние да стигнете до сърцето на въпроси, като изведете вътрешни съвети за успех или да помогне на аудиторията си с опит, като например - животът като рибар в Берингово море и опастностите, това вече би втренчило всеки и не би оставил статията докато не стигне до нейния край.

4. Човешки интерес - Често затрогващ, винаги емоционалнен и интересен е фокуса върху живота на обикновения човек. Бездомен мъж, който се оказва златният глас за обявяване на победителя от томбола по някое радио. Обикновени момичетат от училището, които осигуряват поддръжката на тревните площи на възрастните граждани в техния квартал. Набирането на средства, който спасяват семействот от банкрут след като 10-годишния им син се нуждае от операция за спешни мозъка и те са пестили и дали всичките си средства за това. Ако мисълта за дадено събитие или човек Ви прошепна "уау", шансовете статията да стане не само четена, но и споделяна по мрежата, са големи.

5. Анализ - Ровичкането по-дълбоко в темата често може да се характеризира като анализ. По принцип, за да се "анализира" нещо то трябва да бъде взето в предвид и да погледнем по-отблизо. Ще сте по-специфичен, обяснявайки кой, какво, кога, къде, защо и как за даден предмет. Анализаторските статии могат да бъдат написани под формата на новини или като комбинации от различни стилове.

6. Case Studies - Този стил на статията като цяло е по-дълъг и по-подробен от повечето. Той се съсредоточава върху един конкретен случай в точка (както подсказва името). В наши дни, казуси са особено популярни в сферата на бизнес-към-бизнес маркетинга, но те са полезни и в много други случаи, включително маркетинга - бизнес-към-потребител, медицинската индустрия (т.е., тези, които са публикувани в New England Journal по медицина), изследователския сектор и др. Повечето казуси започват чрез дефинирането на проблем след което следва работа за създаването на решение, и как това решение е довело до крайните резултати. Следствия и факти са в основата им, като този стил е не само грабващ, но и мощно средство да накараш някой да предприеме действие повлиян от прочитането му.

7. How to - Един от най-популярните стилове статии (articles), "Как да" е един стар метод, чрез който информацията се поднася под интересен и разчупен начин и в същото време носи ползи за читателя. Но какво всъщност го прави толкова user-friendly? Факт е, че ние всички обичаме да знаем и да се учим как да правим нови неща. Обяснете процеса в статията си така, че да ви разбере и 10 годишен и вие ще сте безценен ресурс за всеки. Това е гаранция!

8. Съвети - Можете ли да предложите на читателите си няколко съвета за да бъдат по-успешни в нещо? Поставете тези съвети, в една статия.

9. Най-добър / Top # ______________ - Направили ли сте проучване преди да започнете да пишете съдържание преди това? Една от най-често търсените фрази е "най-добрите (best). От "най-добър преносим компютър" за "най-добрият начин да се излекувам от настинка" хората се надяват да намалят и да получат най-ефективната информация / продукт / услуга. Чрез предлагането на "най-добрите" или "топ 3", Вие им давате точно това, което искат.

10. Уроци от опит - Минали ли сте през школата на суровия живот / професионалните дерби / личните преживявания? Споделете ценият си личен опит в една статия като "5 Уроци за избора на кученце.", "5 лесни стъпки до корпоративния връх" Псоделете също така ако сте гледали телевизионно предаване, участвали в дадено събитие или друго нещо, с което мислите, че ще задървите читателя. Нещо което е значимо не само за Вас, но и за другите, защото по един път могат да минат няколко човека.

11. Тези грешки - Друг невероятно популярен стил за писане на статията включва споменаването на "тези" _________. Например: "Правиш ли тези 3 грешки при писане на Прессъобщения?" Думата "тези" е много специфична за това, което е във Вашето съдържание. Добавеният въпрос и използването на думата "тези" кара читателя да копае в съдържанието Ви и да намира отговор на въпроса защо?

12. Въведение към __________________ - За повечето индустрии, начинаещите са най-големия процент от общата маса. Защо? Защото там са почти винаги повече хора, които започват нещо или такива, които имат желание да почнат. Собствениците на малък бизнес, на пример, имат плашеща статистика показваща, че за преодоляване на най-малкия бизнес колабс в САЩ - първите няколко години са решаващи дали бизнеса ще просъществува. Предлагането на "въвеждане" на някои в тема ще има силно влияние над читателите и ще доведе последователи, които ще се придържат към това и ще продължат цикъла. С две думи - ако "въвеждате", ще създадете аудитория, която ще следи и ще иска още и още.

13. Вземете една позиция - политическата насоченост няма място в тези видове статиии. Налице е факта, че да се угоди на всички е загубена кауза. Когато всички останали правят всичко възможно за да не тръгнат с факли по улиците, вие може да привлечете много внимание, като се вземе позиция по въпроса. Изберете вечен дебат (кое работи по-добре?: Дългите или късите селс копита) или нещо повече тематично (безмислен ли е affiliate marketing-a?), изберете страна, след това застанете здраво на земята и пишете.
 
От: Re: 13 Стила в Писането на Статии (Articles), Които Носят Резултати!!!

Супер статия, Блинки. Такива неща трябва да се четат във форума.
Мерси много. Ще има още много подобни тези дни, за да се засили професионалното отношение на потребителя. Офтопика на практика е само за леко криване от основната тема.

Статията е напълно приложима за всеки сайт и ако разберем всичко от нея, ще можем да пишем правилно, точно и с големи резултати. Надявам се да се включи някой с коментари по нея. Все пак има доста фрилансъри, които се занимават с писане и бизнеса им е базиран върху това - предлагане на копирайт услуги.

Очаквайте още подобни статии.

П.П: Ровя се, чета и което сметна за интересно - пиша нещо по темата тук. :)
 

Горе